Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-25 16:32

xPabloBokt schreef:
Kat van mijn vriend blijkt tandziekte te hebben en moet een dikke operatie.. -O-

Blij dat ik overgestapt ben naar een andere dierenarts, het is een stukje verder rijden maar ze wordt nu meteen geholpen ondanks dat ze pas één keer gezien is. Nu licht pissig op de andere dierenarts dat die nooit iets opgemerkt heeft ondanks elke keer extra benadrukken dat ze extra naar de tanden moesten kijken, omdat de DA dáárvoor (overstap destijds wegens verhuizing) dit eerder had aangegeven..

Update: vriend is met kat onderweg naar huis. 13 tanden armer.. -O-

Dammie

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-25 16:42

Ocharme.
Kan de kat straks nog wel gewoon eten? Of wordt het slobberen.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-25 16:51

Bij mijn vorige kat is in 2 operaties alles eruit gehaald, dezelfde avond at hij alweer harde brokken en was hij veel blijer, dus voor jullie kat zat het vast ook een opluchting zijn.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-25 17:31

Dierenarts geeft aan dat ze waarschijnlijk idd weer gewoon brokken mag eten, maar ze moet hier wel 2-3 weken op alleen natvoer gedurende het herstel. Ze heeft gelukkig nog wel het e.e.a. aan kiezen mogen houden.

Ze gaf niet heel veel klachten aan (denken wij), dus ik ben benieuwd of we wat gaan opmerken qua gedragsverandering. Ze heeft altijd goed gegeten, gedronken etc. kon alleen heel soms uit het niets slaan als ik haar wang kriebelde. Dus ik ben benieuwd of dat wegblijft nu.

Ze is wel lekker kwiek, ze heeft niks te veel gehad qua narcose. Loopt al weer lekker rond te sjouwen thuis <3

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-25 17:50

Mijn pa die sinds kort zoutarm moet eten door een torenhoge bloeddruk die niet onder controle te krijgen is met medicijnen.

Hij doet nu echt over elke zoutkorrel moeilijk, maar klapt wel overal Maggi en jus overheen :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-25 17:51

Snackel is opgehaald -O-

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-25 18:16

MarlindeRooz schreef:
Snackel is opgehaald -O-

-O- :knuffel:

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-25 18:35

MarlindeRooz schreef:
Snackel is opgehaald -O-

Och wat gaat de tijd snel, ik dacht echt dat je hem nog langer bij je zou hebben :knuffel:

Voor de 2e dag op rij koppijn waar geen pijnstiller tegenop kan, gister al geprobeerd, maar enige wat een beetje helpt is een paar uur in een donkere kamer

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-25 19:23

Dat ik gezonder wil eten na al die feestdagen en nu 2 dagen op rij Chinees op heb :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-25 20:06

Ik moet maandag een presentatie geven voor een sollicitatie. De presentatie moet gaan over mijzelf, maar het is eigen invulling. Nu weet ik niet zo goed wat ze precies willen horen.
Al gaat het daar denk ik niet zozeer om maar meer hoe ik de presentatie uitvoer omdat de functie voornamelijk ook inhoudt dat je presentaties geeft over ouderenzorg aan groepen.

Maar ik vind het toch een beetje onduidelijk omdat ze niet helemaal expliciet zeggen wat ze willen horen. Ik heb wel wat op papier maar het komt nog niet echt los.

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-25 20:33

Vanochtend prachtig weer helemaal enthousiast om te gaan mennen vriendin zou meegaan op de andere pony. Staan de ponys klaar een opgezadeld een ingetuigd zeg ik voor de grap oh de lichts verandering zint me niet. Begint het een partij te gieten. Hebben de ponys maar even in stal gezet en 3 kwartier gewacht en toen was t soort van droog. Dus in plaats van een heerlijk zonnetje toch maar met de ponchos gescholen voor de regen…

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-25 20:55

24 nov bestelling gedaan bij de maxverstappen shop voor een verjaardagskado voor 11 dec, ruim optijd toch…. Wat kwam kwam, maar geen pakketje, mailtje gestuurd of het dan voor de kerst binnen zou komen, mailtje terug met dat het magazijn hun best deden op alles voor kerst te versturen, nou kerst is geweest, geen pakketje, dus vandaag weer gemaild;
Antwoord; zoals op onze website staat vermeld worden deze items voor eind januari uitgeleverd.

Nou ik zal wel blind zijn, maar ik zie het nergens staan.

Eens en nooit meer ga ik daar wat bestellen. Wat een klantonvriendelijk bedrijf.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-25 21:08

saskiaojan schreef:
24 nov bestelling gedaan bij de maxverstappen shop voor een verjaardagskado voor 11 dec, ruim optijd toch…. Wat kwam kwam, maar geen pakketje, mailtje gestuurd of het dan voor de kerst binnen zou komen, mailtje terug met dat het magazijn hun best deden op alles voor kerst te versturen, nou kerst is geweest, geen pakketje, dus vandaag weer gemaild;
Antwoord; zoals op onze website staat vermeld worden deze items voor eind januari uitgeleverd.

Nou ik zal wel blind zijn, maar ik zie het nergens staan.

Eens en nooit meer ga ik daar wat bestellen. Wat een klantonvriendelijk bedrijf.

Is het iets van de champions editie toevallig?
Daar heb ik een hoodie van besteld en in de mail staat ook dat het eind januari geleverd zal worden ongeveer. Daarbij was ook wel duidelijk dat het om een preorder ging.

Wistaire

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-25 21:23

De was gedaan, ben ik de kleding waar het eigenlijk om ging vergeten... _-:(

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-25 21:37

Mijn davos laarzen zijn te kapot.
Dacht ff kijken wat ze nu kosten.

Nou laat maar. Prijsstijging is me net te hoog |(

Afbeelding

:') _O-
Laatst bijgewerkt door DuoPenotti op 02-01-25 21:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-25 21:39

DuoPenotti schreef:

[ Afbeelding ]

Zo hey _O-

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-25 21:59

In de auto terug naar huis was een auto naar mij aan het seinen, maar ik heb geen idee waarom. Toen ik thuis was rondje gecheckt maar niks kunnen vinden. Vind het nu vervelend dat ik niet weet waarom >;)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-25 22:07

DuoPenotti schreef:

[ Afbeelding ]

De tekst er ook bij, met zo'n prijskaartje zou ik mij toch echt wel zorgen maken om regen en modder :+

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-25 22:09

De prijzen van een camping in NL waar ik naar keek. 2 weken exc stroom:1200 euro. Voor dat bedrag moet ik poepen naast andere mensen en mag ik 6 minuten douchen.

marleen_88Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-25 22:11

De regen. -O-

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-25 22:26

vuurneon schreef:
De prijzen van een camping in NL waar ik naar keek. 2 weken exc stroom:1200 euro. Voor dat bedrag moet ik poepen naast andere mensen en mag ik 6 minuten douchen.

Mijn tante zat pas op een camping, eigen caravan en al behoorlijke kosten om daar te mogen staan. Ze was jarig en mijn ouders kwamen even koffie drinken. Moest ze per persoon 10 euro betalen :') Ik was echt verbaasd toen ik dat hoorde.

Ze bleven daar geen dag met gebruik van douche oid, ze hebben een half uurtje zitten kletsen en koffie drinken op de tuinset van m'n tante.

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-25 22:29

Daphne__ jeetje, wat een bedrag! Heeft de receptionist het niet verkeerd begrepen en er een overnachting van gemaakt?

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-25 22:43

Slapende handen, bij de kleinste dingen worden ze al gevoelloos >;)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-25 22:58

Marktplaats die niks doet met een melding.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-25 23:11

Daphne__ schreef:
vuurneon schreef:

Mijn tante zat pas op een camping, eigen caravan en al behoorlijke kosten om daar te mogen staan. Ze was jarig en mijn ouders kwamen even koffie drinken. Moest ze per persoon 10 euro betalen :') Ik was echt verbaasd toen ik dat hoorde.

Ze bleven daar geen dag met gebruik van douche oid, ze hebben een half uurtje zitten kletsen en koffie drinken op de tuinset van m'n tante.

Hahaha ja erg hè? Ik geef die zeer incidentele koffiedrinkers nooit op. Alleen als iemand echt blijft slapen. Mijn schoonouders die een keer spontaan langskwamen, voor dat uurtje dat ze zaten? Mooi niet. Ze gaan zelfs naar de plee in onze kleine sleurhut.
We hebben besloten uit te wijken naar t buitenland haha, dat is gewoon 3 maanden hypotheek voor 2 weken mijn eigen plee te legen :p in het buitenland heb ik voor minder, meer.