Black friday 2024!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_coquette_

Re: Black friday 2024!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 14:17

Hier ook vrijdagochtend besteld en nog geen verzendbevestiging

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 14:39

Hier wat donderdag op vrijdag nacht net na 12u is besteld komt vandaag bij stalgenoot binnen.
Mijn bestelling van vrijdagmiddag nog geen afmelding maar ook geen verzendbevestiging. Dus spannend. :+

Verder is alles binnen en vrij vlot eigenlijk.

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 15:06

Myfairytale schreef:
xLiez schreef:
Kramer en Kentucky zijn bij mij onderweg! Dan heb ik alles binnen haha. Kentucky komt morgen en kramer denk ik na het weekend *\o/*

Wat fijn zeg!
Wanneer heb jij Kentucky besteld als ik vragen mag? :o

Ik heb kentucky vrijdagochtend rond 6 uur besteld. Alleen was het hoofdstel toen helaas al uitverkocht, dus ik ontvang alleen een deken morgen :(

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 15:11

Ah balen!
Maar de eerste verzendbevestigingen van hun lijken binnen te komen hier op bokt. :D

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 15:25

Ik heb vanmorgen gemaild naar ariat want ik heb na het retouren ook niks meer vernomen. Er staat online dat als na 14 dagen je order niet verwerkt is ze je terug betaling kunnen weigeren. Vrijdag is het 2 weken terug voor mij en baal er zo van. Snap dat het druk is maar krijg hier de kriebels van. Daarnaast kan het terug storten tot eind januari duren. Het gaat om 90 euro en vind dat gewoon veel geld. Vorig jaar was de retour in dezelfde periode binnen 2 weken helemaal afgehandeld, daarom vind ik het nu wat vreemd.

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 16:59

Heb je ook gecheckt wanneer je retour daar bezorgd is? Bij mij duurde dat namelijk ook best een tijdje.

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 18:01

Er is toch ook verlengde retour policy rond de feestdagen? Of doet ariat daar niet aan mee? Ik dacht dat elke, zeker grotere, webshop/merk tegenwoordig over kerst heen tot eind januari hanteert ipv 14 dagen.

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 18:13

Mijn Kentucky pakketje is binnen gekomen! Mooie tuig en riem voor onze puber <3

Afbeelding

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 18:31

_Christina schreef:
Er is toch ook verlengde retour policy rond de feestdagen? Of doet ariat daar niet aan mee? Ik dacht dat elke, zeker grotere, webshop/merk tegenwoordig over kerst heen tot eind januari hanteert ipv 14 dagen.

Maar dat is de termijn om te retourneren. Niet om een retour te verwerken.

Dit is de verwerking bij Ariat

Please ensure your order is received by our Returns Centre within 15 days from the day you requested the return, otherwise your refund may be refused. The returns postage will be free of charge as long as you use the return label generated here, please do keep your proof of postage until the refund is fully settled. If you decide to use a different postage method to the one provided, you will be responsible for the shipping and any associated cost and risk of the return of the goods to us.

Upon receiving your item(s) back at our warehouse, it can take up to 14 working days for the return to be processed

Ik heb mijn retour 20 november verzonden. Maar hij is pas 24 november bij hun geleverd. Dus dan zou het uiterlijk a.s. zondag verwerkt moeten zijn.

_Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 21:01

Ah ok, ik ging er blind vanuit dat ze er dan zelf ook langer over mogen doen.

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 21:15

Hier bij hypostore, hooks en kentucky dekens besteld. Van nog geen enkele binnen noch verzendbevestiging. Hoop dat die snel komen want heb wel een deken nodig voor m'n jonkie.

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 21:33

DoretteK schreef:
_Christina schreef:

Maar dat is de termijn om te retourneren. Niet om een retour te verwerken.

Dit is de verwerking bij Ariat

Please ensure your order is received by our Returns Centre within 15 days from the day you requested the return, otherwise your refund may be refused. The returns postage will be free of charge as long as you use the return label generated here, please do keep your proof of postage until the refund is fully settled. If you decide to use a different postage method to the one provided, you will be responsible for the shipping and any associated cost and risk of the return of the goods to us.

Upon receiving your item(s) back at our warehouse, it can take up to 14 working days for the return to be processed

Ik heb mijn retour 20 november verzonden. Maar hij is pas 24 november bij hun geleverd. Dus dan zou het uiterlijk a.s. zondag verwerkt moeten zijn.

Edit: grapje. Het is 14 werkdagen. Dus dan nog tot 12 december

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 21:55

Op 22 november heb ik verstuurd en staat nu laatste actie op 27 november dat hij uitgeleverd moet worden. Ik heb er ergens gewoon een slecht gevoel over :o
Ariat zelf ben ik altijd fijn door geholpen maar het is hier in de buurt laatste weken zo mis gegaan met pakketjes...

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 21:57

Ik heb mail gehad van dochorse dat 1 van de dekens uit voorraad was dus of alles volgende week verzonden mag worden. Dat is prima voor mij.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 22:26

mavantos schreef:

[ Afbeelding ]

Gave hond en mooi tuig! :j wat voor ras is je hond?

Hier vrijdagavonds besteld bij Kentucky, en nog geen verzendbevestiging. Ze zijn niet erg goed ingespeeld op de drukte vind ik, als ik vergelijk met andere winkels.

X2305

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 22:29

Kentucky heb ik vrijdags ochtend besteld en maandagmiddag binnen gekregen.

Hypostore vandaag de deel bestelling gehad.

Dochorse doet (helaas) even over de therapie liner.

Overige pakketten al allemaal binnen.

Het enige waar ik nog niets van heb gehoord is Lensaway.

Ik vind het helemaal niet gek dat het nu allemaal wat langer duurt. Zeker de zaken met enorme kortingen.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-24 22:37

Als het goed is komt mijn Equestrian Stockholm Blue Meadow Glimmer dekje morgen, Hypostore verzendt als het goed is op de 12de en de frontriemen komen als ze klaar zijn. Daar heb ik gezegd dat het ook later mag als ze het druk heeft, want ik heb nog wel "een paar" frontriemen liggen om mee te rijden _O- Dus ik zie wel wanneer dat allemaal binnenkomt, al ben ik wel heel benieuwd! <3 En dan heb ik alles weer binnen voorlopig. Maar even kijken of ik mezelf nog een kerstcadeautje ga gunnen of dat ik dit genoeg kerstcadeautjes vind :+

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 07:02

Farjen schreef:
Farjen schreef:
Ik wil eigenlijk al heel lang een nieuwe KEP Italia met polo klep en een bruin Utzon hoofdstel.
Ik ben benieuwd of die 2 ergens ga vinden met korting

En wat ik wel nodig heb: :D
Nieuwe Hoka wandelschoenen
Lemieux trax 2.0

Grappig om dit terug te lezen want ik heb geen schoenen gekocht :')

Maar wel veel te veel:
Utzon hoofdstel
Kep italia
Kleding bij only
Kleding bij H&M
Krullen shampoo, conditioner
Fitpiggy
Springschoenen voor op de weide en voer´Horseflex supplementen
Babykleding bij Hema
Autostoelen voor de baby

Sommige dingen waren een dag later al binnen, maar ik wacht nu nog op 6 pakketten..
Er zit gelukkig niets dringends bij :)

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 08:40

maessie schreef:
mavantos schreef:

[ Afbeelding ]

Gave hond en mooi tuig! :j wat voor ras is je hond?

Hier vrijdagavonds besteld bij Kentucky, en nog geen verzendbevestiging. Ze zijn niet erg goed ingespeeld op de drukte vind ik, als ik vergelijk met andere winkels.

Harrie is een Eurasier.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 10:58

Hier komt mijn pakket van hypostore vandaag zie ik. Daar zit aan het gewicht te zien ook de deken in, daar kreeg ik van de week nog een berichtje over dat ze de leverdatum ging opvragen.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 11:20

Ik begin het wel een beetje gek te vinden met Kentucky allemaal. Bestelbevestiging zonder bestelen nummer en details van wat ik eigenlijk besteld heb, vervolgens mail dat 1 ding niet geleverd kan worden. Heb nu een bedrag teruggestort gekregen waarvan het ook onduidelijk was dat dit van Kentucky was, maar bedrag komt volgens mij niet overeen met het artikel wat geannuleerd was. Maar omdat ik dus geen duidelijke bestel bevestiging heb weet ik dat niet helemaal zeker. Maar verder dus helemaal ook echt niks meer van gehoord. Ik heb geen idee of en wat ik straks eigenlijk ga ontvangen.

En ondertussen dus bijna week na mijn bestelling en geen enkele notificatie of communicatie of wat dan ook

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 11:53

Het is wat bijzonder dat Kentucky eigenlijk alles zelf wil doen door te gaan leveren aan consumenten, maar het nog steeds niet op de rit heeft. Vorig jaar was het echt een drama maar toen was het nog wat te wijten aan de opstartfase, nu hebben ze het nog steeds niet op de rit. Ik had er wat dingen in mijn mandje zitten maar door vorig jaar heb ik de order uiteindelijk niet geplaatst...

Zowel Hypostore als Dochorse en Agradi had ik allemaal snel binnen! Dochorse een deellevering wat ik nog helemaal niet had verwacht, dacht dat ze het pas zouden verzenden als alles compleet was. Alleen jammer dat een nieuw halster (wederom) niet past en weer terug kan :=

En ik heb nog een trui besteld uit Frankrijk die ook al binnen is en waar ik echt enorm enorm blij mee ben! *\o/*

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 12:52

manic schreef:
Ik begin het wel een beetje gek te vinden met Kentucky allemaal. Bestelbevestiging zonder bestelen nummer en details van wat ik eigenlijk besteld heb, vervolgens mail dat 1 ding niet geleverd kan worden. Heb nu een bedrag teruggestort gekregen waarvan het ook onduidelijk was dat dit van Kentucky was, maar bedrag komt volgens mij niet overeen met het artikel wat geannuleerd was. Maar omdat ik dus geen duidelijke bestel bevestiging heb weet ik dat niet helemaal zeker. Maar verder dus helemaal ook echt niks meer van gehoord. Ik heb geen idee of en wat ik straks eigenlijk ga ontvangen.

En ondertussen dus bijna week na mijn bestelling en geen enkele notificatie of communicatie of wat dan ook

Idd, je weet dat t druk gaat worden. Hier ook nog geen enkele bevestiging überhaupt, heb alleen een deken besteld. Kijk dat de post wat langer onderweg is enzo is logisch.

Jacksie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 15:29

Mijn kentucky pakketje is vandaag eindelijk verzonden +:)+

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-24 16:12

Same. Groot raadsel wat er uiteindelijk wel en niet inzit, maar dat zien we dan wel weer.

Wel humor, mijn AliExpress order is eerder binnen dan mijn Kentucky order :')