Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Myfairytale schreef:xLiez schreef:Kramer en Kentucky zijn bij mij onderweg! Dan heb ik alles binnen haha. Kentucky komt morgen en kramer denk ik na het weekend
Wat fijn zeg!
Wanneer heb jij Kentucky besteld als ik vragen mag?
_Christina schreef:Er is toch ook verlengde retour policy rond de feestdagen? Of doet ariat daar niet aan mee? Ik dacht dat elke, zeker grotere, webshop/merk tegenwoordig over kerst heen tot eind januari hanteert ipv 14 dagen.
DoretteK schreef:_Christina schreef:Er is toch ook verlengde retour policy rond de feestdagen? Of doet ariat daar niet aan mee? Ik dacht dat elke, zeker grotere, webshop/merk tegenwoordig over kerst heen tot eind januari hanteert ipv 14 dagen.
Maar dat is de termijn om te retourneren. Niet om een retour te verwerken.
Dit is de verwerking bij Ariat
Please ensure your order is received by our Returns Centre within 15 days from the day you requested the return, otherwise your refund may be refused. The returns postage will be free of charge as long as you use the return label generated here, please do keep your proof of postage until the refund is fully settled. If you decide to use a different postage method to the one provided, you will be responsible for the shipping and any associated cost and risk of the return of the goods to us.
Upon receiving your item(s) back at our warehouse, it can take up to 14 working days for the return to be processed
Ik heb mijn retour 20 november verzonden. Maar hij is pas 24 november bij hun geleverd. Dus dan zou het uiterlijk a.s. zondag verwerkt moeten zijn.
Edit: grapje. Het is 14 werkdagen. Dus dan nog tot 12 december
Farjen schreef:Farjen schreef:Ik wil eigenlijk al heel lang een nieuwe KEP Italia met polo klep en een bruin Utzon hoofdstel.
Ik ben benieuwd of die 2 ergens ga vinden met korting
En wat ik wel nodig heb:![]()
Nieuwe Hoka wandelschoenen
Lemieux trax 2.0
manic schreef:Ik begin het wel een beetje gek te vinden met Kentucky allemaal. Bestelbevestiging zonder bestelen nummer en details van wat ik eigenlijk besteld heb, vervolgens mail dat 1 ding niet geleverd kan worden. Heb nu een bedrag teruggestort gekregen waarvan het ook onduidelijk was dat dit van Kentucky was, maar bedrag komt volgens mij niet overeen met het artikel wat geannuleerd was. Maar omdat ik dus geen duidelijke bestel bevestiging heb weet ik dat niet helemaal zeker. Maar verder dus helemaal ook echt niks meer van gehoord. Ik heb geen idee of en wat ik straks eigenlijk ga ontvangen.
En ondertussen dus bijna week na mijn bestelling en geen enkele notificatie of communicatie of wat dan ook