Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Mensen met vooroordelen.
Romana van Rinus en Romana is overleden. Ja diegene van oeter oeter oeter... Aan een vermoedelijke hartstilstand..
Nu zegt iemand tegen mij. Je hebt net op tijd de juiste keuze gemaakt. (2 weken geleden een maagverkleining gehad)...
Alsof dunne mensen niet overlijden aan een hartstilstand... Overigens had een collega van mij ook hartproblemen en die was zo gezond als een vis. Niet te dik.
Waarom die vooroordelen...
black_kelpie schreef:Mensen moeten überhaupt kappen met ongevraagd beginnen over gewicht/eetpatroon en aanverwante zaken, bemoei je er niet mee.
denisesilver schreef:Hoeveel mensen wel niet tegen mensen die herstellende zijn van een eetstoornis zeggen dat ze er goed/beter uitzagen toen ze vel over been waren. Van mij mag het oud griekse schoonheidsideaal wel weer terug wat dat betreft.
Polarize schreef:Iets anders maar ik ben autistisch en adhd en dan krijg je van beide kanten te horen "ach, iedereen is wel een beetje autistisch." "Ik merk niks van de ADHD bij jou!" Uhhh ja het hele doel is dat je er niks van merkt. Ik heb er dagelijks last van en slik medicijnen om te kunnen functioneren
Telpeva schreef:Iemand vindt het een goed idee om een paar kinderen in de wijk rond te laten lopen met een luchthoorn
black_kelpie schreef:Mensen moeten überhaupt kappen met ongevraagd beginnen over gewicht/eetpatroon en aanverwante zaken, bemoei je er niet mee.
_San87_ schreef:Lijkt me nogal wiedes dat hij er wél wat van mag vinden in zijn eigen huis?