Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sky_As schreef:Ik denk dat het ook af hangt van hoe het te koop stond. Als er nieuw (met of zonder) prijskaartje staat, dan verwacht ik geen beschadigingen.
Bij alle andere vormen weet je dat je gebruikers slijtage kunt treffen.
Nieuw =nieuw, daar is geen twijfel over mogelijk, en alles daaronder is naar inzicht van de verkoper, en niet iedereen heeft dezelfde visie op " goede staat".
_Bonte_ schreef:Sky_As schreef:Ik denk dat het ook af hangt van hoe het te koop stond. Als er nieuw (met of zonder) prijskaartje staat, dan verwacht ik geen beschadigingen.
Bij alle andere vormen weet je dat je gebruikers slijtage kunt treffen.
Nieuw =nieuw, daar is geen twijfel over mogelijk, en alles daaronder is naar inzicht van de verkoper, en niet iedereen heeft dezelfde visie op " goede staat".
Staat : goed
Omschrijving : zoals nieuw
Meer stond er niet bij. Ik vind het ook erg lastig .
Aangeven bij pakket ontvangen ‘ alles ok’ maar bij revieuw dan een aantal sterren minder geven ?
Vind het ook lastig iemand zijn goede Sterren score kapot te maken
caro29 schreef:Ik heb iemand gisteren 3 sterren gegeven. Maat klopte niet. Ik had voor ik op oké klikte haar bericht en de tijd gegeven om te reageren. In 24u vaak online en niet reageren. Nu krijg ik 2* omdat ik volgens haar onvriendelijk ben omdat ik heb gezegd een artikel van €5 stuur ik niet terug dan kost het mij nog meer maar zet ik wel weer op vinted. Gelukkig zijn mijn andere reviews top (meer dan 100). Sommige kunnen niks hebben en 3* is nog steeds voldoende
8nnemiek schreef:Ik heb een mooi RL kabeltrui gevonden.. meteen gekocht, en na het kopen zag ik pas dat de verkoopster een dorp verderop woont![]()
Dus snel een berichtje er achteraan of ik hem ook kan ophalen ipv versturen. Zou een beetje raar zijn als zij hem naar hetzelfde Homerr punt brengt als waar ik hem moet ophalenZou zo'n pakket dan toch eerst naar het post-distributie centrum gaan om dan weer naar hetzelfde pakketpunt terug te keren?
_lautje_ schreef:Fijn zulke pakketten die zijn wat je verwacht! Houthakkersshirt is heerlijk om te dragen denk ik zo van flanel.
Voor de meisjesmoeders. Laatst had iemand al de rode jurk met bloemen van Stella. Deze is ook zo mooi.
https://www.vinted.nl/items/3362504244- ... en-franjes