Welke “unpopular opinions” heb jij? Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-23 10:11

Niobe schreef:
_San87_ schreef:

Een wereld zonder perfect duet is geen wereld :).

Dat zou zo een Blof tekst kunnen zijn

Ja, dat dan weer wel _O-.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-23 10:11

Ik heb nog aan het graf van Jim Morrison gestaan in Parijs :D. Maar net zoals zijn muziek, vond ik er weinig aan :=

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-23 10:12

Cer schreef:
Fly_high schreef:
Ed Sheeran daarentegen :') wereld zou zo mooi kunnen zijn zonder Ed Sheeran

Is dit echt een UO of is dit gewoon grof?
Wat als ik dat over een willekeurig ander iemand zou zeggen.. zou je daar dan voor opkomen? :P
Zou ik dan in de rechtse hoek geduwd worden?
Of maakt het niet uit omdat iemand bekend is (en je ze eigenlijk dus niet kent).. daar mag je dan van alles over zeggen?
#fascinerend :+

Wereld zou heel mooi zijn zonder heel veel mensen :j maar celebrities zijn de enige die we allemaal kennen, ik kan het moeilijk hebben over die ene irritante buurman van mij ofzo.

Maar ik doelde ook vooral op meneer Sheeran zijn muziek en persona :) wat hij in privé wel en niet doet kan mijn reet roesten. Zolang hij maar stopt met muziek maken :j

Het is allemaal veredelde liftmuziek met teksten die door AI lijken te zijn geschreven, so cringy :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-23 10:13

prompter schreef:
Ik heb nog aan het graf van Jim Morrison gestaan in Parijs :D. Maar net zoals zijn muziek, vond ik er weinig aan :=

Wie?

Kidding, don't shoot ;(.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-23 10:13

Fly_high schreef:
Het is allemaal veredelde liftmuziek met teksten die door AI lijken te zijn geschreven, so cringy :')

Ik hou dr van :D
Proud to be cringy *\o/*

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-23 10:15

Jim Morrison was mijn eerste crush die ik me kan herinneren _O- We hadden de cd van The Doors waar hij in zwart-wit met ontbloot lijf op staat, ik was 11.

De nostalgie. :')

prompter

Re: Welke “unpopular opinions” heb jij? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-23 10:16

Net als Amy lid van de club van 27...

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-23 10:21

Fly_high schreef:
Cer schreef:
Is dit echt een UO of is dit gewoon grof?
Wat als ik dat over een willekeurig ander iemand zou zeggen.. zou je daar dan voor opkomen? :P
Zou ik dan in de rechtse hoek geduwd worden?
Of maakt het niet uit omdat iemand bekend is (en je ze eigenlijk dus niet kent).. daar mag je dan van alles over zeggen?
#fascinerend :+

Wereld zou heel mooi zijn zonder heel veel mensen :j maar celebrities zijn de enige die we allemaal kennen, ik kan het moeilijk hebben over die ene irritante buurman van mij ofzo.

Maar ik doelde ook vooral op meneer Sheeran zijn muziek en persona :) wat hij in privé wel en niet doet kan mijn reet roesten. Zolang hij maar stopt met muziek maken :j

Zo mee eens dit allemaal. Hij hoeft ook inderdaad niet dood of zo := gewoon niet meer ongewenst in mijn gezichts- en gehoorveld.

En met dat rare rap/praatachtige gedoe in zijn nummers, zo slecht

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-23 10:25

Cer schreef:
Nou moet ik zeggen dat Studio 666 wel weer geniaal was.. maar ja, zonder kurt, dat scheelde misschien..

:')

HO EENS EVEN |(

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-23 10:26

Waar horen jullie Ed Sheeran zoveel dan? Ik hoor hem werkelijk nooit, waar ik ook erg blij mee ben. In publieke ruimtes loop ik gewoon altijd met eigen muziek in.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-23 10:31

Geen idee... wij hadden laatst in de auto de radio weer eens aan (meestal is het OF mijn Springsteen/Sheeran/blues/kuntry _O- OF zijn hardcore house weet ik wat voor herrie) en ik herkende helemaal niks van de nummers van de top 40... Dat was pas liftmuziek of hele slechte rap allemaal..

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-23 10:31

Ik hoor hem ook zelden, maar toevallig vanochtend op m'n wekkerradio. Met een nieuwe, denk ik.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-23 10:32

BaileyMix schreef:
Ik hoor hem ook zelden, maar toevallig vanochtend op m'n wekkerradio. Met een nieuwe, denk ik.

Oh de horror.. gelijk een slechte dag ook dan?
:+ :D

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-23 10:34

Cer schreef:
Geen idee... wij hadden laatst in de auto de radio weer eens aan (meestal is het OF mijn Springsteen/Sheeran/blues/kuntry _O- OF zijn hardcore house weet ik wat voor herrie) en ik herkende helemaal niks van de nummers van de top 40... Dat was pas liftmuziek of hele slechte rap allemaal..

Haha oooh ja, dit weekend lang in de auto gezeten met mijn zus (ik ken niemand met een poedersuiker muzieksmaak dan zij) en het was echt om te janken, wat er langskwam.

Eentje moest gewoon uit, ik kon het niet meer aanhoren. Een volwassen man die iets zong in de trant van "sToP nOu eEnS mEt zEiKeNnnNnn". Ik weet goddank de rest van de tekst niet meer, maar het was zo sneu en incellerig. Als je zo tegen je partner praat en het je allemaal zo hoog zit dat je er ook nog een liedje over schrijft... :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-23 10:36

Wat erg :))

Er was een hele tijd geleden ook een Nederlands hiphop nummer waarin iemand zegt “Je moet me niet schreeuwen”. Zo slecht. Maar mijn vriend en ik zeggen dat nog steeds weleens tegen elkaar _O-

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-23 10:42

Wij hadden keer een spotify playlist op radio staan en opeens kwam er enorm zeikerig ‘ThE sUn iS A LiGhTBuLb’ uit geblèrd. Blijkbaar een liedje van Porcupine Tree. Vreselijk.

Ik vind sowieso dat de meeste mannelijke zangers sinds 2000 zingen alsof ze klaarkomen of alsof ze een zesjarig jongetje zijn met een crisis op de supermarktvloer over een kinder chocolade ei.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-23 10:59

Urbanus schreef:
Vind dat zo'n incestueus koppel... brrrr

_O-

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-23 11:14

Suliko schreef:
Waar horen jullie Ed Sheeran zoveel dan? Ik hoor hem werkelijk nooit, waar ik ook erg blij mee ben. In publieke ruimtes loop ik gewoon altijd met eigen muziek in.

Radio in alle ruimtes waar radio aanstaat zo'n beetje. Ik heb in het openbaar geen behoefte aan een koptelefoon en al helemaal niet als mijn eigen muziek zo hard zou moeten om Ed Sheeran te dempen.

Ik hoorde laatst iets van hem met zo'n opdringerige ay-ay-AY chorus en ik ga er nooit van herstellen :')

Mijn trigger zijn vooral zijn diep gênante songteksten, alsof hij 11 is en ideeën over volwassen leven opdoet aan de hand van Hallmark films ofzo. Gast is toch boven de 30 toch en vader van 2 kinderen (?) hoezo schrijf die dan al die teksten nog steeds op het niveau van een pretentieuze puber :')

Maar ik ga sowieso heel erg slecht op lompe songteksten, Engelstalige nummers van Nederlandse artiesten zijn ook een slag apart wat dat betreft. Zoals die ene dame van de radio die willekeurig progression/depression/impression loopt te rijmen om het af te ronden met "motion of coping with emotion" :') just f*cking don't

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-23 11:18

Fly_high schreef:
Radio in alle ruimtes waar radio aanstaat zo'n beetje. Ik heb in het openbaar geen behoefte aan een koptelefoon en al helemaal niet als mijn eigen muziek zo hard zou moeten om Ed Sheeran te dempen.

...komt omdat ie zo populair is denk.. :')

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-23 11:29

Suliko schreef:
<KNIP> of alsof ze een zesjarig jongetje zijn met een crisis op de supermarktvloer over een kinder chocolade ei.

_O- :')

Heb je hier copyright op? Zou hem graag willen lenen......

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-23 12:59

BaileyMix schreef:
Cer schreef:

Haha oooh ja, dit weekend lang in de auto gezeten met mijn zus (ik ken niemand met een poedersuiker muzieksmaak dan zij) en het was echt om te janken, wat er langskwam.

Eentje moest gewoon uit, ik kon het niet meer aanhoren. Een volwassen man die iets zong in de trant van "sToP nOu eEnS mEt zEiKeNnnNnn". Ik weet goddank de rest van de tekst niet meer, maar het was zo sneu en incellerig. Als je zo tegen je partner praat en het je allemaal zo hoog zit dat je er ook nog een liedje over schrijft... :')

Want dan laat ik los! Als ik geen waardering krijg dan houdt de liefde op :)ddd (zet vooral geen qmusic aan :+ )

Een eierbal is overgewaardeerd.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-23 13:12

UO; ik ga heel goed op de radio spelletjes van Q Music, samen met mijn collega doen we om kwart voor 9 's ochtends mee met 4 op een rij en om kwart voor 2 met het slimste bedrijf van Nederland, maar we melden ons nooit aan. :')
Maar wel vooral zeggen; OHHHH wat dom of slecht!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-23 13:30

Kaitlyn schreef:
UO; ik ga heel goed op de radio spelletjes van Q Music, samen met mijn collega doen we om kwart voor 9 's ochtends mee met 4 op een rij en om kwart voor 2 met het slimste bedrijf van Nederland, maar we melden ons nooit aan. :')
Maar wel vooral zeggen; OHHHH wat dom of slecht!
Dat is een feit, geen mening! :))

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-23 13:31

En bepaald niet UO ook, gezien iedere uitzending wel iemand meedoet.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-23 13:31

Mijn vader wordt heel chagrijnig van die spelletjes op de radio. :')