Niobe schreef:_San87_ schreef:
Een wereld zonder perfect duet is geen wereld.
Dat zou zo een Blof tekst kunnen zijn
Ja, dat dan weer wel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Fly_high schreef:Ed Sheeran daarentegenwereld zou zo mooi kunnen zijn zonder Ed Sheeran
Is dit echt een UO of is dit gewoon grof?
Wat als ik dat over een willekeurig ander iemand zou zeggen.. zou je daar dan voor opkomen?![]()
Zou ik dan in de rechtse hoek geduwd worden?
Of maakt het niet uit omdat iemand bekend is (en je ze eigenlijk dus niet kent).. daar mag je dan van alles over zeggen?
#fascinerend
Fly_high schreef:Cer schreef:Is dit echt een UO of is dit gewoon grof?
Wat als ik dat over een willekeurig ander iemand zou zeggen.. zou je daar dan voor opkomen?![]()
Zou ik dan in de rechtse hoek geduwd worden?
Of maakt het niet uit omdat iemand bekend is (en je ze eigenlijk dus niet kent).. daar mag je dan van alles over zeggen?
#fascinerend
Wereld zou heel mooi zijn zonder heel veel mensenmaar celebrities zijn de enige die we allemaal kennen, ik kan het moeilijk hebben over die ene irritante buurman van mij ofzo.
Maar ik doelde ook vooral op meneer Sheeran zijn muziek en personawat hij in privé wel en niet doet kan mijn reet roesten. Zolang hij maar stopt met muziek maken
![]()
Het is allemaal veredelde liftmuziek met teksten die door AI lijken te zijn geschreven, so cringy
Cer schreef:Geen idee... wij hadden laatst in de auto de radio weer eens aan (meestal is het OF mijn Springsteen/Sheeran/blues/kuntryOF zijn hardcore house weet ik wat voor herrie) en ik herkende helemaal niks van de nummers van de top 40... Dat was pas liftmuziek of hele slechte rap allemaal..
Suliko schreef:Waar horen jullie Ed Sheeran zoveel dan? Ik hoor hem werkelijk nooit, waar ik ook erg blij mee ben. In publieke ruimtes loop ik gewoon altijd met eigen muziek in.
BaileyMix schreef:Cer schreef:Geen idee... wij hadden laatst in de auto de radio weer eens aan (meestal is het OF mijn Springsteen/Sheeran/blues/kuntryOF zijn hardcore house weet ik wat voor herrie) en ik herkende helemaal niks van de nummers van de top 40... Dat was pas liftmuziek of hele slechte rap allemaal..
Haha oooh ja, dit weekend lang in de auto gezeten met mijn zus (ik ken niemand met een poedersuiker muzieksmaak dan zij) en het was echt om te janken, wat er langskwam.
Eentje moest gewoon uit, ik kon het niet meer aanhoren. Een volwassen man die iets zong in de trant van "sToP nOu eEnS mEt zEiKeNnnNnn". Ik weet goddank de rest van de tekst niet meer, maar het was zo sneu en incellerig. Als je zo tegen je partner praat en het je allemaal zo hoog zit dat je er ook nog een liedje over schrijft...
Kaitlyn schreef:Dat is een feit, geen mening!UO; ik ga heel goed op de radio spelletjes van Q Music, samen met mijn collega doen we om kwart voor 9 's ochtends mee met 4 op een rij en om kwart voor 2 met het slimste bedrijf van Nederland, maar we melden ons nooit aan.
Maar wel vooral zeggen; OHHHH wat dom of slecht!