Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dierenfan schreef:flintstones schreef:Ik verkoop een zadel vraag 50 euro is niet het nieuwste maar nog een prima zadel kan er jammer genoeg niets meer mee omdat beide paarden nu een goed zaddl hebben
Stuurt iemand als het nog geen uur te koop staat ik kom het halen voor 30
Nou dan blijft het nog maar even liggen vind 50 euro prima voor een zadel dat nog prima is
Vind ik keurig bod en je hoeft toch niet te reageren? Ik heb zo vorige week een zadel verkocht vroeg 50 en kreeg 30 en zelfs nog singel bij gedaanhier lag het doelloos te liggen en was al lang blij dat het een nieuwe bestemming heeft.
Als jij er echt 50 voor wil hebben dan zou ik als vraagprijs 75 zetten. Het is marktplaats he daar is bieden heel normaal
. Staat er ook echt doodleuk; staat in de weg, zsm ophalen. Nou is goed, ik kan nu/morgen komen. Maar dan niet joh
Ineke2 schreef:Les voor de volgende keer, geef een termijn waarbinnen je ze gereserveerd houdt, anders gaan ze door naar de volgende. Aanbetaling kwijt.
Heel hard, maar zo werkt het nou eenmaal in de grote boze mensenwereld.
Mensen die netjes communiceren eventueel uitgezonderd. Er kan echt iets gebeuren waardoor het misloopt, maar die zijn op 1 hand te tellen.
Tja dan niet. Ik wil best helpen en coulant zijn, maar niet als het risico weer eens voor mij is. Ik zie de grap al komen dat ik vrijdagmorgen nog even die complete bank mag gaan verhuizen. petra8 schreef:Ik heb iets op marktplaats staan, bieden vanaf 85 euro. Nu krijg ik net van iemand een betaalverzoek voor 50 euro. Volgens mij wordt dat dan op mijn rekening gestort als ik het zou accepteren. Is dit zoals op Vinted een nieuwe manier van bieden? En kan je zo'n betaalverzoek ook weigeren wanneer je de prijs te laag vind, zodat het betaalverzoek verdwijnt of doe je dat door het bericht weg te gooien?