Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Appeltje_1 schreef:Ik moet zondag naar een verjaardag van een nichtje, komt zo niet uit. Nu moet ik 2 avonden gewoon helemaal opgeven voor studeren zodat ik daar heen kan gaan. Ik mag dat kind niet eens.
Urbanus schreef:Nee, de kroegbaas wil geen MBO'ers als klant.
Rytir schreef:Ik zapte net op tv naar een npo politiek programma. Met totale verbazing gekeken naar mensen die nog steeds geen rol zien in vrouwen in de politiek, extreme gelovige mensen die hun geloof willen laten spreken en doorvoeren... Geloof en staat zijn nog steeds niet gescheiden in NederlandIk wordt daar verdrietig van...
Nyaleti schreef:Vlucht 50 euro duurder geworden dan toen ik het vanmiddag opzocht![]()
Ik wil maandag 4 Juli vliegen. Zal de prijs nog zakken denken jullie? Ik moet wel echt die vlucht hebben maar lijkt me sterk dat de vlucht helemaal vol zit.
Keizerinnnn schreef:petra8 schreef:Ik ben vandaag van de trap gevallen. Van alles doet zeer of is gekneusd. Dus ik dacht eens kijken hoe de ervaringen op bokt zijn,( met van de trap vallen.) Dan kom je dus op dit topic uit![]()
Dus iedereen hier die ook van de trap gevallen is; heel veel sterkte!
Oh bah sterkte!!
Wilde al zeggen idd. Wat is dat met iedereen hier die van de trap stuitert....
Ik klop gauw af voor ik straks zelf ook ga
Appeltje_1 schreef:Die optie heb ik helaas niet
c_alsemgeest schreef:Appeltje_1 schreef:Ik moet zondag naar een verjaardag van een nichtje, komt zo niet uit. Nu moet ik 2 avonden gewoon helemaal opgeven voor studeren zodat ik daar heen kan gaan. Ik mag dat kind niet eens.
Echt wat doen mensen zichzelf aan... wanneer ik iemand niet mag, ook al is het familie. Of ik gewoon andere dingen te doen heb... ga ik gewoon niet.
Gepikeerde mensen omdat het familie is... mooi, lekker boos blijven, scheelt me daarna nog meer verjaardagen
Niobe schreef:[***] schreef:Ik ben een sukkel want ik had nu op pinkpop kunnen zitten. Gratis. Ik heb nee gezegd omdat ik aan mijn verslagen moet werken. Raad eens wat ik niet aan het doen ben
Ik heb nooit last van FOMO maar de line up vandaag is zo ontzettend tof dat ik zo jaloers ben op iedereen die er is
M_D_H schreef:Waarom betaal je dan voor die dure tickets?
Dan kan je toch beter thuis luisteren