Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 19:43

Gewoon 0 reactie op mijn mails naar ex werkgever. O nee 1 ik ga het doorgeven. Dus nog steeds onbekend waarom 200 euro kleding geld ingehouden is. Maar weet ook nog steeds niet wanneer ik mijn vakantie geld + transitie vergoeding ga krijgen.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 19:45

Ik moet zondag naar een verjaardag van een nichtje, komt zo niet uit. Nu moet ik 2 avonden gewoon helemaal opgeven voor studeren zodat ik daar heen kan gaan. Ik mag dat kind niet eens.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 19:49

Appeltje_1 schreef:
Ik moet zondag naar een verjaardag van een nichtje, komt zo niet uit. Nu moet ik 2 avonden gewoon helemaal opgeven voor studeren zodat ik daar heen kan gaan. Ik mag dat kind niet eens.

Studeren is in dit geval belangrijker

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 19:51

Appeltje_1 schreef:

Echt wat doen mensen zichzelf aan... wanneer ik iemand niet mag, ook al is het familie. Of ik gewoon andere dingen te doen heb... ga ik gewoon niet.
Gepikeerde mensen omdat het familie is... mooi, lekker boos blijven, scheelt me daarna nog meer verjaardagen :')

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 20:01

Die optie heb ik helaas niet -O-

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 20:04

Appeltje_1 schreef:

Gewoon heen gaan, cadeautje geven, vragen naar wat ze gehad heeft en dan weer gaan :)

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 20:06

Urbanus schreef:
Nee, de kroegbaas wil geen MBO'ers als klant.

En daar valt blijkbaar iedereen over. Praktisch ( :+ ) is er toch niets veranderd toen besloten werd dat we MBO-scholieren ineens ook 'studenten' moesten gaan noemen?
Dat zijn toch niet ineens andere mensen geworden? Dus als die vooraf niet tot de doelgroep van dat café behoorden, waarom zou dat plotseling wel het geval moeten zijn nu ze een nieuw stickertje hebben gekregen van de minister?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 20:07

Dit inderdaad.Als je toch moet gaan even blijven en weer gaan.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 20:32

Vlucht 50 euro duurder geworden dan toen ik het vanmiddag opzocht :=
Ik wil maandag 4 Juli vliegen. Zal de prijs nog zakken denken jullie? Ik moet wel echt die vlucht hebben maar lijkt me sterk dat de vlucht helemaal vol zit.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 20:42

Nyaleti schreef:
Ik wil maandag 4 Juli vliegen. Zal de prijs nog zakken denken jullie? Ik moet wel echt die vlucht hebben maar lijkt me sterk dat de vlucht helemaal vol zit.

Kerosine wordt gemaakt van olie. Doe eens een gok.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 20:49

Zondag heb ik een festival maar ik mag geen alcohol vanwege de antibiotica kuur ik baal wel even! Volgende week is de TT hier , mag ik ook niet drinken de eerste dagen. Daarna nog een concert wederom ook niet een glaasje alcohol mogen drinken :+

Echt top had dit geen andere keer gekund....

Al mag ik nu ook niet zoveel eten dat wil ik mij wel aan gaan leren ik snoep nu niet tussendoor.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 21:13

Dat ik me vanmiddag beter voelde, me toen beter meldde op werk en me nu weer meh voel. Maar er werd gevraagd van kan je sowieso werken of misschien? Ik heb met mijn domme kop sowieso geantwoord :') Maar mijn collega's kiezen ook wel een geweldige week uit om Corona te krijgen zeg.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 21:19

Ik zapte net op tv naar een npo politiek programma. Met totale verbazing gekeken naar mensen die nog steeds geen rol zien in vrouwen in de politiek, extreme gelovige mensen die hun geloof willen laten spreken en doorvoeren... Geloof en staat zijn nog steeds niet gescheiden in Nederland >;) Ik wordt daar verdrietig van...

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 21:29

Ik had friet, wilde er zout op strooien, maar had per ongeluk het grote strooigat open ipv de kleintjes... :=

Denk dat ik maar op tijd naar bed moet :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 21:36

Rytir schreef:
Ik zapte net op tv naar een npo politiek programma. Met totale verbazing gekeken naar mensen die nog steeds geen rol zien in vrouwen in de politiek, extreme gelovige mensen die hun geloof willen laten spreken en doorvoeren... Geloof en staat zijn nog steeds niet gescheiden in Nederland >;) Ik wordt daar verdrietig van...

Ik hiervan ;(.

Maar van wat jij zegt ook. Tijd voor een volledige scheiding van kerk en staat. En dan ook echt volledig. Iemand die qua overtuigingen nog in de middeleeuwen leeft, hoort geen land te besturen naar de toekomst.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 21:48

Voor het eerst sinds jaren een keer patatje gehaald weet ook gelijk weer waarom ik het niet deed. Wordt ineens partij misselijk.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 22:19

Nyaleti schreef:

Kan ook liggen aan je ip adres. Heb ik ook altijd zoek je voor vlucht en paar uur later weer op zelfde adres en zelfde device en dan is de prijs hoger.

Je hebt dan kunnen nadenken, je wilt de ticket, prijs is iets duurder maar gezien je toch wilde boeken neem je het voor lief en verdient het bedrijf wat extra.
:j

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 22:23

Keizerinnnn schreef:
petra8 schreef:
Ik ben vandaag van de trap gevallen. Van alles doet zeer of is gekneusd. Dus ik dacht eens kijken hoe de ervaringen op bokt zijn,( met van de trap vallen.) Dan kom je dus op dit topic uit :)
Dus iedereen hier die ook van de trap gevallen is; heel veel sterkte! :)

Oh bah sterkte!!
Wilde al zeggen idd. Wat is dat met iedereen hier die van de trap stuitert....

Ik klop gauw af voor ik straks zelf ook ga _O-

Sterkte!

Nou, dan zal ik het nog sterker vertellen... Ik kwam uit de badkamer maar mijn voeten waren nog een beetje vochtig... Omdat ik natuurlijk alles gekneusd heb en onze badkamer een hoge instap heeft en mijn voeten nog wat vochtig waren...
Ben ik natuurlijk nog een keer onderuit gegaan... :')

Ik geloof dat ik mijn man zijn geduld met mijn klunzigheid deze week wel echt tot het uiterste stretch :+

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 22:26

Appeltje_1 schreef:
Die optie heb ik helaas niet -O-

Ja wel, die optie heb je wel, je neemt hem alleen niet.

Ik weet uit ervaring dat het echt makkelijker gezegt dan gedaan is, maar toch is het wel zo. Jij legt jezelf beperkingen op door te denken dat je niet voor jezelf mag kiezen.
Maar wat maakt dat jij denkt dat je niet voor jezelf mag kiezen?
Een beetje egoïstisch denken is niks mis mee :n

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 22:29

c_alsemgeest schreef:
Appeltje_1 schreef:

Echt wat doen mensen zichzelf aan... wanneer ik iemand niet mag, ook al is het familie. Of ik gewoon andere dingen te doen heb... ga ik gewoon niet.
Gepikeerde mensen omdat het familie is... mooi, lekker boos blijven, scheelt me daarna nog meer verjaardagen :')

Ik word inmiddels nergens meer verwacht, heerlijk

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 23:03

Niobe schreef:
[***] schreef:
Ik ben een sukkel want ik had nu op pinkpop kunnen zitten. Gratis. Ik heb nee gezegd omdat ik aan mijn verslagen moet werken. Raad eens wat ik niet aan het doen ben :+

Ik heb nooit last van FOMO maar de line up vandaag is zo ontzettend tof dat ik zo jaloers ben op iedereen die er is

Kun je nagaan. Mijn ergernis is dat mijn schoonzus daar is en dat ze al bijna de avond… *tromgeroffel* …bij haar tentje zit want bevangen van de hitte en de zon. De LUISTERT naar Metallica bij haar tentje vanaf camping C :j |o

Dit was te verwachten, de vorige keer waren ik en mijn vriend samen met haar op Pinkpop en toen heeft ze vrijwel het hele festival voor haar eigen tent gezeten.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 23:13

Waarom betaal je dan voor die dure tickets?
Dan kan je toch beter thuis luisteren :')

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-22 23:23

M_D_H schreef:
Waarom betaal je dan voor die dure tickets?
Dan kan je toch beter thuis luisteren :')

Dit dus. Had die tickets aan mij gegeven ofzo :')
Maargoed, haar man heeft haar laten zitten, die staat bij Metallica.

Toen ze met ons mee was speelde Metallica ook, (die editie met die storm) ze wilde weg vóór de storm (dan hadden we Metallica gemist) daar heb ik wel even een stokje voor gestoken toen.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 00:44

Ik erger mij aan het feit dat de nachten met onze hond eindelijk weer de goede kant op gingen. En nu een of andere malloot vuurwerk af moest steken en de hond nu còmpleet weer over de zeik is. :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 00:46

Ik ben per ongeluk dronken geworden