Appeltje_1 schreef:Ik zit keihard te huilen omdat ik de persoon waar ik verliefd op ben misIk weet niet eens wat hij van mij denkt maar goed, huilen is goed voor je, toch?
Virtuele knuffel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Appeltje_1 schreef:Ik zit keihard te huilen omdat ik de persoon waar ik verliefd op ben misIk weet niet eens wat hij van mij denkt maar goed, huilen is goed voor je, toch?
M_D_H schreef:Heb ik vanmorgen de gordijnen open gegooid en het dekbed uit het raam gehangen om te luchten terwijl mijn man nog lag te slapen?
Ja!
Heb ik stiekem zijn wekker gezet om 8 uur (toen ik de deur uit ging) en de wekker net buiten bereik gelegd?
Jup!
Heb ik dit alles gedaan omdat hij het nodig vond vannacht niet normaal te gaan slapen en mij de hele nacht wakker te houden met zijn gemopper over dat hij niet kon slapen?
Absoluut!!!!
Heel sneu en jammer dat hij vrij is terwijl ik naar kantoor moest, maar geen medelijden mee, had hij vannacht maar moeten lijden in stilte, zoals ik ook altijd doe als ik niet kan slapen
Urbanus schreef:Oeeeh, is er geen vacature vrij in je familie?
fleurtjeuh schreef:Mijn biecht is dat mijn partner dat soort passief agressieve dingen bij mij dus echt niet hoeft te flikken
Daar zou ik zo boos van worden
Hij heeft je vast niet expres wakker gehouden en om dan zo'n wraak te krijgen vind ik niet netjes.