Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DearDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 00:22

Appeltje_1 schreef:
Ik zit keihard te huilen omdat ik de persoon waar ik verliefd op ben mis :') Ik weet niet eens wat hij van mij denkt maar goed, huilen is goed voor je, toch? :Y)

Virtuele knuffel :(:)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 01:03

Oh Appeltje, cute :')

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 01:06

BaileyMix schreef:
Oh Appeltje, cute :')

Hahaha :') :') Ja hij ook _O-

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 07:18

Appeltje_1 schreef:
Ik zit keihard te huilen omdat ik de persoon waar ik verliefd op ben mis :') Ik weet niet eens wat hij van mij denkt maar goed, huilen is goed voor je, toch? :Y)

Oohhh dat snap ik wel. Mijn gymcrush is nu weer terug van vakantie en hoop ik vanavond weer voor het eerst in 3 weken tegen te komen. Ik heb er helemaal zin in :+

Urbanus

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-22 10:16

Heb alleen maar een crush op sushi.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 10:24

M'n tante kondigde gister aan dat ze binnen afzienbare tijd van Zwolle naar Groningen gaat verhuizen. De rest van mijn familie woont allemaal in Groningen en tante wil 'terug naar haar roots' omdat ze 'al 33 jaar heimwee heeft naar haar geboortestad'.

Nu zit de rest van de familie daar totaal niet op te wachten omdat tante altijd en overal drama met zich meebrengt, maar ik zit op veilige afstand dus ik pak alvast de popcorn Y)(^)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-22 10:34

Oeeeh, is er geen vacature vrij in je familie?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 10:51

Heb ik vanmorgen de gordijnen open gegooid en het dekbed uit het raam gehangen om te luchten terwijl mijn man nog lag te slapen?
Ja!
Heb ik stiekem zijn wekker gezet om 8 uur (toen ik de deur uit ging) en de wekker net buiten bereik gelegd?
Jup!
Heb ik dit alles gedaan omdat hij het nodig vond vannacht niet normaal te gaan slapen en mij de hele nacht wakker te houden met zijn gemopper over dat hij niet kon slapen?
Absoluut!!!!

Heel sneu en jammer dat hij vrij is terwijl ik naar kantoor moest, maar geen medelijden mee, had hij vannacht maar moeten lijden in stilte, zoals ik ook altijd doe als ik niet kan slapen :+

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 10:58

M_D_H schreef:
Heb ik vanmorgen de gordijnen open gegooid en het dekbed uit het raam gehangen om te luchten terwijl mijn man nog lag te slapen?
Ja!
Heb ik stiekem zijn wekker gezet om 8 uur (toen ik de deur uit ging) en de wekker net buiten bereik gelegd?
Jup!
Heb ik dit alles gedaan omdat hij het nodig vond vannacht niet normaal te gaan slapen en mij de hele nacht wakker te houden met zijn gemopper over dat hij niet kon slapen?
Absoluut!!!!

Heel sneu en jammer dat hij vrij is terwijl ik naar kantoor moest, maar geen medelijden mee, had hij vannacht maar moeten lijden in stilte, zoals ik ook altijd doe als ik niet kan slapen :+

Held _/-\o_

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 11:02

Mijn biecht is dat mijn partner dat soort passief agressieve dingen bij mij dus echt niet hoeft te flikken
Daar zou ik zo boos van worden
Hij heeft je vast niet expres wakker gehouden en om dan zo'n wraak te krijgen vind ik niet netjes.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-22 11:14

Mwahahahaha :=

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 11:20

Urbanus schreef:
Oeeeh, is er geen vacature vrij in je familie?

Ik zit even te denken aan wie ik je zou kunnen koppelen maar ik denk niet dat het gaat werken tussen jou en mn broertje van 20 _O-

Het is gewoon een raar mens, maakt de ene misplaatste opmerking na de andere en is dan verbaasd dat mensen boos op haar worden. Klein voorbeeld: mijn zusje was een paar kilo afgevallen en tante vond dat fan-tas-tisch. Zo erg zelfs dat zusje van haar moest gaan staan en een rondje draaien zodat tante haar eens even goed de hemel in kon prijzen.

Nu was zusje wel bewust afgevallen, maar ik vind het heel raar en not done om daar zo uitgebreid op in te gaan, zeker als je niet weet of dat afvallen bewust is gegaan of dat er misschien een vervelende reden (ziekte, stress, whatever) achter zit.

En dat gaat dus elke keer zo als ze ergens is. Uitgebreid (in haar ogen positief of grappig bedoeld) commentaar leveren op anderen en daarna alle aandacht naar zich toe trekken met een of ander drama verhaal. Ellende als je ernaast zit op een verjaardag :')

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 11:21

Lekker man... even de kraan aanzetten terwijl ze staan te douchen ~~}>

Mijn boosheid/frustratie is er helaas altijd al meteen uit. Dus ik gun mezelf de tijd niet om dergelijke passief agressiever zaken te doen, ik ontplof meteen... maar het lijkt me heerlijk :Y)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 11:43

fleurtjeuh schreef:
Mijn biecht is dat mijn partner dat soort passief agressieve dingen bij mij dus echt niet hoeft te flikken
Daar zou ik zo boos van worden
Hij heeft je vast niet expres wakker gehouden en om dan zo'n wraak te krijgen vind ik niet netjes.

Zoals ik duidelijk schreef, dan had hij maar moeten leiden in stilte.
In plaats daar van gaat hij woelen, draaien (wat allemaal nog prima is) en keihard zuchten, steunen en elk kwartier melden dat hij nog niet kan slapen.
Dan hou je mij dus wel moedwillig wakker, terwijl ik de andere dag niet de luxe heb om uit te kunnen slapen en gewoon naar kantoor moet.
Dan verdien je dat stukje uitslapen gewoon niet :n

Dat jij daarom heel boos zou worden op je partner, interesseert mij eigenlijk ook niet zo heel erg veel :') _O-
Maar ik wilde wel even toelichten dat dit niet zo maar gedaan wordt omdat hij niet kon slapen.
Als hij niet zo luidruchtig was geweest en er voor gezorgd had dat ik door hem dus ook niet kon slapen, dan had ik dit dus niet gedaan, dat lijkt mij duidelijk :)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 11:44

Had hij door dat hij je hiermee wakker hield of dacht hij dat je sliep?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 12:08

Oh nee, hij had dat duidelijk door, ik heb hem meerdere keren gevraagd om stil te zijn...

Mijn man heeft eigenlijk nooit moeite met slapen, de momenten dat hij dat wel heeft, weet hij dus meteen niet wat hij met zichzelf aan moet en wordt gewoon ontzettend irritant.

Ik ben geen slecht mens :+
Hoewel jij wellicht wel dat gevoel hebt, als ik jou vragen zo lees, doe echt niet zo'n actie zonder extreem goede reden. Dus nee, als hij dacht dat ik sliep, had ik deze actie ook niet gedaan.
Hij wist dat hij mij hiermee wakker hield, maar omdat hij dan niet weet wat hij met zichzelf aan moet en zich verveeld, houd hij mij ook wakker...

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 12:44

Ik snap echt dat je daar knap gefrustreerd en boos van wordt, zeker als hij weet dat jij wakker bent en hij je er mee wakker houdt. :j
Dan zou ik ook echt niet te genieten zijn.

Ik kan gewoon slecht tegen passief agressieve wraak acties

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 12:52

Over het algemeen ben ik ook meer van de directe aanpak, maar aangezien die vannacht niet werkte dacht ik:
Ik heb het zwaar op kantoor omdat jij mij wakker hield, dan vind ik het ook super fair als jij ook een zware dag hebt :))

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 12:58

Ik vind van mezelf dat ik teveel op m'n mobiel zit dus ik had met mezelf afgesproken dat ik vandaag een geen-mobiel-dag zou houden. Dat is alvast goed gelukt :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 13:07

M_D_H schreef:
Over het algemeen ben ik ook meer van de directe aanpak, maar aangezien die vannacht niet werkte dacht ik:
Ik heb het zwaar op kantoor omdat jij mij wakker hield, dan vind ik het ook super fair als jij ook een zware dag hebt :))
Ik had je dag nog veel zwaarder gemaakt bij thuiskomst. _O-

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 13:09

:') _O-

Ik weet niet of dat mogelijk is want mijn dag is oprecht enorm zwaar :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 13:16

Trust me, heheheheh. }:) Niemand komt tussen mij en mijn mogelijkheid tot uitslapen. :')

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 13:57

Ik zou in beide gevallen niet te genieten zijn geweest. Mijn slaap is heilig :')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 14:12

Haha, ik ben ook wel passief agressief. Snap deze actie dus heel goed. Maar.. wel meestal bij mensen die ik toch al niet mag..

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 14:13

Picopico schreef:
Ik vind van mezelf dat ik teveel op m'n mobiel zit dus ik had met mezelf afgesproken dat ik vandaag een geen-mobiel-dag zou houden. Dat is alvast goed gelukt :+

Dit heb ik bijna elke dag :+