Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 18:00

Lijkt hier een klein toekomstig succes te zijn.
Was gisteravond van plan om Tinder weer van m'n telefoon te flikkeren omdat er niks zinnigs uitkwam. En toen had ik ineens toch een leuke match te pakken en het lijkt goed te klikken. Veel gemeenschappelijke hobby's; waaronder bakken dus hij stelde voor om een gebakje te gaan eten in de stad. :Y) Moet mezelf nog even motiveren/overtuigen om echt te gaan afspreken deze keer want vaak loopt het daarop stuk.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-22 23:04

Hm jonge mannen. <3 Waar heb je hem getroffen? Of loog hij op tinder?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 21:44

Krijgen jullie ook de opmerking "heb je dan nog wel tijd voor een partner/vrienden/familie" als je mensen vertelt wat je zoal doet? Ik krijg hem namelijk continue, en ik vind het zo raar. Alsof ze liever iemand hebben die de hele dag op de bank voor zich uit zit te kijken dan iemand met een leuk en actief leven.

ReadTheRulez

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-22 22:37

Ik denk het zelf wel eens maar krijg die vraag vrijwel nooit.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 11:53

Vjestagirl schreef:
Krijgen jullie ook de opmerking "heb je dan nog wel tijd voor een partner/vrienden/familie" als je mensen vertelt wat je zoal doet? Ik krijg hem namelijk continue, en ik vind het zo raar. Alsof ze liever iemand hebben die de hele dag op de bank voor zich uit zit te kijken dan iemand met een leuk en actief leven.

Ik kreeg die vraag ook regelmatig. En dan zei ik, als ik wil maak ik ergens prioriteit van.

En even wat leuk nieuws. Maar ik ben na 3.5 jaar daten, rommelen, situationships, we hebben wel wat maar geen stempel hoor, officieel bezet <3

We daten nu al 2.5 maand. Het is ontzettend gezellig, het voelt mega goed, alles vloeit zo natuurlijk. Gisteren "het" gesprek gehad en nu is het officieel. Verkering zeggen we niet meer, te passè. Haha.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 11:56

Super leuk peelie :)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 12:10

Wat super leuk! Het kan dus nog wel :D

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 12:34

Lief Peelie! Geniet ervan <3

Vraagje: zouden jullie daten met een man die nog maagd is?
Date gehad met een man van midden 30 die nog maagd is, ook nog niet echt gedate heeft. Merkte dat het me toch wat afschrok, hoe banketstaaf ook :o Geen hele rare man verder hoor, gewoon duidelijk wat onzeker en in het verleden niet handig met vrouwen. En toch... Vond het wel een dingetje dus heb toch maar nee gezegd tegen een tweede date. Wel z'n eerste zoen gegeven, gulle vrouw die ik ben :+

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 12:36

Dan moet verder wel alles kloppen. Maar het zou mij ook afschrikken. Onbewust vraag je je toch af wat er dan mis is met iemand en ik heb liever iemand met wat ervaring.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 12:44

Nee joh juist handig…
Die kun je nog precies naar je eigen hand zetten en is nog niet verpest :+

Wordt toch ook altijd gezegd van onbeleerde paarden

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 12:46

Hmmm ik weet het niet. Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die op deze leeftijd nog maagd is, maar ik denk dat het me weinig uit zou maken. Als het voor de rest allemaal goed zit, waarom niet? Dit is iets wat je snel genoeg leert :P

Wat ik dan weer wèl een afknapper vind, is als iemand nog nooit zelfstandig gewoond heeft. Altijd maar met de knieën bij moeders onder de keukentafel vind ik niet aantrekkelijk.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 12:48

Hmm.. Ja weet het ook niet. Als het verder allemaal goed zit: Waarom niet. Je leert snel genoeg. Maar nu weet ik wel dat ik het fijn vind als ik een kerel in bed tref die weet wat hij doet.

Zwart-wit gedacht: Wat is het probleem? Maar gevoelsmatig zit dat toch wel anders.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 12:50

Nou nee hoor, niks voor mij.. Ik wil een man niet hoeven leren hoe het moet..

En het feit dat iemand midden 30 nog maagd is zegt ook veel over zijn persoonlijkheid denk ik, want waarom is het nog zo? Verlegen? Onzeker? Die eigenschappen passen sowieso ook niet bij mij :+

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 12:53

Relaxed schreef:
Nou nee hoor, niks voor mij.. Ik wil een man niet hoeven leren hoe het moet..

En het feit dat iemand midden 30 nog maagd is zegt ook veel over zijn persoonlijkheid denk ik, want waarom is het nog zo? Verlegen? Onzeker? Die eigenschappen passen sowieso ook niet bij mij :+

Ik denk dat dat niet hoeft. Gewoon 'er nog niet klaar voor' of 'druk bezig geweest met andere dingen' kan natuurlijk ook. Of misschien 'nog niet de persoon getroffen waarmee ze dat willen doen'.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 13:00

Het was inderdaad vanwege verlegenheid en niet met vrouwen durven praten (we bijten :Y) ). En dus ook nooit gezoend of gedate. Maar wel echt een lieverd. Het type waarmee je binnen vier jaar twee kinderen baart en een Golden Retriever koopt, en die nooit vreemdgaat :))

Maar het gaf me een ongemakkelijk gevoel, ik voelde me een beetje een viezerik om één of andere reden. Zou al snel gemeen worden tegen zo'n man denk ik, te dominant :') Maar vond dat dus heel stom van mezelf, want omgekeerd zou ik iemand die niet met mij wil daten omdat ik teveel mensen gehad heb een idioot vinden!

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 13:02

Vjestagirl schreef:
Wat ik dan weer wèl een afknapper vind, is als iemand nog nooit zelfstandig gewoond heeft. Altijd maar met de knieën bij moeders onder de keukentafel vind ik niet aantrekkelijk.

Haha ja hier doe ik ook absoluut niet aan. Na je 20e nog thuis is exit :))

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 13:04

BaileyMix schreef:
Vjestagirl schreef:

Haha ja hier doe ik ook absoluut niet aan. Na je 20e nog thuis is exit :))

Precies dat. Ik heb één keer zo'n vriendje gehad. Gingen we boodschappen doen, dan ging van alles het duurste (merk) in de kar. De was doen kon hij niet want "zo'n ding snap ik niet hoor" (de wasmachine bedienen is namelijk hogere wiskunde). Schoonmaken, opruimen, was opvouwen, bed opmaken, stofzuigen: meneer snapte er allemaal niets van. Die kon wel heel goed het hele weekend op de bank liggen, en klagen als er ergens een plukje kattenhaar lag.

Die was vrij snel exit

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 13:05

Is hij wel knap of aantrekkelijk?

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 13:08

Alja schreef:

Niet lelijk in ieder geval... Maar aantrekkelijkheid zit hem voor mij meer in uitstraling, bepaalde charme. En die voel ik bij hem niet, geen sexappeal. Een huiselijk type :Y)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 13:10

Vjestagirl schreef:
Precies dat. Ik heb één keer zo'n vriendje gehad. Gingen we boodschappen doen, dan ging van alles het duurste (merk) in de kar. De was doen kon hij niet want "zo'n ding snap ik niet hoor" (de wasmachine bedienen is namelijk hogere wiskunde). Schoonmaken, opruimen, was opvouwen, bed opmaken, stofzuigen: meneer snapte er allemaal niets van. Die kon wel heel goed het hele weekend op de bank liggen, en klagen als er ergens een plukje kattenhaar lag.

Die was vrij snel exit

:') De horror. Ik heb geloof ik alleen ooit toen ik 17 was een vriendje (kort) gehad die thuiswoonde. Inderdaad dat gedrag wat je noemt. En daarnaast als je dan een keer bij hem wilde afspreken moest je meteen met ouders dealen, bah. Daarna nooit meer iemand onder de 25 gedate en nooit meer iemand die thuiswoonde.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 13:17

BaileyMix schreef:
Lief Peelie! Geniet ervan <3

Date gehad met een man van midden 30 die nog maagd is, ook nog niet echt gedate heeft. Merkte dat het me toch wat afschrok, hoe banketstaaf ook :o Geen hele rare man verder hoor, gewoon duidelijk wat onzeker en in het verleden niet handig met vrouwen. En toch... Vond het wel een dingetje dus heb toch maar nee gezegd tegen een tweede date. Wel z'n eerste zoen gegeven, gulle vrouw die ik ben :+

Hmmm... als er wel een bepaalde klik is, dan zou ik er wel nieuwsgierig naar zijn denk ik.

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 13:26

BaileyMix schreef:

Ik heb even gedate met een jongen die qua vrouwen ook nog "maagd" was, maar wel een paar keer met een man was geweest. En ik kan wel zeggen dat die beter was dan de relatie die ik ooit had die al een tijdje bezig was :D Al was deze jongen wel 23, dat is wel een verschilletje.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 13:27

BaileyMix schreef:
Alja schreef:

Niet lelijk in ieder geval... Maar aantrekkelijkheid zit hem voor mij meer in uitstraling, bepaalde charme. En die voel ik bij hem niet, geen sexappeal. Een huiselijk type :Y)

Als dat er niet is, dan heeft het heel weinig zin. Vind ik dan.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 15:22

BaileyMix schreef:

Nee.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-22 15:25

Ik heb dat 2x gedaan en ik wil dat nooit en nooit meer.