Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 14:39

Marije_1997 schreef:
Nou dam is het wel heel bijzonder dat mijn raam niet knapt met ontdooien. Met meer dan 6 sterretjes door steenslag.

Een putje is geen sterretje. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 14:56

Avalanche81 schreef:
Marije_1997 schreef:
Nou dam is het wel heel bijzonder dat mijn raam niet knapt met ontdooien. Met meer dan 6 sterretjes door steenslag.

Oh dat gebeurt nog wel in de komende maanden.

Ze zitten er al een jaar in lol. Vorige winter ook niks gehad hoor. Denk dat aanstellen ook een vak is. Want alles valt reuze mee. Mijn auto is nog steenkoud van binnen als m'n raam al is ontdooit hahahaha. Dus zo warm is het nog niet. Daardoor barst je raam ook niet als je het binnen die 10minuten houd.

Ik heb er een speciale coating op, waardoor regenwater en zo af glijd. Dus heb sowieso al minder last van bevroren ramen. Maar als ze al bevroren zijn, dam knappen ze echt niet. Doe dit al sinds ik die auto heb. Ook met vocht in de auto.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 15:00

DuoPenotti schreef:
Lestrange01
sooo...
Die kwam echt nooit meer op mijn laptop.
Geen idee hoe oud hij is maar denk als je zoiets allemaal kunt ook oud genoeg om vakken te vullen en zijn eigen laptop bij elkaar te sparen.

Nou..... mijn oudste neefje was een jaar of 13 toen hij zijn school hackte O:)
Het schijnt daar ook nogal een artiest in te zijn trouwens. Nadat mijn broer klaar was met stiekem heel hard lachen heeft hij even een goed vader-zoon gesprek gevoerd. En de school verteld dat ze echt een *piep* beveiliging hebben.
Maar eeeh, nog niet oud genoeg dus om vakken te vullen.

Verder helemaal eens met iedereen. Betreffende broertje kocht maar lekker zijn eigen laptop in dit geval. Is hij nou helemaal gek geworden _-:( .

Betreffende sterretjes in voorruiten: verwarming aan is niet eens nodig. Ik hoorde een paar jaar geleden terwijl ik thuis rustig op de bank tv zat te kijken ineens een luide knal. De volgende ochtend bleek ik een knots van een scheur in de voorruit van mijn auto te hebben. Heeft waarschijnlijk toch ergens een sterretje gezeten. Kreeg een mooie nieuwe voorruit van de verzekering :j +:)+ .

Rytir

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 15:04

Ach, ik rij ook al 2 jaar rond met een putje met sticker erop in mijn eigen auto. Dat gaat goed. Ooit een bedrijfsauto moeten pakken, gezegd joh er zit een sterretje maar dat was geen probleem. Binnen een halve km dikke barst...

Ik heb net de kerstboom opgeruimd. Echt. Overal. Naalden >;)

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 15:16

hagelslag schreef:
Ik ben de pijn nu inmiddels toch echt zo zat -O-

Ik twijfel nu serieus tussen opereren of een cortisonen + pijnstilling spuit direct in/naast mijn ruggenwervel.
Maar beide is natuurlijk niet zonder risico

In Lingen zit een goede kliniek die niet anders doen dan de cortisonenspuit zetten, ja weer de ervaringsdeskundige vriend hier :')

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 15:18

Ik verveel me echt te pletter

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 15:20

Ik zou eigenlijk gaan wandelen, maar geen zin. Is koud buiten en kan mezelf geen schop onder mijn hol geven om toch te gaan :brr:

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 15:26

Nou mijn broertje is vijftien, bijna zestien dus hij gaat inderdaad maar eens voor zijn eigen spullen werken. Ik had op zijn leeftijd ook gewoon een computer van maar een paar honderd euro, dat hij dat niet wil en per se een super duur ding wil is zijn eigen probleem. Hij kan altijd nog op zijn ps4 dus zo dramatisch is het ook weer niet.

Inmiddels is het dus nog niet opgelost, maar goed ik ben er mee bezig. *zucht*

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 15:28

Kan je hem niet leegtrekken en opnieuw alles erop zetten? Dat zou ik doen. :=

Maar ik zou nooit meer je broertje erop laten. :+

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 15:29

Roodvos schreef:
Nou..... mijn oudste neefje was een jaar of 13 toen hij zijn school hackte O:)
Het schijnt daar ook nogal een artiest in te zijn trouwens. Nadat mijn broer klaar was met stiekem heel hard lachen heeft hij even een goed vader-zoon gesprek gevoerd. En de school verteld dat ze echt een *piep* beveiliging hebben.
Maar eeeh, nog niet oud genoeg dus om vakken te vullen.

Verder helemaal eens met iedereen. Betreffende broertje kocht maar lekker zijn eigen laptop in dit geval. Is hij nou helemaal gek geworden _-:( .

.

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... of-14-jaar
volgens hier mag het toch wel
Citaat:
Werk dat kinderen van 13 en 14 jaar mogen doen
Als je 13 of 14 jaar bent, mag je het volgende werk doen:

Je mag klusjes doen rond het huis en in de buurt. Bijvoorbeeld oppassen bij familie of kennissen of auto’s wassen. Dit mag op schooldagen en op vrije dagen.
Je mag op vrije dagen helpen bij ander licht, niet-industrieel werk. Bijvoorbeeld vakken vullen in de supermarkt of reclamedrukwerk bezorgen.
Je mag meehelpen in de winkel of het landbouwbedrijf van je ouders. Dit mag alleen als woonhuis en bedrijf 1 geheel vormen.
Je mag meewerken aan een uitvoering. Bijvoorbeeld een modeshow lopen, toneel spelen of in een reclamespotje spelen.

Maar we weten niet hoe oud hi is :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 15:35

Dat staat hierboven.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 15:42

ah, ja dat is gepost terwijl ik aan het typen was :D

ja dan wordt het hoog tijd dat hij zijn eigen spullen maar gaat verdienen en in de vernieling werken.
Al zal hij dat laatste wel niet doen als hij er zelf voor gewerkt heeft. Dat gaat altijd gemakkelijker met dat van een ander...

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 15:43

MarlindeRooz schreef:

Nou dat was dus het plan als niets anders werkte. Ik heb er namelijk zoveel games opstaan dat alles opnieuw installeren een enorm gedoe wordt :+

Wat ik in plaats daarvan heb gedaan is de scan uitgevoerd op mijn moeders (virus vrije) laptop en daarvan het resultaat doorgestuurd. Dan heb ik in ieder geval mijn account snel terug en die laatste paar virussen die op mijn laptop staan kan ik er op mijn eigen tijd wel afkrijgen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 15:54

Hele drukke dag (ging 9uur weg en kwam 13:30 thuis) met het huis bezichtigen en 2,5 uur autorijden terwijl ik nooit rijd. En heb vannacht bijna niet geslapen door die booster + spanning. En ook hoofdpijn, top die vaccins. -O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 15:55

Lestrange01 schreef:
MarlindeRooz schreef:

Nou dat was dus het plan als niets anders werkte. Ik heb er namelijk zoveel games opstaan dat alles opnieuw installeren een enorm gedoe wordt :+

Wat ik in plaats daarvan heb gedaan is de scan uitgevoerd op mijn moeders (virus vrije) laptop en daarvan het resultaat doorgestuurd. Dan heb ik in ieder geval mijn account snel terug en die laatste paar virussen die op mijn laptop staan kan ik er op mijn eigen tijd wel afkrijgen.

Heel eerlijk? noem mij maar een trut, maar ik zou dat niet eens overwegen, want daarmee vormt je apparaat dus nog steeds een probleem, je verbloemt het enkel door spullen van een ander apparaat door te sturen. Ik had hem weggebracht naar iemand die alle oliebol er direct in 1x af kan krijgen zodat je hem maar 1 of 2 dagen mist oid, en je broer de rekening daarvoor laten betalen, omdat hij jouw apparaat onklaar heeft gemaakt waardoor die reparaties nodig zijn.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 16:04

Dat ik aan een zak chips zit :=

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 16:11

Ik zit hier te bibberen omdat mijn smoothie met bevroren bosbessen een complete milkshake is geworden. Maar hij is zo lekker :brr: :')

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 16:38

De dagen gaan mij niet snel genoeg tot mijn vakantie :')

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 17:10

hoofdpijn

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 17:11

Weer de twijfel over een hondje.Had al besloten om het niet te doen,maar het zit nog steeds in mijn achterhoofd.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 17:17

Britta een hond is leuk. Maar je moet er wel tijd voor hebben.
Ook tijdens vakanties. Of geld hebben voor vakantie oppas of een pension.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 17:17

Nog 4 uur wachten op school tot mijn volgende tentamen :roll: (van de in totaal bijna 7!)
Verveeeeeeel me

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 17:20

MarlindeRooz schreef:
Hele drukke dag (ging 9uur weg en kwam 13:30 thuis) met het huis bezichtigen en 2,5 uur autorijden terwijl ik nooit rijd. En heb vannacht bijna niet geslapen door die booster + spanning. En ook hoofdpijn, top die vaccins. -O-

Girlllll, vertel ons over die bezichtiging. Ik zit echt gewoon te wachten op meer nieuws en of het wat is haha!

Lestrange, die liet ik nooit meer op mijn laptop. Wat zeggen je ouders daarvan?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 18:03

Oh ja het huis was super en precies wat we zoeken!!! Nu alles op orde brengen en dan opsturen vanavond of morgen.

Wel was er veel belangstelling dus kleine kans helaas. Heb wel een hele fancy brief gemaakt met indesign waarom ze ons moeten kiezen! Hopelijk helpt dat voldoende!

We moeten het deze week laten weten. Gok dat we eind volgende week uiterlijk weten of het ja/nee is.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-22 18:11

Is er ook een duim smiley?Dan ga ik voor je duimen.