Marije_1997 schreef:Nou dam is het wel heel bijzonder dat mijn raam niet knapt met ontdooien. Met meer dan 6 sterretjes door steenslag.
Een putje is geen sterretje.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Avalanche81 schreef:Marije_1997 schreef:Nou dam is het wel heel bijzonder dat mijn raam niet knapt met ontdooien. Met meer dan 6 sterretjes door steenslag.
Oh dat gebeurt nog wel in de komende maanden.
DuoPenotti schreef:Lestrange01
sooo...
Die kwam echt nooit meer op mijn laptop.
Geen idee hoe oud hij is maar denk als je zoiets allemaal kunt ook oud genoeg om vakken te vullen en zijn eigen laptop bij elkaar te sparen.
hagelslag schreef:Ik ben de pijn nu inmiddels toch echt zo zat
Ik twijfel nu serieus tussen opereren of een cortisonen + pijnstilling spuit direct in/naast mijn ruggenwervel.
Maar beide is natuurlijk niet zonder risico
Roodvos schreef:Nou..... mijn oudste neefje was een jaar of 13 toen hij zijn school hackte![]()
Het schijnt daar ook nogal een artiest in te zijn trouwens. Nadat mijn broer klaar was met stiekem heel hard lachen heeft hij even een goed vader-zoon gesprek gevoerd. En de school verteld dat ze echt een *piep* beveiliging hebben.
Maar eeeh, nog niet oud genoeg dus om vakken te vullen.
Verder helemaal eens met iedereen. Betreffende broertje kocht maar lekker zijn eigen laptop in dit geval. Is hij nou helemaal gek geworden.
.
Citaat:Werk dat kinderen van 13 en 14 jaar mogen doen
Als je 13 of 14 jaar bent, mag je het volgende werk doen:
Je mag klusjes doen rond het huis en in de buurt. Bijvoorbeeld oppassen bij familie of kennissen of auto’s wassen. Dit mag op schooldagen en op vrije dagen.
Je mag op vrije dagen helpen bij ander licht, niet-industrieel werk. Bijvoorbeeld vakken vullen in de supermarkt of reclamedrukwerk bezorgen.
Je mag meehelpen in de winkel of het landbouwbedrijf van je ouders. Dit mag alleen als woonhuis en bedrijf 1 geheel vormen.
Je mag meewerken aan een uitvoering. Bijvoorbeeld een modeshow lopen, toneel spelen of in een reclamespotje spelen.
MarlindeRooz schreef:Kan je hem niet leegtrekken en opnieuw alles erop zetten? Dat zou ik doen.![]()
Maar ik zou nooit meer je broertje erop laten.
Lestrange01 schreef:MarlindeRooz schreef:Kan je hem niet leegtrekken en opnieuw alles erop zetten? Dat zou ik doen.![]()
Maar ik zou nooit meer je broertje erop laten.
Nou dat was dus het plan als niets anders werkte. Ik heb er namelijk zoveel games opstaan dat alles opnieuw installeren een enorm gedoe wordt![]()
Wat ik in plaats daarvan heb gedaan is de scan uitgevoerd op mijn moeders (virus vrije) laptop en daarvan het resultaat doorgestuurd. Dan heb ik in ieder geval mijn account snel terug en die laatste paar virussen die op mijn laptop staan kan ik er op mijn eigen tijd wel afkrijgen.
MarlindeRooz schreef:Hele drukke dag (ging 9uur weg en kwam 13:30 thuis) met het huis bezichtigen en 2,5 uur autorijden terwijl ik nooit rijd. En heb vannacht bijna niet geslapen door die booster + spanning. En ook hoofdpijn, top die vaccins.