Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flowery

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 18:38

Mijn eigen hoofd en ongesteldheid :') Wilde zo graag even het huis voor mijzelf. Vandaag is mijn vriend weer aan het werk, en nu mis ik hem… _O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 18:40

Geen ergernis maar dat ik een foto zie van iemand die ook ernstig ziek is en gelijk weer mijn oma heel erg voor mij zie op haar laatste dag en hoe zwak ze toen was... Komt dan even extra hard binnen weer.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 18:50

DPD die ondanks mijn neerzettoestemming mijn pakket toch bij de buren heeft afgegeven. Het was al niet het plan dat ik niet thuis zou zijn, maar er kwam onverwachts een huisartsbezoek tussendoor, waardoor ik de neerzettoestemming heb gegeven.
Nu is het de tweede keer in een week dat ik bij mijn buren een pakket op moet halen en ik vind dat gewoon best vervelend overkomen. Alsof ik er maar vanuit ga dat zij het wel aannemen ofzo. Morgen maar even iets voor ze bakken als excuus.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 19:06

Wil graag alleen zijn maar mis mijn vriend ook. Waarom is vrouw zijn zo verwarrend. :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 19:34

Dat mijn pols na een lang weekend rust nog steeds irriteert.. :(

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 19:53

Dat ik spierpijn heb van de paardrijrit gisteren. ( vorige keer had ik 6,5 maand niet gereden, geen last ondanks 3 dagen achter elkaar rijden en nu had ik sinds toen 2 maanden niet gereden. ) :')

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 20:27

Aan mijn ex, die vergeten is om onze zoon de juiste medicatie te geven. Hij heeft er 1 overgeslagen, als hij donderdag tenminste niet gelogen heeft over hoeveel hij er nog had. Is dat dus op donderdag avond, vrijdag (ochtend of avond) of zaterdagochtend gebeurt.
Onze zoon heeft epilepsie en is net overgestapt van medicatie en heeft dus zaterdagavond een aanval gehad. (Terwijl hij op kamp was)
En nou ben ik nog niet eens boos dat hij er 1 vergeten is (oké natuurlijk had ik liever gehad dat dat niet gebeurt was) maar wel dat hij er over liegt. Zeker omdat ik morgen een gesprek heb met de dokter over zijn medicatie.

En ik heb echt alles nageteld, gekeken wat ik heb, en hij hoort gewoon geen pil over te hebben en dat heeft hij dus wel.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 22:44

Wow dat is echt heftig idd. Ik loop al mega te stressen dat ik de medicijnen van de oppashond niet vergeet.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 22:47

Wow!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 22:51

Ik erger me alweer aan de bijwerkingen van mijn vaccin :(
Ik sta er achter maar jeetje normaal heb ik nergens last van en nu al twee keer ellendig.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-21 23:04

poes schreef:
Ik sta er achter maar jeetje normaal heb ik nergens last van en nu al twee keer ellendig.

Ik vond de tweede keer zoveel erger als de eerste keer! Maar dan alsnog ben ik er gemakkelijk doorgekomen. Ik dacht alleen maar dus als je corona hebt is dit nog 10x zo erg? Vraag mij af qua bijwerkingen of je ook specifiek die symptomen zou hebben bij een echte besmetting. Zo ja , dan zou ik vooral heel erg misselijk zijn en extreem moe.

Gewoon paracetamol nemen en lekker in bed gaan liggen en hopelijk snel weer beter!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 00:15

Feestje in de flat naast me en kan letterlijk de muziek meeluisteren (nu de kraaien met ik vind je lekker). Het is verdorie maandag. :+

Raam dicht is een slecht plan het is hier echt 25 graden.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 00:19

Zebrastreep schreef:
poes schreef:

Ik vond de tweede keer zoveel erger als de eerste keer! Maar dan alsnog ben ik er gemakkelijk doorgekomen. Ik dacht alleen maar dus als je corona hebt is dit nog 10x zo erg? Vraag mij af qua bijwerkingen of je ook specifiek die symptomen zou hebben bij een echte besmetting. Zo ja , dan zou ik vooral heel erg misselijk zijn en extreem moe.

Gewoon paracetamol nemen en lekker in bed gaan liggen en hopelijk snel weer beter!

Exact dat! Misselijk, moe, draaierig en een soort hoofdpijn die ik niet ken.

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 00:30

Mensen die hun paard perse los moeten laten staan als ze poetsen/ af spuiten of een wondje moeten behandelen of zelfs weg lopen om iets op te ruimen en dan continue tegen hun paard lopen te schreeuwen als hij een stapje naar voren of opzij zet. Zet hem dan gewoon fatsoenlijk vast of op stal, hoef je hem ook niet te corrigeren of er achter aan te rennen als hij weg loopt. En gewoon stug de volgende keer weer doen en dan zeggen dat ze altijd blijft staan. Yeah right....wat wil je nu bewijzen of laten zien? :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 01:50

Eerste dag vakantie vandaag. Dochter al 3 keer overgegeven. Niets proper meer van lakens in de caravan ondertussen. Ik wil naar huis.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 07:12

Herhaalrecept via de telefoon bestellen (zo'n keuzemenu). Alle gegevens ingevoerd: "momenteel is er een technische storing, bestellen kan nu niet"

Kan dat niet meteen gemeld worden? :roll:

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 08:40

Ik zit buiten te wachten voor ik naar binnen ga voor mijn gesprek en dacht ah picknick bankje in het zonnetje daar ga ik even zitten. Zak ik er bijna doorheen :') en zo zwaar ben ik niet zeg maar :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 09:21

Iemand die al echt uren zit te hameren / timmeren. Galmt erg door. Heb al bijna geen oog dicht gedaan vannacht. -O-

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 09:33

Moestuin schreef:
Eerste dag vakantie vandaag. Dochter al 3 keer overgegeven. Niets proper meer van lakens in de caravan ondertussen. Ik wil naar huis.

O das rot! Hopelijk trekt het vandaag een beetje bij en kan je lekker can het weer genieten. Waar zit je?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 09:33

Ah ze slaan metalen palen in de grond onder mijn raam. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 10:18

poes schreef:
Moestuin schreef:

O das rot! Hopelijk trekt het vandaag een beetje bij en kan je lekker can het weer genieten. Waar zit je?

De kust :)

Volgende ergernis. Is het normaal dat op een camping er zomaar opeens 2 kinderen in jou caravan staan en spullen van jou dochter nemen om te spelen? Dat is toch te gek voor woorden? En weg sturen heeft geen nut. Straks de ouders maar eens aanspreken.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 10:20

Nee dat is niet normaal :=.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 10:34

Eh nee -O- de brutaliteit zeg wow.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 10:36

Nee dat is erg apart.

Zal dit tegen mijn vriend vertellen. Die vond als kind kamperen leuk en wil dit nu ook doen. Lekker “rustig” op een camping. Maarja campings hebben kinderen. :))

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-21 10:40

In schoolvakantie tijd is een camping niet “ lekker rustig “ over het algemeen :D