Zebrastreep sterkte dat is verdrietig nieuws zeg
Britta: Ik heb moeten gniffelen om die ergernis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britta31 schreef:Dat mijn dochter een eind moet lopen van de bushalte naar een vriendin.Nu heeft ze ongevraagt mijn rubber laarzen mee genomenMaar,ze is haar goede schoenen vergeten en ze moet nu 2 dagen met de groene rubber laarzen rond lopen
Britta31 schreef:Een vriend van mij had het een keer omgedraaid.Dat mijn dochter een eind moet lopen van de bushalte naar een vriendin.Nu heeft ze ongevraagt mijn rubber laarzen mee genomenMaar,ze is haar goede schoenen vergeten en ze moet nu 2 dagen met de groene rubber laarzen rond lopen
iirrssjjee schreef:Ik helemaal blij dat ik eindelijk passende 2e hands schaatsen had gevonden op marktplaats. Uurtje geweest, trek ze uit; KRAK! Hele schaats doormidden...
[ [url=m/BfIyBm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dan maar weer zoeken naar anderen!
Maddy_Paola schreef:iirrssjjee schreef:Ik helemaal blij dat ik eindelijk passende 2e hands schaatsen had gevonden op marktplaats. Uurtje geweest, trek ze uit; KRAK! Hele schaats doormidden...
[ [url=m/BfIyBm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dan maar weer zoeken naar anderen!
Welke maat heb je? Ik heb nog kunstschaatsen als t goed is in 41
Loeky01 schreef:Buurman positief getest
Dan ben je ZO voorzichtig, volg je gewoon netjes alle stappen die je moet volgen. En toch gaat het mis omdat je even je laaggeletterde buurman wil helpen. Hopelijk valt het mee, maar ik ben er bang voor...