Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 21:21

Tigress: heel veel beterschap

Zebrastreep sterkte dat is verdrietig nieuws zeg

Britta: Ik heb moeten gniffelen om die ergernis :D

Pindakaa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 21:22

Nieuw jasje voor m'n hond besteld, vandaag binnengekomen! In m'n enthousiasme meteen aan gedaan met wandelen want hij past mooi *\o/* Blijkt de buikflap te lang, nu heeft m'n hond (reutje) erin geplast -O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 21:28

Britta31 schreef:
Dat mijn dochter een eind moet lopen van de bushalte naar een vriendin.Nu heeft ze ongevraagt mijn rubber laarzen mee genomen :( Maar,ze is haar goede schoenen vergeten en ze moet nu 2 dagen met de groene rubber laarzen rond lopen :=

I love it! _O-

Ik baal van mijn lijf, stress uit zich altijd in allerlei vage buikklachten en ik zal jullie de details maar besparen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 21:43

Mand schreef:
Hij moet draaien? Als DJ?

Ja als in Dj. Tis volgens mij gewoon voor de lokale radiozender. Niets spannend dus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 21:44

Britta31 schreef:
Dat mijn dochter een eind moet lopen van de bushalte naar een vriendin.Nu heeft ze ongevraagt mijn rubber laarzen mee genomen :( Maar,ze is haar goede schoenen vergeten en ze moet nu 2 dagen met de groene rubber laarzen rond lopen :=
Een vriend van mij had het een keer omgedraaid. :+ Die moest pedel zijn bij een constitutieborrel van zijn vereniging (voor de niet-studenten: een cobo is een soort kennismakingsborrel waarin de nieuwe besturen andere verenigingen uitnodigen, en de pedel ontvangt dan de gasten, naast nog wat andere taken) en direct daarna weg om zich bij ons te voegen op ons jaarlijkse weekendje weg, dat altijd in het najaar plaatsvindt. Was die knuppel vergeten om andere kleding in te pakken, dus die heeft het hele weekend in driedelig pak met leren schoenen gelopen. _O- In de bagger in de bossen van Brabant. _O-

Tigress: beterschap! :knuffel:

En Zebrastreep, sterkte! :knuffel:

___

Ik erger me nu al aan mijn eigen workaholicisme. :') Ik vind m'n werk zo leuk dat ik eigenlijk gewoon door wil werken 's avonds, maar ik dwing mezelf om na 8 uur te stoppen.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 22:11

Mand schreef:

Ik hoop zo dat het een slager is en hij gehaktballen moet draaien :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 22:31

Marije_1997 schreef:
Mand schreef:

Ja als in Dj. Tis volgens mij gewoon voor de lokale radiozender. Niets spannend dus.

Het is zijn werk.
Wat deed jij ook alweer?

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 22:57

Ik helemaal blij dat ik eindelijk passende 2e hands schaatsen had gevonden op marktplaats. Uurtje geweest, trek ze uit; KRAK! Hele schaats doormidden -O- ...

Afbeelding

Dan maar weer zoeken naar anderen!

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-21 23:12

iirrssjjee schreef:
Ik helemaal blij dat ik eindelijk passende 2e hands schaatsen had gevonden op marktplaats. Uurtje geweest, trek ze uit; KRAK! Hele schaats doormidden -O- ...

[ [url=m/BfIyBm.jpg]Afbeelding[/url] ]

Welke maat heb je? Ik heb nog kunstschaatsen als t goed is in 41

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 00:19

Princess_ schreef:
Mand schreef:

Ik hoop zo dat het een slager is en hij gehaktballen moet draaien :')

Dat was echt fantastisch geweest :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 00:22

Net het nieuws gekregen dat mijn oma een longembolie heeft opgelopen. Er is blijkbaar een verhoogde kans op een embolie in combinatie met kanker. Gelukkig zijn we er nog op tijd bij...

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 00:26

Maddy_Paola schreef:
iirrssjjee schreef:

[ [url=m/BfIyBm.jpg]Afbeelding[/url] ]

Welke maat heb je? Ik heb nog kunstschaatsen als t goed is in 41

Lief! Maar ik moet voor mijn zwakke enkels ijshockeyschaatsen hebben en ik heb maat 39. Maar inmiddels is het gelukt!

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 00:34

Door mijn enkel gegaan maandag en nu zit er een bultje die er niet hoort en hij doet zeer :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 01:08

Jolien87 schreef:
Marije_1997 schreef:

Het is zijn werk.
Wat deed jij ook alweer?

Is z'n werk niet. Hij is assistent manager ergens.

Ik ben nachtkoerier

LIJM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 02:32

Dat ik nog een aantal maanden vast zit aan een leasecontract van een paar honderd euro per maand, waar ik vanaf wil. En dat dat dus niet kan. :roll:
Het is mijn eigen schuld, maar alsnog banketstaaf om elke maand honderden euro's kwijt te zijn aan iets wat je niet hoeft.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 08:11

Dat het zo pleuris koud is en dat zelfs de poeltjes zoutwater die gisteren aan de rand van de weg stonden weer opgevroren zijn tot gladde ijsbaantjes :x

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 08:25

Wakker met hoofdpijn, zere arm/pols dat fout aanvoelt. En eigenlijk gisteren gewoon teveel gedaan. Zit alleen wel dat mijn gevoel zegt dat er iets niet klopt aan mijn pols.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 08:29

Vannacht een hele beste paniekaanval gehad.
En ik ben klaar met de sneeuw, dat het zo koud is vind ik prima, daar kan ik me wel op kleden.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 08:44

Rennen voor de trein... oké ik kan überhaupt weer rennen. Maar man mijn conditie is echt ruk :+

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 09:14

Stipt 08:01 beginnen ze hier met boren. Ben in staat om een baksteen door de ruit te gooien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 09:24

M'n auto heeft van die sproeidingen voor de koplampen. Nu blijft er eentje naar buiten staan, poedersuiker vorst.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 09:33

Dat de trein naar mijn stage zo'n beetje dagelijks uitval/vertragingen heeft.. door een beetje kou en sneeuw.. pff

Mijn reis vandaag was al minimaal 1,5 uur, nu dus nog langer :(

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 09:36

Mijn vrachtauto alweer.....

Dat was de 2de x dat de slang vd koeler eraf gevlogen is....
Gelukkig was ik bij een boer die heeft geholpen dat ding er weer op te doen, we hebben hem met leidingwater gevuld en daarna mocht ik direct door naar de volvo garage waar het nu alweer gerepareerd word....

Echt ik hou van volvo, hij trekt je uit bijna elk moddergat waar je erin bent gereden maar eh ja... Dit is vervelend

Bleg en 2 collega's die maandag niet gereden hebben ivm de sneeuw dan op Facebook heel dapper doen alsof ze altijd hun best doen blabla la....

Stelletje slape vaatdoeken.... Jullie zijn thuis gebleven jullie hebben geen voer gereden...
Hou je mond of werk net als de rest

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 10:51

Buurman positief getest -O-
Dan ben je ZO voorzichtig, volg je gewoon netjes alle stappen die je moet volgen. En toch gaat het mis omdat je even je laaggeletterde buurman wil helpen. Hopelijk valt het mee, maar ik ben er bang voor...

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-21 10:58

Loeky01 schreef:
Buurman positief getest -O-
Dan ben je ZO voorzichtig, volg je gewoon netjes alle stappen die je moet volgen. En toch gaat het mis omdat je even je laaggeletterde buurman wil helpen. Hopelijk valt het mee, maar ik ben er bang voor...

'
Misschien voor de zekerheid ook even testen? Heftig zeg.. Sterkte!