Cayenne schreef:Onze papegaai deed net om 2:30 's nachts spontaan "AHAHAHAHAHA!" roepen vanuit zijn slaapkooi.
Ik schrok me te pletter

Ik zou me ook rot schrikken, maf beest!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marije_1997 schreef:Dat ik begin te twijfelen om toch geen beroepschauffeur te worden. Ik vind autorijden super leuk en sowieso veel rijden. Maar ik zit nu vast aan 1.5 jaar detachering. Gwn lekker de hele dag onderweg lijkt me heerlijk, maar dat gaat lastig op kantoor als tekenaar.
hagelslag schreef:Marije_1997 schreef:Dat ik begin te twijfelen om toch geen beroepschauffeur te worden. Ik vind autorijden super leuk en sowieso veel rijden. Maar ik zit nu vast aan 1.5 jaar detachering. Gwn lekker de hele dag onderweg lijkt me heerlijk, maar dat gaat lastig op kantoor als tekenaar.
Als in vrachtwagen rijden??
Ik hou van mijn baan!!! Maar bedenk goed dat je echt vele uren maakt en dus soms geen afspraken privé kunt waarnemen.
hagelslag schreef:Het is dat we niet iemand mee mogen nemen ivm verzekering etc.... Anders had ik gezegd rij maar een aantal dagen mee.
Dan kun je daarna zien of je ervan genezen bent
Lau schreef:Cayenne schreef:Onze papegaai deed net om 2:30 's nachts spontaan "AHAHAHAHAHA!" roepen vanuit zijn slaapkooi.
Ik schrok me te pletter
Iedereen leeft nog? Geen snode plannen gevonden in zijn kooi?
Marcella schreef:UWV praat mij er niet van. Blijf het ook apart vinden dat als je gedeeltelijk werk vind voor zelfs nog een hoger uurloon dan vorige werkgever. Je totale inkomen lager is dan alleen volledige WW. Motiveer ook echt om te werken naast WW.