Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 09:15

Cayenne schreef:
Onze papegaai deed net om 2:30 's nachts spontaan "AHAHAHAHAHA!" roepen vanuit zijn slaapkooi.
Ik schrok me te pletter :')

_O- _O- Mango!
Ik zou me ook rot schrikken, maf beest!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 09:16

Dat ik begin te twijfelen om toch geen beroepschauffeur te worden. Ik vind autorijden super leuk en sowieso veel rijden. Maar ik zit nu vast aan 1.5 jaar detachering. Gwn lekker de hele dag onderweg lijkt me heerlijk, maar dat gaat lastig op kantoor als tekenaar.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 09:29

Cayenne schreef:
Onze papegaai deed net om 2:30 's nachts spontaan "AHAHAHAHAHA!" roepen vanuit zijn slaapkooi.

Iedereen leeft nog? Geen snode plannen gevonden in zijn kooi? :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 10:20

Fruitvliegjes. Ik kan niet eens mijn yoghurt opeten zonder dat ze bijna mijn mond in vliegen.

Bloemetje75

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 10:46

Mijn schoonvader. “Laat me alsjeblieft zelf klooien met achteruit rijden met de aanhanger” was mijn vraag. Gevolg, schoonpa die alsmaar door beeld loopt en wijst....
Ik kan echt wel inparkeren maar niet als je door mijn beeld loopt en ik in de spiegel jou zie ipv het muurtje waar ik langs af moet...
het is gelukt zonder schade (behalve aan mijn humeur)....

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 11:12

Jolien87 schreef:
Fruitvliegjes. Ik kan niet eens mijn yoghurt opeten zonder dat ze bijna mijn mond in vliegen.

Schaaltje met witte wijn/appelazijn en paar drupjes afwasmiddel neerzetten. Daar plegen ze massaal zelfmoord in }>
Het is echt heel vervelend :(

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 11:23

Marije_1997 schreef:
Dat ik begin te twijfelen om toch geen beroepschauffeur te worden. Ik vind autorijden super leuk en sowieso veel rijden. Maar ik zit nu vast aan 1.5 jaar detachering. Gwn lekker de hele dag onderweg lijkt me heerlijk, maar dat gaat lastig op kantoor als tekenaar.

Als in vrachtwagen rijden??
Ik hou van mijn baan!!! Maar bedenk goed dat je echt vele uren maakt en dus soms geen afspraken privé kunt waarnemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 11:29

hagelslag schreef:
Marije_1997 schreef:

Als in vrachtwagen rijden??
Ik hou van mijn baan!!! Maar bedenk goed dat je echt vele uren maakt en dus soms geen afspraken privé kunt waarnemen.

Ja wel binnenlands en eerst bus/bakwagen aangezien ik nog geen c rijbewijs heb. Wel b en be.

Sociaal leven heb ik toch al amper. Alleen een paard. Maar daar valt wel flexibel mee te zijn. En mocht ie niet meer gereden kunnen worden weet ik ook nog niet of er überhaupt wel weer een paard komt. En ik hou echt van rijden. Rijd zo van Friesland naar Brabant als iemand me zou vragen hahahaha

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 12:00

Het is dat we niet iemand mee mogen nemen ivm verzekering etc.... Anders had ik gezegd rij maar een aantal dagen mee.
Dan kun je daarna zien of je ervan genezen bent

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 12:17

hagelslag schreef:
Het is dat we niet iemand mee mogen nemen ivm verzekering etc.... Anders had ik gezegd rij maar een aantal dagen mee.
Dan kun je daarna zien of je ervan genezen bent

Ben in het verleden al een aantal keer met een ex mee geweest op de bakwagen hahah. Groeide vriend van me zit ook in de transport en nog een kennis die veetransporten heeft gedaan en nu op de melkwagen zit. Dus is niet dat ik er onbekend mee ben.

MN ex begon al om 7 uur, en kwam met een beetje geluk half 6 thuis. Dus ik ken de lange dagen. En ik ben ook niet te beroerd om in de nacht te rijden. Alsnog lijkt het me echt veel leuker als die kantoorbaan (die vanwege m'n rug gwn amper te doen is eigenlijk)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 12:19

Al om 7, ik begin de ene week om 4 uur en de andere week om 1 uur.
Voor je rug is een chauffeur aan ook niet percee beter. Tenzij je een baan treft waarbij je niet alleen moet rijden.

Ohja irritatie topic. Foutje zal overgaan op de orde van de topic.
Ik irriteer mij eraan dat er te weinig uren in een dag zitten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 12:34

07.00 Uur beginnen zijn luxe chauffeurs tijden. :') O ben trouwens geen chauffeur, maar beveiliger en vaak genoeg pand moeten openen voor chauffeurs. :+

Te weinig uren in een dag. Moet kippenhok goed uitmesten, stelling inrichten, bureau ophalen bij ouders, aardappelen rooien, heel veel groente/fruit oogsten en verwerken, kattenbak verschonen, cake bakken, appel/kaneel moes en appel/kaneel brood zijn al in de maak (de laatste 2). :roll:

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 13:04

Aan mensen die mijn man voor een vrouw aanzien. Gister ook weer toen we uit eten gingen: en dames, hebben jullie al een keus gemaakt? Terwijl mijn man er echt niet als een vrouw uitziet, hij zelfs een stoppelbaardje had en al zijn hele leven man is. Hij is niet van man naar vrouw gegaan ofzo, dat ze daardoor in de war zijn.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 13:08

Stom ham kaas croissantje.... nu ben ik misselijk |o

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 13:17

Lau schreef:
Cayenne schreef:

Iedereen leeft nog? Geen snode plannen gevonden in zijn kooi? :')

Nog niet, al is ie wel zijn snavel aan het slijpen :=
Tegen fruitvliegjes helpt hier idd appelazijn met een drupje afwasmiddel en dan huishoudfolie met een klein gaatje er overheen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 13:23

Wie helpt me even om het uwv aan de hoogste boom op te hangen? Wat een elledelingrn daar zeg. Jeetje. Nummer 1 zei zet de inkomstenopgave voor je klaar, nummer 2 dan kunt u dat vanavond opsturen gaan we er morgen mee bezig. Nummer 3 ja dat kan nu niet gaat 2 werkdagen duren.

Ik begin appelflap maandag met werken en wil van deze ellende af. 2 weken geleden heb ik de stopzetting al door gegeven. Maar ben nooit teruggebeld door ze, dat moest ik zelf doen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 13:31

UWV praat mij er niet van. Blijf het ook apart vinden dat als je gedeeltelijk werk vind voor zelfs nog een hoger uurloon dan vorige werkgever. Je totale inkomen lager is dan alleen volledige WW. Motiveer ook echt om te werken naast WW.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 13:36

Marcella schreef:
UWV praat mij er niet van. Blijf het ook apart vinden dat als je gedeeltelijk werk vind voor zelfs nog een hoger uurloon dan vorige werkgever. Je totale inkomen lager is dan alleen volledige WW. Motiveer ook echt om te werken naast WW.

Ik wil het per direct stop zetten. Gwn uit eigen initiatief. Maar lals ze moeten werken, dan vertikken ze et daar volgens mij.

Ik zet het ook stop omdat ik weer 32 uur ga werken. En heb gwn vastigheid zeg maar. Niet dat ik meer verdien, maar dat uwv hoef ik er echt niet meer hij.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 13:47

Dat deze week pittig gaat worden op het werk want het wordt super druk en ontzettend benauwd met die hoge temperaturen.
Komt er nog bij dat ze morgen gaan beginnen met de badkamer thuis verbouwen.. ik werk tot 1uur, slaap om 3 uur en om 7 uur staat dan Radio Hollandio al weer aan icm met een drilboor.... :=

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 14:01

@Marije_1997: Nou wat let je om in Brabant op de koffie te komen? :P

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 14:01

Ik wil naar huis. Het is chaos in mijn hoofd, niet ineens op werk. Maar heb geen overzicht meer. Overzicht maken werkt niet ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 14:07

Zertab schreef:

Hahahah word een dure koffie met m'n benzine auto

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 14:18

Heb WW nodig om huur te kunnen betalen helaas anders had ik ook stop gezet. En werken ze daar trouwens nooit wat van gemerkt.

Bureau halen ga ik maar verschuiven heb daar gewoon geen tijd voor tenzij mijn vader hem al uit elkaar gehaald heeft. Ga vanmiddag wel even wat groente en druiven brengen bij mijn ouders. Straks eerst kippenhok, oogsten (druiven :9 , bramen, roze bosbessen, frambozen, bieten, sla en spitskool) en stelling inrichten.

Brood, appelmoes (en al op) en kattenbak gedaan. *\o/* :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 14:19

Twee rotkatten die mij wakker maakte vanochtend. Als je niet beter wist hadden dit je huilende buurkoters kunnen wezen. :')

En ja het was al wat later op de ochtend maar had graag nog iets langer doorgeslapen omdat ik vanavond laat (zegmaar uurtje of 11) pas weer thuis ben. :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 14:31

Marije_1997 schreef:
Zertab schreef:

Hahahah word een dure koffie met m'n benzine auto

Dat zeker hahaha -O-