Niobe schreef:Relaxed schreef:Het ondankbare jonk begint wel pas sinds kort mijn naam te zeggen.. Na al 2 jaar papa, mama, opa, oma
Naaaah ook niet eens tante?
Nee nu is het Ante On (ofzo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idinn schreef:Neem geen kind.. kan je lekker slapen.. dus neem een kat.. die kunnen ook heel goed jengelen 's nachts
Ayasha schreef:idinn schreef:Neem geen kind.. kan je lekker slapen.. dus neem een kat.. die kunnen ook heel goed jengelen 's nachts
Mechelse herder pups zijn er ook goed in .... Sinds heb ik chronisch skaaptekort.... Rond een uur of vier is hij klaar met slapen tot een uur of 11 en Arras wakker, iedereen wakker! En als ik van ellende op gestaan ben... legt mijnheer zich terug neer.![]()
Gaby schreef:Mijn broer heeft me vandaag verteld dat ik tante ga worden. Ze zijn er superblij mee, en ik ben ook erg blij voor hen. Maar nu ben ik vreemd genoeg bang dat ik geen leuke/goede tante ga zijn ofzo, omdat ik geen kinderwens heb.
Ik ben niemand verplicht om een leuke tante te zijn/veel met het kind straks op te trekken (we wonen niet eens bij elkaar in de buurt, dus ik denk/hoop niet dat ze me vragen om op te passen), maar ik heb een goede band met mijn broer, en ik wil hem en mijn schoonzus niet teleurstellen.
Herkent iemand deze gedachten of heeft iemand deze gedachten ook (gehad)? Godzijdank heb ik nog een aantal maanden om aan mijn nieuwe 'titel' te wennen.
Captain schreef:Mijn zus heeft twee koters maar daar heb ik niks mee. Doe ik ook niks mee en kom eigenlijk alleen bij haar langs als ze bij hun vader zijn of op bed liggen.Altijd al zo geweest en zal ook zo blijven. Nu eigen huisje en mijn moeder vroeg pas of ze mochten logeren als ze dat zouden willen. Nee, wij willen bewust zelf geen kinderen en alles in huis is netjes en nieuw dus ik wil geen vette vingers ergens aan of dat er iets afbreekt oid. Op de een of andere manier krijgen ze dat altijd voor elkaar.
love_western schreef:Het is een fase
Zo had ik nooit vaste tijden dat ze eten kregen. Maar sinds ik samenwoon, doet vriend dat wel 's ochtendsKan niet eens normaal uitslapen. 06.45 gaan ze af... dus dan gaat vriend ook braaf het bed uit.
Cayenne schreef:Een vogel is ook leuk. Vooral een papegaai. Eigenlijk hebben wij dus gewoon een klein kind in huis![]()
Die van ons heeft letterlijk het verstand van een kleuter (al vind ik hem wel slimmer) en praat ook net zoveel. Momenteel zit hij in de NEE fase
'Ga je naar bed?' NEE.
'Wil Mango wat lekkers?' NEE!
'Kun je nog iets anders zeggen?' NEE!
En hij maakt ook net zo'n zooi van zijn eten.
Dit doen kleuters vast ook met spruitjes![]()
[ Video ]
En oh ja, hij kotst ook nogMaar dat doet hij omdat hij van je houdt en zijn eten wil delen
![]()
Heel erg lief, maar minder leuk wanneer hij bijv banaan heeft gegeten en dat is kotsklonterende vorm weer liefdevol aan je terug geeft![]()
[ Video ]
Dus... Neem een papegaai en je weet ook hoe het is om kinderen te hebben
Maar deze is een stuk leuker
Ayasha schreef:love_western schreef:Het is een fase
Zo had ik nooit vaste tijden dat ze eten kregen. Maar sinds ik samenwoon, doet vriend dat wel 's ochtendsKan niet eens normaal uitslapen. 06.45 gaan ze af... dus dan gaat vriend ook braaf het bed uit.
Vandaag had ie papier stuk gebeten dus hij had over z'n **** gekregen (had hem op heterdaad betrapt.)
Plasje gaan doen om half acht en hij is heel wijs op zijn kussen gaan liggen en is daar blijven liggen tot tien uur.
Zelfs hondenmannen weten dat er een limiet is aan hoe ver ze de vrouw des huizes mogen drijven.
Maar het wordt dus makkelijker? Het zijn energieke honden dus vrees altijd een beetje dat hij pas over een jaar of acht gewoon gaat slapen.
Natuurlijk om tien uur eerst uitgebreid met hem geknuffeld.
Hij krijgt één keer per dag vers vlees. Mijn man deed dat meteen als hij opstond tot ik zei "tenzij je de komende tien jaar elke ochtend om zeven uur stipt wil op staan voor 'm zou ik eerst eens even rustig ontbijten voor je hem vlees geeft en niet op vaste uren."
En zo geschiedde.
Hij heeft net heel beleefd om zijn (piepende) tut gevraagd die we voor de nacht weg leggen. Hij zat heel zachtjes kort te huilen (echt zo'n "ik wil iets" geluid.) Zag nog niet meteen wat hij wilde tot ik die tut in de gate kreeg.
Hij weet de ligplek dus ondanks dat we hem altijd afleiden als we die tut wegnemen.
Ik heb sinds 3 jaar een nichtje langs mijn man zijn kant maar die zie ik amper (niet bewust, ik ging er voor ook al niet vaak naar mijn schoonbroer).
En sinds vorig jaar en dit jaar in de eigen familie een nicht en neef, al zijn het achternicht en neef denk ik want het zijn kinderen van mijn neef en nicht. En dat gaat hetzelfde verhaal zijn gok ik. Die zag ik voorheen alleen met kerst en dat gaat met kinderen niet veranderen gok ik. Afgelopen kerst zijn ze zelfs niet meer gekomen want kind kan niet slapen op een vreemde plek. (hij slaapt trouwens wel bij de onthaalmoeder...)
Mkango schreef:Jammer dat ik niet met m’n zusje praat, maar ik wil best tante zijn voor de kinderen van vriendinnen zonder broers en zussen.