Het praat-me-hiervan-af-topic (zelfspot nodig)

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 09:50

lenaa_tje schreef:
Ik hoop niet dat jullie dit soort ook achter m’n rug om zeggen als ik m’n blouse met giraffes draag :')

Voor nu koop ik niks want ik wil hem graag passen en de winkel die hem hier in de stad verkocht heeft alles al verkocht. Ben dus blijkbaar niet de enige idioot :D

Als je van die giraffen afgepraat wil worden ben je hier aan het goede adres.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 10:03

belle_boef schreef:
lenaa_tje schreef:
Ik hoop niet dat jullie dit soort ook achter m’n rug om zeggen als ik m’n blouse met giraffes draag :')

Voor nu koop ik niks want ik wil hem graag passen en de winkel die hem hier in de stad verkocht heeft alles al verkocht. Ben dus blijkbaar niet de enige idioot :D

Als je van die giraffen afgepraat wil worden ben je hier aan het goede adres.

Haha nee ik draag ze met liefde :) maar ik zou het rot vinden als jullie echt zo zouden reageren op iemand die je tegen komt op straat ;)

belle_boef

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 10:17

We reageren zo omdat dat de bedoeling is van dit topic. :') met nee meid niet kopen zijn de meeste hier nog niet overtuigd

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 10:19

Dit is het sarcastische 'praat me ervan af' topic hè, waar alleszo ongeveer geoorloofd is om iemand van een aankoop af te houden.

Misschien dat die disclaimer even in de topic titel moet ofzo. :+

Laatste pagina's iets te regelmatig mensen die dat niet helemaal zien geloof ik.

Maar goed, als het dan lief en begripvol moet: }> O:)

Aan alle nieuwen: koop vooral allemaal, de behoefte is blijkbaar intens. En wie zijn wij dan, de on-topic-bokt-gevraagden, om jullie teerhartigen ervanaf te praten...

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 10:24

Zoals ik hier reageer in het topic zal ik nooit reageren in het dagelijks leven, wanneer iemand gewoon lekker zichzelf is en dat ook durft te zijn dan kan ik dat juist wel waarderen persoonlijk.
Wat ik hier allemaal typ is omdat er gevraagd word om het uit het hoofd te praten. Persoonlijk vind ik het ook een leuk jurkje, vanwege de print zou ik hem zelf niet in huis halen (ik heb niks met dino's) maar als ik het figuur voor had voor zo'n model? Dan jahoor! Leuk ding :j

Maar je mag hem niet kopen he, je zit niet voor niks hier in dit topic 8-) doe het niet! Klik de webshop pagina weg! Je kan het! JE KAN HET!

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 10:34

Telpeva schreef:
Zoals ik hier reageer in het topic zal ik nooit reageren in het dagelijks leven, wanneer iemand gewoon lekker zichzelf is en dat ook durft te zijn dan kan ik dat juist wel waarderen persoonlijk.
Wat ik hier allemaal typ is omdat er gevraagd word om het uit het hoofd te praten. Persoonlijk vind ik het ook een leuk jurkje, vanwege de print zou ik hem zelf niet in huis halen (ik heb niks met dino's) maar als ik het figuur voor had voor zo'n model? Dan jahoor! Leuk ding :j

Maar je mag hem niet kopen he, je zit niet voor niks hier in dit topic 8-) doe het niet! Klik de webshop pagina weg! Je kan het! JE KAN HET!

Haha en dat snap ik maar er werd nu meerdere keren verwezen naar het model van het jurkje ook op dat ik dit model vaker droeg en daar dan reacties op geven is wat gek natuurlijk.

De reacties op de print of het jurkje zelf vind ik een heel ander verhaal! Daar vraag ik tenslotte om :)

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 11:44

Lena, we bedoelen het niet slecht. Je vraagt om "jurkje bashen", dan doen we dat.

Toen ik hier bekende een dure tas te willen kopen, kreeg ik ook wel wat naar mijn hoofd. Enerzijds lachen, anderzijds soms even slikken.

Als je het alsnog koopt, dan weet je tenminste zeker dat je het graag wil. Ongeacht onze "mening"

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 11:48

foxy80 schreef:
Lena, we bedoelen het niet slecht. Je vraagt om "jurkje bashen", dan doen we dat.

Toen ik hier bekende een dure tas te willen kopen, kreeg ik ook wel wat naar mijn hoofd. Enerzijds lachen, anderzijds soms even slikken.

Als je het alsnog koopt, dan weet je tenminste zeker dat je het graag wil. Ongeacht onze "mening"

Dat was niet mijn punt ik vraag om de jurk ja. Niet om m’n gehele kledingsstijl dat zijn 2 verschillende dingen :)
Als ik dan naar jullie zal luisteren kost dit topic mij in eens geld :')

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 16:43

Kan er nog een disclaimer in de openingspost worden gezet? Ik denk dat niemand op straat zo reageert zoals ze hier doen. Ik vind eigenlijk stiekem dat iedereen lekker moeten kopen wat ze zelf willen, maar ik vind de creatieve reacties waarom iemand iets niet zou moeten kopen geniaal. Satire eigenlijk.
Citaat:
Een satire of hekeldicht is een kunstvorm waarbij vaak op humoristische wijze maatschappijkritiek of kritiek op personen wordt gegeven. De kritiek kan geleverd worden via parodie, ironie, sarcasme, pastiche en karikatuur.

Met die jurk trek je de Neanderthaler versie van Freek Vonk aan, dus als je dat graag wil moet je hem zeker kopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 16:47

lenaa_tje schreef:
Haha en dat snap ik maar er werd nu meerdere keren verwezen naar het model van het jurkje ook op dat ik dit model vaker droeg en daar dan reacties op geven is wat gek natuurlijk.

De reacties op de print of het jurkje zelf vind ik een heel ander verhaal! Daar vraag ik tenslotte om :)

Zo serieus is het allemaal niet bedoeld joh ;) .

Femke_Tweety schreef:
Dit is het sarcastische 'praat me ervan af' topic hè, waar alles zo ongeveer geoorloofd is om iemand van een aankoop af te houden.

Misschien dat die disclaimer even in de topic titel moet ofzo. :+

Goed idee, en een waarschuwing als iemand iets wil plaatsen }:)

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-20 17:25

Het is inderdaad gewoon bashen - ook van mijn kant hoor Lena. Je haalt er gewoon van alles bij om iemand ergens vanaf te praten. Want wat weten we eigenlijk over jou? We weten niet eens hoe je eruit ziet, laat staan wat jou goed staat :)

Wat zou er in de disclaimer moeten in de titel? Ik wil er best even om vragen want het is uiteraard niet de bedoeling dat mensen zich persoonlijk aangevallen voelen.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 17:27

Sheran schreef:
Het is inderdaad gewoon bashen - ook van mijn kant hoor Lena. Je haalt er gewoon van alles bij om iemand ergens vanaf te praten. Want wat weten we eigenlijk over jou? We weten niet eens hoe je eruit ziet, laat staan wat jou goed staat :)

Wat zou er in de disclaimer moeten in de titel? Ik wil er best even om vragen want het is uiteraard niet de bedoeling dat mensen zich persoonlijk aangevallen voelen.

Nah ik voelde mij echt niet persoonlijk aangevallen tot dat iemand een reactie gaf op mijn reactie van het model :)
En ook toen nog niet echt maar wel dat ook alles is het, het afschieten van een idee dat het wel iets anders kan.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-20 17:29

Misschien is een waarschuwing dan wel op zijn plaats :j

Maar als je ergens niet afgepraat wil worden post je natuurlijk ook niet. Alles met een dikke korrel zout nemen. En niet op de man spelen, maar dat doet ook niemand volgens mij.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 17:35

Ach, zet dit erachter in de titel. Problem solved.
(zelfspot nodig)

Als mensen dan nog zo gevoelig reageren, dan passen ze gewoon niet hier zeg maar.

Eigenlijk vind ik het zelf niet meer dan logisch dat je even een paar blz leest als je nieuw in een topic binnen komt, en dan zou dit al niet eens nodig zijn.
Maar goed, om te voorkomen dat we nog meer kwetsbare zieltjes,lange tenen, aangebrande figuren, of gevoelige sneeuwvlokken kwetsen is het wellicht wijs om even te waarschuwen. :+

(Overigens, in real life schijn ik vrij aardig en begripvol te kúnnen zijn, maar ergens lekker volle bak sarcastisch mogen afreageren is ook wel eens lekker, dus ik vind dit een heerlijk topic... }> 8-) )
Laatst bijgewerkt door Femke_Tweety op 31-08-20 17:38, in het totaal 1 keer bewerkt

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 17:38

Sheran schreef:
Misschien is een waarschuwing dan wel op zijn plaats :j

Maar als je ergens niet afgepraat wil worden post je natuurlijk ook niet. Alles met een dikke korrel zout nemen. En niet op de man spelen, maar dat doet ook niemand volgens mij.

En dat weet ik. Jullie hebben mij ook succesvol van andere dingen afgepraat en waren toen ook niet vriendelijk haha
Maar dit voelde persoonlijk op de rest van m’n kledingstijl en dan kost dit topic mij straks 100den euro’s! (Geintje natuurlijk.. ik draag nog steeds wat ik zelf leuk vindt)

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-20 20:29

Verzoekje is ingediend :P

xSCWx

Re: Het praat-me-hiervan-af-topic (zelfspot nodig)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 16:29

Fijn dat het is ingediend.
Ik heb een luchtreiniger van Philips maar ik zit er over te denken om te upgraden naar de Dyson cool + humidifier omdat die dus ook koelt en de lucht bevochtigd. Het is alleen zoveel geld... https://www.coolblue.nl/product/858792/ ... zUQAvD_BwE

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 16:38

Best veel geld voor een bellenblaas :j

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 16:42

xSCWx schreef:
Ik heb een luchtreiniger van Philips maar ik zit er over te denken om te upgraden naar de Dyson cool + humidifier omdat die dus ook koelt en de lucht bevochtigd. Het is alleen zoveel geld... https://www.coolblue.nl/product/858792/ ... zUQAvD_BwE

Maar hij koelt niet, verplaatst alleen lucht.

Beetje veel geld voor een veredelde ventilator, me dunkt.

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 16:47

xSCWx schreef:

Het lijkt me een slechte venitator :') kan je beter een nat laken voor je andere hangen

Veldbloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 16:49

Oh, ik lees al zo lang mee omdat ik de humor vaak geweldig leuk vind.

De wijziging in de topic titel viel me al op ja. Als ik me dapper genoeg voel zal ik ook eens posten :j

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 16:58

xSCWx schreef:

We gaan het najaar in. Vocht en koelte genoeg. Denk er nog maar even een half jaar over.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-20 17:32

Ja, ik heb daar gewoon een raam voor hoor. Lijkt me veel en veel frisser dan zo'n luchtverplaatsend ding met wazige gore filters.

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 17:33

Ik heb zoveel mandjes bij webshops gevuld uit thuis quarantaine verveling maar heb echt niks nodig. Alles maar weer eruit gegooid :+

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 17:45

Vanwege Corona ook niet slim! 8-)