Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lau schreef:Mijn mentor.....
Eerst zouden we maandag een gesprek hebben. Maar vond ze het niet de moeite om mij te laten weten dat ze ziek was. Dus heb ik voor niks op haar zitten wachten. Vervolgens reageert ze niet op mijn appjes. Een dag later stuurt ze dat ze er dinsdag weer is dus ik vraag of we donderdag kunnen kletsen. Geen antwoord! Nou stik erin... als jij niet capabel genoeg bent om normaal te communiceren moet je lekker ander werk zoeken. Maar mijn respect ben je kwijt.
Marije_1997 schreef:Lau schreef:Mijn mentor.....
Eerst zouden we maandag een gesprek hebben. Maar vond ze het niet de moeite om mij te laten weten dat ze ziek was. Dus heb ik voor niks op haar zitten wachten. Vervolgens reageert ze niet op mijn appjes. Een dag later stuurt ze dat ze er dinsdag weer is dus ik vraag of we donderdag kunnen kletsen. Geen antwoord! Nou stik erin... als jij niet capabel genoeg bent om normaal te communiceren moet je lekker ander werk zoeken. Maar mijn respect ben je kwijt.
Zo vervelend is dat, constant achter docenten aan zitten omdat ze zelf blijkbaar te lui zijn of afspraken of examens te plannen. Ben blij dat ik er inmiddels een jaar vanaf ben. Wat een gezeik was dat. Bij ons gebeurde dat met mentoren/slbers maar ook met decanen, opleidingsmanagers, examencommissie mensen etc. Gewoon de hele school kon niets.
Lau schreef:Marije_1997 schreef:
Zo vervelend is dat, constant achter docenten aan zitten omdat ze zelf blijkbaar te lui zijn of afspraken of examens te plannen. Ben blij dat ik er inmiddels een jaar vanaf ben. Wat een gezeik was dat. Bij ons gebeurde dat met mentoren/slbers maar ook met decanen, opleidingsmanagers, examencommissie mensen etc. Gewoon de hele school kon niets.
Zoek dan lekker ander werk als je dit niet kan. Kan hier zo kwaad van worden. En uiteindelijk draait het er op neer dat ik het heb gedaan.
Mandarijn schreef:Degene die z'n knipperlicht aandeed naar rechts, maar vervolgens op het laatste moment rechtdoor ging en vol gas gaf waardoor ie mij bijna vol raakte.
Whale schreef:Dat ik een offerte had aangevraagd bij EF Education, omdat ik gewoon ff benieuwd was hoeveel het ongeveer zou kosten om zo'n taalreis te doen, en ze mij nu telkens proberen te bellen. Beetje agressieve marketingafdeling
Whale schreef:Whale schreef:Dat ik een offerte had aangevraagd bij EF Education, omdat ik gewoon ff benieuwd was hoeveel het ongeveer zou kosten om zo'n taalreis te doen, en ze mij nu telkens proberen te bellen. Beetje agressieve marketingafdeling
En vervolgens krijg ik voor de tweede keer de brochure opgestuurd waarbij ik had aangegeven die alleen per mail te willen ontvangen, en niet fysiek.
Foaly schreef:Ik ben een verhaal voor iemand aan het editten en het is. Zo. SlechtNiet alleen qua spelling en grammatica (dat ook, maar hee, dyslexie is een ding dus daar kan ik nog doorheen kijken) maar gewoon, qua alles. De personages hebben nog minder dimensies dan een platgereden kikker, er zit totaal geen sfeer in (de hoofdpersoon gaat naar allerlei exotische locaties maar qua beschrijving had het net zo goed Lutjebroek kunnen zijn) en het plot is... interessant. En dat is het meest positieve woord wat ik erbij kan verzinnen
Ik heb voorzichtig gevraagd of de auteur nog proeflezers had voor bovenstaande punten, omdat ik alleen op de spelling en grammatica hoefde te letten. Maar nee, auteur was blij en het was helemaal goed zo en over twee maanden gaan ze het in eigen beheer uitgeven. Ik ben bij hoofdstuk 10 van de 35 en het is dat ik het toegezegd heb en het niet in me heb om mensen teleur te stellen, maar eh... Help