Hier ook iemand die gek is op spelletjes Ben langzaam bezig met mijn uitbreiding.
goldenarrow
Geplaatst: 29-09-19 20:04
8nnemiek schreef:
De 18+ uitbreiding voor CaH is echt briljant Ik heb em eens bij mijn zusje gespeeld, geweldig Sowieso zijn bijna alle spellen wel een top voor mij.
CaH is toch eigenlijk sowieso wel 18+ Of misschien spelen wij het wel gewoon zo
Ik heb de maingame, maar uitbreidingen zijn leuk. Heb er al wel een paar, zal even opzoeken welke ik heb In ieder geval de 'gewone' uitbreiding, geen speciale.
Ik hou enorm van bordspellen, heb ondertussen 2 kasten vol. Voor mijn toekomstige lootje ik heb een lijst van al mijn spellen dus stuur maar een berichtje
2e hands producten geen probleem als het schoon en nog een beetje goed eruit ziet.
Spelletjes hier ook een top! Heb vorige week een puzzel gekocht, ook leuk om te doen. Mis nog wel een puzzelmat, dus mocht die beschikbaar zijn binnen budget (of 2e hands) is dat ook een top.
Wij houden ook wel van spelletjes, alleen niet vaak tijd, maar we vinden het wel echt heel leuk, zeker met de rest van de familie. En de kinderen vinden het ook leuk om spelletjes voor hun leeftijd te doen, maar die hebben een concentratievermogen van een rozijntje, dus die zijn er ook snel weer klaar mee.
germie
Geplaatst: 30-09-19 08:15
Spelletjes ,zijn een flop. Sorry, evenals puzzelboeken.
xSwanHeart
Geplaatst: 30-09-19 08:30
Wauw, ik heb nog helemaal niet meegepraat dit jaar Kan me onmogelijk alles herinneren wat er in het topic voorbij is gekomen, maar:
Spelletjes: ja! Puzzels: ja! Thee/koffie: ja! Sokken/pantoffels: ja! Kaarsen: ja! Basically alles wat nodig is om de hele winter onder een dekentje te zitten en er niet meer uit te komen dus
Sieraden oid vind ik ook leuk, die probeer ik wat vaker te dragen. Beautyproducten heb ik eigenlijk wel genoeg, al word ik van een mooie (dierproefvrije) lipstick altijd nog wel blij
Creabea ben ik echt totaal niet, dus dat kan wat mij betreft achterwege blijven. Tenzij het bvb leuke fotografietips zijn, want op dat vlak probeer ik mezelf wel te blijven ontwikkelen.
Verder spreek ik mezelf even streng toe en probeer ik actiever mee te praten