Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 23:25

DeMolenhoek schreef:
Al eens aangeklopt?

Nee. Helaas niet bepaald de types waar je gezellig bij op de koffie gaat. Veel middelengebruik en foute vrienden. Het is al zo veel rustiger dan het was, alleen nu blijven ze steeds ruzie maken. Is gewoon jammer, voor hun maar ook voor mij omdat ik me laat afleiden.
Ik woon echt niet in een slecht dorp, maar net in een ongelukkig startersblokje met lage huurprijzen. Mijn onderbuurvrouw heeft echt de beste intenties van de wereld, maar is zo beïnvloedbaar door mannen. Ik kan zeggen wat ik wil, maar ze heeft haar ex maanden verdedigd (en flink dat ze me bijna te lijf ging) terwijl wij met de hele straat wisten dat hij haar flink sloeg. En al het andere wat daarbij kan komen kijken.
Ook was de overlast vele malen erger toen met haar ex, dat ik wel aangebeld heb. In gesprek gaan was toen zeker niet mogelijk. Dus ik verwacht nu niet. Ook denk ik niet dat ze doorhebben hoe luid ze zijn. Heb haar daar in het verleden al wel eens op aangesproken dat ik haar goed kan horen met haar luide stem. Maar het geheugen is een beetje kapot van alle middelen.
Woningbouw is op de hoogte, kunnen niet veel helaas. Politie idem.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 23:45

Trui schreef:
dat ik er maar niet achter kom uit welk perspectief een boek verteld word

Welk boek?

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 23:47

Met een bezemsteel 3x eens goed hard op de vloer kloppen? Of terug gillen: Bek houden!

Hoop dat je snel wat kunt slapen.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 23:50

Trui schreef:
dat ik er maar niet achter kom uit welk perspectief een boek verteld word

Dat merk je toch vanzelf tijdens het lezen? Als er vaak van perspectief wordt gewisseld, dan maak je daar even een aantekening van, zodat je dat later paraat hebt

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 01:07

Kan niet slapen en de wekker gaat over kleine 3 uur

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 01:35

Warm!! En net heel ongemakkelijk met de lamp aan in slaap gevallen tijdens het onweer.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 02:49

Dat ik concertfoto's aan het uitzoeken ben en nu al minstens 8x in mijn hoofd heb gezegd: "Dat zou echt een supervette foto zijn geweest als niet een halve hand (of iets anders) zou missen". :')

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 03:28

Aan dat ik wakker schrok en niet meer kan slapen...

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 07:19

Aan de opzet van married at first sight.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 07:25

De brug die tijdens spits open gaat :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 07:56

DeMolenhoek schreef:
Met een bezemsteel 3x eens goed hard op de vloer kloppen? Of terug gillen: Bek houden!

Hoop dat je snel wat kunt slapen.

Denk niet dat je met "bek houden!" echt vrienden maakt eigenlijk dus zou ik niet aanraden :P

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 09:04

Dat m'n schoonmoeder me nu al de kont uithangt terwijl ze er pas 4 dagen is (met nog weken te gaan)
Ze wacht volgens mij bewust tot ik zelf koffie maak (Senseo) en een boterham zodat ik voor haar ook weer slaaf kan spelen. Ze mag van de dokter gewoon zelf boterhammen smeren en hij heeft het juist aangemoedigd om dat soort kleine dingetjes te blijven doen omdat ze heel veel andere dingen nu niet mag na de operatie. Alles voor de boterham en koffie te maken staat binnen handbereik voor d'r, makkelijker kan het niet worden. De rest van de dag ligt ze echt alleen maar op de bank, terwijl ze gewoon kan lopen e.d (ze moet ook eigenlijk dagelijks een klein rondje lopen, maar dat stukje naar de keuken doet ze dan nu 's morgens gewoon niet he, grr). Ik ren me nu al de hele dag rot met extra huishoud werkzaamheden die ik moet doen met een extra persoon in huis die ik ook nog overal rotzooi en spullen laat slingeren. Moet ik dan ook nog dat boterhammetje gaan smeren?! |o |o |o |o |o Nu kun je wel denken; ach dat boterhammetje maken en die koffie zetten? Doe je toch gewoon even. Maar voor mij is dat nu gewoon al even te veel en is het een principe kwestie geworden :')

*Blijft gewoon achter de pc zitten nu totdat ze zelf naar de keuken gaat. Dikke doei.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 09:20

Mijn klas. Niemand heeft het hele jaar iets uitgevoerd en nu het einde in zicht komt raakt iedereen in paniek en komen ze bij mij aankloppen of ze het mogen overschrijven oid.
Nee rot op -O-

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 09:25

Aan het klus gedrag van onze nieuwe buurman. Hij vond het blijkbaar okee om rond 23.24 uur nog even een muur eruit te slaan in een lege woning. Toen ik aan de deur stond en vroeg of het klussen niet op een ander tijdstip kon omdat we graag willen slapen zei hij ja ik ben niet lang bezig. Ik zeg daarop dat je na 22.00 uur gewoon rekening moet houden met hoe gehorig het hier is en dat je er dan geen muren uit hoort te slaan. >;)

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 09:29

Boompje1985 schreef:
Aan het klus gedrag van onze nieuwe buurman. Hij vond het blijkbaar okee om rond 23.24 uur nog even een muur eruit te slaan in een lege woning. Toen ik aan de deur stond en vroeg of het klussen niet op een ander tijdstip kon omdat we graag willen slapen zei hij ja ik ben niet lang bezig. Ik zeg daarop dat je na 22.00 uur gewoon rekening moet houden met hoe gehorig het hier is en dat je er dan geen muren uit hoort te slaan. >;)

OMG, zo irritant!!! Ik weet heel goed hoe frustrerend dit is voor jullie -O-
Wij wonen nu 11 jaar in ons huidige huis en 1 van de buren is dus ook al 11 jaar aan't verbouwen (alles op z'n gemakje en natuurlijk wanneer het geld er is) en op de meest onmogelijke tijden gaat hij beginnen ook met kloppen en boren en weet ik wat allemaal (laat in de avonden vooral ook enz.). Is echt om gestoord van te worden. Vreselijk dat mensen geen rekening kunnen houden met elkaar met situaties als deze.

Lize92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 10:39

Aan mijn laptop die plotseling niet meer aan wil.. _-:( kan dat onding weer 4 weken naar de fabrikant zeker

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 10:41

Aan de 2 uur enkele reistijd om op opleiding te komen.

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 11:52

Dat ik door mijn eigen lompheid een plens jus/bakvet over mijn mooie lichte spijkerbroek heen kreeg.
Zit al in de wasmachine met vanish, na een halfuur weken in de vanish, maar gezien mijn trackrecord met vlekken, zal deze ook wel de vuilnisbak in kunnen #)

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 11:57

Ik ga naar een winkel om iets retour te doen, loop nog even een rondje door de winkel, kan niks vinden dus ga naar de kassa voor geld terug. Was een redelijk bedrag (€119). Word er niet gevraagd hoe ik het terug wil, geef ik aan het retour te willen pinnen zegt ze: Ja maar ik heb het nu al aangeslagen. Vragen ze dat niet meer tegenwoordig?

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 12:04

Nl alert van mijn telefoon met hele boel lawaai af, terwijl ik zat te wachten bij het gemeentehuis. Gelukkig was ik niet de enige :')

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 12:09

ScarOfWars schreef:
Ik ga naar een winkel om iets retour te doen, loop nog even een rondje door de winkel, kan niks vinden dus ga naar de kassa voor geld terug. Was een redelijk bedrag (€119). Word er niet gevraagd hoe ik het terug wil, geef ik aan het retour te willen pinnen zegt ze: Ja maar ik heb het nu al aangeslagen. Vragen ze dat niet meer tegenwoordig?

Dat is wel gek ja!
Hier hebben we met zulke hoge bedragen juist liever dat mensen retour willen pinnen.

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 12:13

Ik kan niet meer, m'n lijf moet echt leren mij niet meer in de steek te laten -O-

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 12:13

Fireheart schreef:
ScarOfWars schreef:

Dat is wel gek ja!
Hier hebben we met zulke hoge bedragen juist liever dat mensen retour willen pinnen.

Dat dacht ik dus ook.. Nou ja, dan zet ik het wel op mijn rekening.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 12:19

nicole_floor schreef:
Nl alert van mijn telefoon met hele boel lawaai af, terwijl ik zat te wachten bij het gemeentehuis. Gelukkig was ik niet de enige :')

Ik schrok me ook helemaal lam net :')

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 12:20

CharIsabella schreef:
Ik kan niet meer, m'n lijf moet echt leren mij niet meer in de steek te laten -O-

Vreselijk als je lijf je zo in de steek laat -O- Beterschap