DeMolenhoek schreef:Al eens aangeklopt?
Nee. Helaas niet bepaald de types waar je gezellig bij op de koffie gaat. Veel middelengebruik en foute vrienden. Het is al zo veel rustiger dan het was, alleen nu blijven ze steeds ruzie maken. Is gewoon jammer, voor hun maar ook voor mij omdat ik me laat afleiden.
Ik woon echt niet in een slecht dorp, maar net in een ongelukkig startersblokje met lage huurprijzen. Mijn onderbuurvrouw heeft echt de beste intenties van de wereld, maar is zo beïnvloedbaar door mannen. Ik kan zeggen wat ik wil, maar ze heeft haar ex maanden verdedigd (en flink dat ze me bijna te lijf ging) terwijl wij met de hele straat wisten dat hij haar flink sloeg. En al het andere wat daarbij kan komen kijken.
Ook was de overlast vele malen erger toen met haar ex, dat ik wel aangebeld heb. In gesprek gaan was toen zeker niet mogelijk. Dus ik verwacht nu niet. Ook denk ik niet dat ze doorhebben hoe luid ze zijn. Heb haar daar in het verleden al wel eens op aangesproken dat ik haar goed kan horen met haar luide stem. Maar het geheugen is een beetje kapot van alle middelen.
Woningbouw is op de hoogte, kunnen niet veel helaas. Politie idem.