Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Onali schreef:We zullen wel weer oh wat een mooi blingblinsetje en wat een knap paard zeggen dan![]()
Kom op zeg het staat niet voor niets in een spoilertag.
Als de tere hartjes met de topictitel en spoilertags al niet snappen dat dit niet het topic voor hen is kunnen ze beter terug naar het kinderdagverblijf gaan.
verootjoo schreef:Ach kom zeg... als je op een spoiler klikt weet je dat er in dit topic niet al te gezellige info zal staan.
En als de onthoofding van Saddam Hussein op het jeugdjournaal uitgezonden mag worden, en aardig gedetailleerd IS-leed, lijkt me zulke info in een spoiler ook heus jeugdjournaalproof.
Laura82 schreef:verootjoo schreef:Ach kom zeg... als je op een spoiler klikt weet je dat er in dit topic niet al te gezellige info zal staan.
En als de onthoofding van Saddam Hussein op het jeugdjournaal uitgezonden mag worden, en aardig gedetailleerd IS-leed, lijkt me zulke info in een spoiler ook heus jeugdjournaalproof.
Onthoofding? Die man is toch opgehangen?Of ben ik nou in de war
Tivoli schreef:Dioxide schreef:Ik kom even ongeneerd binnenvallen, want dit is een topic naar mijn hart
Doe een duit in het zakje Dio![]()
En inderdaad, dr. G! Jammer dat ze dat niet meer uitzenden op tv. Meeste afleveringen heb ik een stuk of drie keer gezien. Zo interessant!