Sanet schreef:Ik vind erger nog van die vrouwen die fulltime werken. Maar al halverwege zwangerschap uitvallen met bekken problemen. Dan half jaar thuis zitten met kind, met een postnatale depressie schieten. Niet weer fulltime aan het werk kunnen. En dan na 3 jaar zeggen: leuk!! Dat gaan we nog eens doen!!
Zo een had ik er dus; zwanger van de derde (bij twee vaders) en om de haverklap ziek zwak en misselijk. Eindelijk was de moeilijke beginperiode over, wat denk je: stapt haar vent op! Toen kon ze helemaal amper meer werken. Gzd zei ze zelf op want ontslaan als ze zwanger en ‘verlaten’ is, is hier heeeeel lastig.
Toen nam ik er een aan die al 2 kinderen tegen de 10jr oud had, dus ik dacht dat daar niks meer bij zou komen. Gebeurde ook niet, maar: haar man werd het land uitgeknikkerd en nam de koters mee waardoor ze ineens verlof moest om ze te gaan ophalen, toen werden ze op de terugweg ziek en als klap op de vuurpijl werd haar auto in beslag genomen wegens wanbetaling en kon ze niet naar het werk komen. Die vloog er in de proeftijd weer uit en nu hebben we een mannelijke collega 
Mij mogen ze het ook gerust vragen hoor!!