En zo niet dan deelt een van de twee wel een klap uit en dan is het ook klaar. Hoef er eigenlijk nooit tussen te komen. Soms als ik het te gortig vind worden leid ik ze af met een snack ofzo en dan zijn ze het ook weer vergeten.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bloodymary schreef:love_western schreef:Haha ik vind mijn honden en slakken minder tijd kosten, dan mijn paard toendertijd
Sorry, maar ik moet steeds zo lachen om die slakken. Echt nog nooit gehoord dat iemand die als huisdier heeft en er zo gek op is.
Captain schreef:Ik zie een reclame op insta over een nieuwe film van BBC over huilende kinderen aan boord van een vliegtuig.
Die reacties.
"Als je niet tegen huilende kinderen kunt moet je maar een privé vliegtuig nemen."
"Moeders zijn de hedendaagse helden."
"Gewoon maling aan hebben. Als mijn baby wil huilen dan mag dat. Al heeft het hele vliegtuig daar last van. Mijn baby gaat voor."
"Arme moeder, arm kind."
"Ik heb een tweeling van 25 maanden... bla bla" 25 maanden? 2 jaar bedoel je.
"Je bent zelf ook een kind geweest." Say what.
Wat een verschrikkelijk feit dat als je kinderen krijgt dat je zo gaat denken. Egoïstische mamma-brigade.Door de hormonen gewoon niet meer logisch na kunnen denken. Dat is misschien nog wel erger dan zo'n koter.
Anoniem schreef:Maar ik wil geen kinderen en zou daarom misschien wel een baan bij een werkgever mislopen die zo denkt. ( begrijp overigens de gedachte erachter ansich wel hoor..)
Mij vragen ze t ook weleens, ookal mag dat niet.
Palmera schreef:Mijn reden om geen vrouwen in de vruchtbare leeftijd aan te nemen.
Sanet schreef:Ik vind erger nog van die vrouwen die fulltime werken. Maar al halverwege zwangerschap uitvallen met bekken problemen. Dan half jaar thuis zitten met kind, met een postnatale depressie schieten. Niet weer fulltime aan het werk kunnen. En dan na 3 jaar zeggen: leuk!! Dat gaan we nog eens doen!!