lieveli schreef:Iewl!Om de broeken te beschermen tegen je remsporen.
Je moet voor de grap eens gaan sporten met zo'n wijde boxer, of voor de lol eens op een paard stappen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Relaxed schreef:Mijn ex deed alles in het huishouden, maar moest het hem wel altijd vragen.. Uit zichzelf zag hij het gewoon echt niet
Dus liever iemand die het zelf een beetje beter ziet
suikermeisje schreef:Relaxed schreef:Mijn ex deed alles in het huishouden, maar moest het hem wel altijd vragen.. Uit zichzelf zag hij het gewoon echt niet
Dus liever iemand die het zelf een beetje beter ziet
Ik ben er al erg blij dat mijn vriend het doet als ik het vraag of op ons whiteboardje schrijf..
mijn ex zou dat echt nooit gedaan hebben..
Ailill schreef:Yonker schreef:Zeg hallo, jullie weten toch ook wat voor cupmaat jullie hebbenIk denk dat bijna elke vent wel weet hoe lang die is hoor...... het is idioot maar goed ego en mannen.![]()
Ik zou er idd ook niet blij zijn als mijn foto op een openbaar forum komt te staan maar agh ieder z'n ding.
Ketly schreef:Ik ben eerlijk gezegd wel altijd benieuwd naar hoe iemand er hier uit ziet en bijvoorbeeld de jongen waar het over gaat, maar om dat nou in een topic te zetten al na een maand..Niet verkeerd bedoeld listiglistje, maar in een vergelijkbaar topic met deze staat een foto van je date van enkele maanden geleden, lijkt me gewoon niet helemaal de bedoeling.
Ik lees nog steeds fanatiek mee, blijft leuk die verhalen
Robijntjah schreef:Ketly schreef:Ik ben eerlijk gezegd wel altijd benieuwd naar hoe iemand er hier uit ziet en bijvoorbeeld de jongen waar het over gaat, maar om dat nou in een topic te zetten al na een maand..Niet verkeerd bedoeld listiglistje, maar in een vergelijkbaar topic met deze staat een foto van je date van enkele maanden geleden, lijkt me gewoon niet helemaal de bedoeling.
Je hebt hem al gezien toch?
Robijntjah schreef:Ketly schreef:Ik ben eerlijk gezegd wel altijd benieuwd naar hoe iemand er hier uit ziet en bijvoorbeeld de jongen waar het over gaat, maar om dat nou in een topic te zetten al na een maand..Niet verkeerd bedoeld listiglistje, maar in een vergelijkbaar topic met deze staat een foto van je date van enkele maanden geleden, lijkt me gewoon niet helemaal de bedoeling.
Je hebt hem al gezien toch?