Gianti schreef:He wacht huh, dit zijn de ECHTE foto'sgelukkig had je wel lol met de ladder en kom maar snel eens deze kant op
Ik mag eerst!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shanna schreef:Wauw mijn semi-pro shoots waren toch wel wat beter dan dat![]()
Je zou haar kunnen vragen om de RAW bestanden, daar is soms nog wel wat mee te doen met een andere bewerking.
Ik heb vandaag een aanzoek mogen vastleggen, zoooo leuk!!!![]()
Lau schreef:Shanna schreef:Wauw mijn semi-pro shoots waren toch wel wat beter dan dat![]()
Je zou haar kunnen vragen om de RAW bestanden, daar is soms nog wel wat mee te doen met een andere bewerking.
Ik heb vandaag een aanzoek mogen vastleggen, zoooo leuk!!!![]()
Wat gaaf!!! Komen die foto’s ook op instagram? Ben nu wel benieuwd
Shanna schreef:Met de RAW bestanden kan je het meeste, er is ook een foto-bewerkings-topic waar verschillende fotografen dezelfde foto’s bewerken. Onwijs leuk en leerzaam om te zien wat iedereen er van kan maken! Als je de raw-bestanden en toestemming van de fotograaf krijgt kan je daar ook zien wat anderen uit je foto kunnen halen. Misschien leuk om te overwegen? Ook voor de fotograaf erg leerzaam
Joscaa schreef:Nessie schreef:Haha zelfde hier, ik ga van de week naar Florida, dus kom maar op met al die foto'sVanaf morgen weer een lading insta feed, nog even een klein weekje nazomeren op Ibiza en Formentera![]()
Ik zal ff gaan bijlezen
Joscaa schreef:Oh die foto's zijn wel een beetje een disaster. Ook een "startende fotograaf" snapt dat dit niet kan, als behind-the-scene zijn ze grappig, maar dit durf je toch als amateur fotograaf al niet af te leveren?
Lau schreef:Joscaa schreef:Oh die foto's zijn wel een beetje een disaster. Ook een "startende fotograaf" snapt dat dit niet kan, als behind-the-scene zijn ze grappig, maar dit durf je toch als amateur fotograaf al niet af te leveren?
Ik heb als startende fotograaf dit durven leveren:
[ig]m/B2rjts.jpg[/img]
Ik denk dat je als starter vooral blij bent met elke foto. En later word je beter en ga je dingen zien. Misschien is het leuk als ze een keer een cursus doet
Lau schreef:Joscaa schreef:Oh die foto's zijn wel een beetje een disaster. Ook een "startende fotograaf" snapt dat dit niet kan, als behind-the-scene zijn ze grappig, maar dit durf je toch als amateur fotograaf al niet af te leveren?
Ik heb als startende fotograaf dit durven leveren:
[ [url=m/B2rjts.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik denk dat je als starter vooral blij bent met elke foto. En later word je beter en ga je dingen zien. Misschien is het leuk als ze een keer een cursus doet
Kashmino schreef:Och, mijn foto's zijn over het algemeen ook van prut kwaliteit, dus ik post ze ook nietHeb vandaag al wel een halloween foto gepost, van mezelf met schmink op, maar verder heb ik eigenlijk geen leuke foto's meer voor op insta. Helaas