Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik bedoel niks mis met een goede kont, maar vind het dan eerder een beetje sneu dat iemand dat nodig heeft dan dat ik geniet van het uitzicht

Nant schreef:Zojuist gespot: Een (te) strak racerback hemdje, waarbij er dan wel van die BH bandjes over de schouders lopen (van een BH die officieel wit hoorde te zijn maar nu een heel viezige kleur had gekregen) en dat in combi met de wel bekende muffintop, die door het strakke shirtje extra geaccentueerd werd.
Doe dan op zijn minst zo'n (magic) clip aan je BH, waardoor die bandjes naar elkaar toe gaan en ze dus niet onder je shirt vandaan komen.
Afgezakte BH bandjes vind ik ook zo'n onverzorgd gezicht trouwens
hahahaha borstnoot schreef:Gianti schreef:Ik ga vandaag voor sommige ook een blunder begaan.. croptop timehahahaha
Met aparte achterkantjes vind ik ook mooier om bandjes weg te werken
Zeker, bij normale kleding wel. Maar met sporten maak ik me daar niet al te druk om.
sporten boeit mij ook niet idd 

Fenrir schreef:borstnoot schreef:Ik vind het al een blunder om in een racerback hemdje rond te lopen als je niet gaat sporten
Vandaar mijn conclusie denk ik, hahaha!
Is toch gewoon een hemdje of ligt dat aan mij? Wist niet eens dat die dingen speciaal voor sporten zouden zijn
Fenrir schreef:borstnoot schreef:Ik vind het al een blunder om in een racerback hemdje rond te lopen als je niet gaat sporten
Vandaar mijn conclusie denk ik, hahaha!
Is toch gewoon een hemdje of ligt dat aan mij? Wist niet eens dat die dingen speciaal voor sporten zouden zijn
Jildau schreef:Fenrir schreef:Ik heb best een aantal van die dingen (nooit geweten dat het zo heet trouwens) maar ik draag ze vooral als onderkleding. Maar in de zomer ook gewoon zo als het warm is. Fijner dan spaghettibandjes.
Spaghettibandjes is weer het andere uiterste natuurlijk. Je hebt ook nog 'normaal'.