Ik zal proberen te genieten van de kou. Heb inmiddels een dik wollen wintervest aan en een kleedje over mijn benen want anders vriezen mijn enkels er af.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Snap jullie wb de veters, alleen met kortere veters verkrampen m'n handen als ik ze moet strikken. Doen ze nu al maar door die grote lussen te maken is het minder omdat de beweging minder klein en priegelig is. Ik ben lichamelijk niet zo goed in elkaar gezet, dus zelfs zulke stomme kleine dingen kosten enorm veel moeite, maar heb wel iets nodig met een fatsoenlijk voetbed/zool dus een simpele ballerina is voor mij ook weer geen optie
En met de sneakers an sich bega ik al een modeblunder dus de veters neem k er voor lief bij
Vind het jurkje zelf trouwens niet zo denderend, maar ik moest naar revalidatie vandaag en de rest van m'n zomerkleding is écht te kort om fatsoenlijk mee over straat te lopen
Chique jurkje San!
Emmaa_ schreef:SavannahNx schreef:Voor het eerst een hoedje op, en jawel hij is van oma![]()
[ [url=m/dlnra6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/akDHt3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Topje- Primark
Broekje- van mn moeder geleend![]()
En hoedje is van de C&A vorig jaar.
Wat een onwijs prachtige meid ben jij zeg
Hier de afgelopen dagen stomme outfits. Vandaag wel een tuinbroek aangetrokken maar gister alleen maar in een pyjamashirt rondgehangen en zondag op het strand was ook niet al te veel soeps. Kan helemaal niks met deze hitte behalve dichtbij een ventilator liggen