Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 20:00

Sokje_6 schreef:
Nee, ik kan er geen vinden. Tinder zelf had ooit wel een officiële lees ik, maar die is uit de lucht gehaald.

Hmm, ik was altijd heel tevreden over de app. Ik kon toen ook mensen zien die ik al eerder had gehad in een apart menu. Heel handig voor als je weer eens te snel ben :Y)

DanielleB

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 20:03

Ik werk 32u maar vind dat wel gwnoeg hoor.. Meer hoeft van mij niet. Maar ach gelukkig zijn we daar allemaal anders in

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-17 20:09

Hangt ook helemaal van jezelf en van je werk af wat wel of niet veel is. Ik vind een kantoorbaan voor 40-50 uur echt al meer dan zat, maar maak voor mijn eigen toko met gemak het dubbele soms en dat vind ik niet erg. Is wel druk hoor dan, maarja, dat is iets wat ik leuk vind om te doen.

Maar wat betreft niet reageren, is meestal toch wel een gevalletje geen aandacht meer voor iemand willen vrijmaken. Misschien is ze iemand anders aan het daten of heeft ze te weinig gespreksstof/overeenkomsten. Voor iemand die ik leuk vind maak ik ook met een 80+ uren werkweek tijd vrij om een appje te sturen, voor iemand die me niet zo boeit doe ik dat niet.

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 20:13

Ik moet soms wel eens mee met de buitendienst en dan ga je op maandag om 05:00 de deur uit en kom je donderdag om 18:00 weer thuis en had ooit eens en match die het daar niet mee eens was en die wou toen niks meer afspreken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 20:17

hyppolyte schreef:
Maar wat betreft niet reageren, is meestal toch wel een gevalletje geen aandacht meer voor iemand willen vrijmaken. Misschien is ze iemand anders aan het daten of heeft ze te weinig gespreksstof/overeenkomsten. Voor iemand die ik leuk vind maak ik ook met een 80+ uren werkweek tijd vrij om een appje te sturen, voor iemand die me niet zo boeit doe ik dat niet.

Pcies.. :j

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 20:19

Ik werk 40 uur en reis 2,5-3 uur per dag nog extra :P

als je iemand leuk vindt maak je er toch tijd voor vrij, in overleg

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 20:20

Relaxed schreef:
hyppolyte schreef:

Pcies.. :j

Maar in dit geval was het minder reageren :P

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-17 20:22

Minder én anders reageren toch? Dus ja, dat valt ook onder die categorie wat mij betreft.

Mensen die altijd zeuren over 'druk' & 'geen tijd' :+. Onzin, tijd heb je niet, tijd máák je.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 20:23

Ik hoef ook niet zo'n vent met een werkweek van 60+ uur... Mijn vriend werkt 45uur per week (contract van 45 uur) en dat vind ik prima! :j

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 20:24

Ik sta voor de klas, kan moeilijk gaan tinderen dan.... pauzes zijn ontzettend kort + meestal nog met leerlingen bezig of ik heb plein/halwacht. Als iemand van mij verwacht dat ik de hele dag door berichten kan sturen, heeft ie het echt mis. Het lukt soms om even snel iets te appen maar ook niet altijd.
Dan nog 2 avonden school + veel huiswerk en de overgebleven tijd spendeer ik graag goed met kindlief. Bij haar probeer ik nu zoveel mogelijk mijn telefoon weg te leggen en echt met haar bezig te zijn. Als zij op bed ligt na 19.00 uur, heb ik weer wat meer tijd maar ook niet altijd zin om uitgebreid te appen. Maar goed, dat zorgt ook wel gelijk voor een goede selectie haha. Sommigen vallen erg snel af. Als ik 10 berichtjes heb met vraagtekens, ben je in slaap gevallen of wat dan ook en je weet van mijn kind, werk en studie dan is het dahagggg....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 20:26

hyppolyte schreef:
Minder én anders reageren toch? Dus ja, dat valt ook onder die categorie wat mij betreft.

Mensen die altijd zeuren over 'druk' & 'geen tijd' :+. Onzin, tijd heb je niet, tijd máák je.

Weer eens :j

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 20:27

Soms is dat dus niet altijd mogelijk ;)

Uiteraard doe je voor een echt leuk iemand wel meer moeite maar ik kan dan nog steeds niet de hele dag door appen :o

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 20:30

Berdien schreef:
Drukke baan Lee. Veel mensen die een huis willen kopen/hun hypotheek willen wijzigen/uit elkaar gaan. Vandaag ook om 9 uur de dossiers in gedoken en straks om 20.00 nog een afspraak, 21.30 thuis. Just another day :)) Tussendoor nog de paarden doen etc. Ook de reden waarom het tussen mij en mijn ex niet liep. Hij vond een werkweek (kantoorbaan) van 36-40 uur al pittig. Tja.

Ja eerlijk gezegd trek ik dat ook niet hoor, ik vind het geen basis voor een leven samen en in mijn geval, een gezin. Als J zoveel zou werken was het niks geworden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 20:32

MMIDV schreef:
Soms is dat dus niet altijd mogelijk ;)

Uiteraard doe je voor een echt leuk iemand wel meer moeite maar ik kan dan nog steeds niet de hele dag door appen :o

Nee, maar dat is dan meteen al zo, maar wordt niet later zomaar minder.. daar is vaak een andere reden voor dan druk.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 20:36

Ik zou ook niet samen kunnen zijn met iemand die zoveel werkt. Ik leef niet om te werken.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 20:44

Goof schreef:
Ik leef niet om te werken.

+1

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 20:55

Mij maakt echt niet uit als mijn vriend veel werkt, zolang die zelf maar gelukkig in is en niet aan onderdoor gaat :)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 21:17

Wat grappig, wat maken die 10/20 uur extra nou uit? Zegt veel over de persoon en meestal werken ze nu harder en meer zodat ze later vaker en meer kunnen genieten.

Ik werk ook 60+ uur per week en in bepaalde periodes nog meer. Ex maakt weken van 75 uur, is nooit een probleem geweest. Gewoon proberen werk en prive/partner gescheiden te houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 21:19

Het maakt ook niks uit, zolang je er beide maar gelukkig van wordt ;)

Ik vind mijn 38 uur wel prima, maak wel overuren, maar die neem ik op als het rustiger is.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 21:22

10/20 uur is net even die paar uur wat leuks doen / samen op de bank hangen waar ik veel waarde aan hecht. Ik ben opgegroeid met een vader die super veel werkt en van huis is. Dat wil ik zelf echt niet. :n

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 21:25

Iedereen is daar anders in.
Ik kan het gewoon ook niet aan om zoveel te werken, dus dan ga ik het ook zeker niet doen als het niet hoeft.
Ik zou daarnaast dan echr niks meer kunnen doen en dat vind ik zonde.

Ik vind dit wel fijn, kan in mn eentje mn hypotheek goed betalen, heb 3 geweldige honden, kan op vakantie, paardrijden en andere leuke dingen doen. Ik vind het zo dus wel mooi :)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 22:01

MarlindeRooz schreef:
10/20 uur is net even die paar uur wat leuks doen / samen op de bank hangen waar ik veel waarde aan hecht. Ik ben opgegroeid met een vader die super veel werkt en van huis is. Dat wil ik zelf echt niet. :n
Of ik nu om half 9 naar kantoor rij of 1,5/2 uur eerder, dat maakt toch niet veel uit? En werken allemaal wel eens een avond over, ik structureel iedere week :Y)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 22:03

Tja zo zie je maar weer dat iedereen z'n eigen voorkeuren heeft.
Ik moet ook geen vent die 6 dagen (of 7 dagen) bijna hele dagen aant werk is. Been there done that :Y)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 22:04

Alja schreef:
Goof schreef:
Ik leef niet om te werken.

+1

+ nog 1 :D

Ik werk om te leven en niet andersom. Zit ook niet te wachten op een vriend die altijd alleen maar werkt. En inderdaad die 10 uur maakt enorm verschil want dat is gewoon een werkdag extra.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 22:07

En als ik nu zeg dat ik iemand ken die door 8 jaar lang 70+ uur per week te werken, zichzelf vrijwel geen salaris uit betaald en max. 2 keer per jaar 1 week op vakantie gaat (mét laptop en 2 telefoons). Nu na 8 jaar zijn bedrijf gaat verkopen voor een behoorlijk getal voor 6 nullen (hij moet nog 32 worden).

Willen jullie het dan ook niet?