Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) maar geen 1 echt bij mij in de buurt. En om nu voor 1 pak zwaar om te rijden.
Lillith24 schreef:Zondag weekboodschappen gedaan... €39,75een kwartje onder t budget... Alles bij de Aldi! Merkte ook een prijsverhoging in bepaalde producten... Zou toch zweren dat amandelmelk twee weken terug tien cent goedkoper was
DebGizmo schreef:Mijn nieuwe periode kwa geld begint morgen weer. Wil beginnen met 70 (was voorheen rond de 125) pinnen en daar de week mee door voor mij en 4 kinderen, inclusief luiers. Eens kijken hoe dat gaat lopen. Mocht ik geld overhouden, pin ik de week erna bij tot 70 euro. Aan het eind van mijn periode, als er dan geld overblijft op mijn rekening, kan dat door naar mijn spaarrekening. Ben benieuwd, ben iig vol goede moed!
voor mij werkt het beter om per week op te nemen. Mijn periode begint de 15e, in dit geval dus vandaag (woensdag). Dan pin ik de volgende x dus woensdag weer. Als de maand 31 dagen heeft, zou ik dus voor 3 dagen nog 30 euro pinnen, of gebruik ik het geld wat over is (hoop natuurlijk dat ik overhou). Daarnaast houd ik in een schriftje precies bij wat er in en eruit komt, waarsoor ik een heel goed overzicht heb van wat ik besteden kan. Moet daarnaast zeggen dat ik liever niet zon groot bedrag in huis wil hebben, 'op je rekening' staat het voor mijn gevoel dan toch wat veiliger. En als ik geld over houd zet ik het graag op mijn spaarrekening. Heb ik het los zou ik het dus eerst moeten storten. Uitjes ed zitten niet bij de 70 euro inbegrepen in mijn geval, dat pin ik gewoon. Heel verhaal weer, haha!
scheelt toch weer €1,42!
, eens kijken bij de groenteboer
diepvries leeg eten enzo.
Je hebt het ook zo in elkaar geflanst in de tijd dat het kost om de rijst/mie te koken.
Erg goedkoop en door de wortel krijgt het een lekkere bite. Wat groenten erdoor die je nog in de koelkast hebt en natuurlijk pasta, en klaar is uw luxe maaltijd