Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
quartel schreef:Wij hebben een bad maar niemand in huis die het geduld heeft er uitgebreid gebruik van te maken
PrinceAmos schreef:quartel schreef:Wij hebben een bad maar niemand in huis die het geduld heeft er uitgebreid gebruik van te maken
Dit dus. Ik hou ook echt van roze spulletjes. Ik woon niet op mezelf dus spulletjes voor in huis is niet nodig want roze dingen mogen alleen op mijn kamer staan hahaha. Verder ben ik gek op chocolade met praliné, niet te veel dat is misselijkmakend. Armbandjes met glimmetjes is ook echt mijn ding. Heb 2 kinderpolsjes dus giga grote armbanden past niet
![]()
Een kleine hint: mijn naam zegt genoeg
kwii schreef:Nu wil ik ook een penny
Dott schreef:Wij hebben in ons nieuwe huis een bad
Amaryllis schreef:Oh gut, even voor het archief alvast: niks met geuren of smaken.
quartel schreef:Rituals face scrub![]()
Body scrub![]()
![]()
heerlijk spul
CharxHebe schreef:PrinceAmos schreef:Dit dus. Ik hou ook echt van roze spulletjes. Ik woon niet op mezelf dus spulletjes voor in huis is niet nodig want roze dingen mogen alleen op mijn kamer staan hahaha. Verder ben ik gek op chocolade met praliné, niet te veel dat is misselijkmakend. Armbandjes met glimmetjes is ook echt mijn ding. Heb 2 kinderpolsjes dus giga grote armbanden past niet
![]()
Een kleine hint: mijn naam zegt genoeg
Aaaaaah ik ook! chocola, Roze, glittertjes en diamantjes. Ik heb in mijn top en flop lijst gezet dat ik liever niks voor in huis wil omdat ik nog thuiswoon. Zag vorig jaar veel kaarsen voorbij komen bijvoorbeeld maar mijn kamer is al overvol dus kan het niet kwijt
ynskek schreef:01San schreef:Van 36 bokkers nog geen adres bekend.
Als ik goed geteld heb!
IMAY1990 heb ik wel al een adres van. En dan nog een stuk of 10 pb's maar daar zitten ook top en flop lijstjes bij