Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Blijf maar lekker staan met je dikke buik! Missbeauty30 schreef:Als je hoogzwanger bent, doen ze ook net of ze dat niet zien.Blijf maar lekker staan met je dikke buik!
het kan soms ook zwaar beledigend zijn als mensen denken dat je zwanger bent en je bent het niet...
nou en geloof me, ik snap niet hoe je dat kan missen.
meestal als je het even vraagt staat er wel iemand op! Ik moet het meestal ook vragen, terwijl ik toch echt een knalblauwe kruk heb die je niet zo snel over het hoofd ziet
prima mevrouw, als u nou even uw achillespees afscheurt, krijgt u mijn kruk en kan u lekker staan. Ga ik zitten
stomme ik, moet ik zo weer helemaal naar voren strompelen
xTammyy schreef:Toen ik in Sevilla woonde waren zakdoek verkopers de normaalste zaak van de wereld. Bij drukke kruispunten, op terrasjes, noem maar op. Maar verwacht niet dat je voor een paar cent een pakje hebt, nee ze vroegen er gerust €1 voor..
Ik denk zelf dat dit vluchtelingen zijn en op deze manier aan geld willen komen.
Tot nu toe ben ik alleen een kaartverkoopster tegengekomen
LadyMadonna schreef:Ik werd ooit op het station van Dordrecht benadert door een zwerver of ik wat kleingeld over had. Heb m geen geld gegeven, maar ik had nog een broodje rosbief over van m'n lunch. Dat heb ik m aangeboden, waarop hij reageerde: ooohhhh, ik heb al járen geen rosbief op! Dank je wel!
Hij is op een bankje gaan zitten en heeft zitten genieten van mijn broodje rosbief
Fijn om te horen dat er ook nog mensen zijn die niet liegen en ook echt dankbaar zijn als ze iets krijgen! Eten of drinken geven zou ik nog wel doen, maar geld daar ga ik niet aan beginnen.
LadyMadonna schreef:Ik werd ooit op het station van Dordrecht benadert door een zwerver of ik wat kleingeld over had. Heb m geen geld gegeven, maar ik had nog een broodje rosbief over van m'n lunch. Dat heb ik m aangeboden, waarop hij reageerde: ooohhhh, ik heb al járen geen rosbief op! Dank je wel!
Hij is op een bankje gaan zitten en heeft zitten genieten van mijn broodje rosbief
Iejoorr schreef:xTammyy schreef:Toen ik in Sevilla woonde waren zakdoek verkopers de normaalste zaak van de wereld. Bij drukke kruispunten, op terrasjes, noem maar op. Maar verwacht niet dat je voor een paar cent een pakje hebt, nee ze vroegen er gerust €1 voor..
Ik denk zelf dat dit vluchtelingen zijn en op deze manier aan geld willen komen.
Tot nu toe ben ik alleen een kaartverkoopster tegengekomen
Ik weet niet of we het over dezelfde kaartverkoopster hadden, maar de mijne had duidelijk wel geld om dr haar te dip-dyen (heet dat zo?) Maar niet om eten te kopen

). Had laatst een stel idioten die waarschijnlijk iemand buiten de bus zagen en als een gek op die ramen gingen kloppen/slaan. Rare lui