Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Missbeauty30 schreef:Als je hoogzwanger bent, doen ze ook net of ze dat niet zien.Blijf maar lekker staan met je dikke buik!
xTammyy schreef:Toen ik in Sevilla woonde waren zakdoek verkopers de normaalste zaak van de wereld. Bij drukke kruispunten, op terrasjes, noem maar op. Maar verwacht niet dat je voor een paar cent een pakje hebt, nee ze vroegen er gerust €1 voor..
Ik denk zelf dat dit vluchtelingen zijn en op deze manier aan geld willen komen.
Tot nu toe ben ik alleen een kaartverkoopster tegengekomen
LadyMadonna schreef:Ik werd ooit op het station van Dordrecht benadert door een zwerver of ik wat kleingeld over had. Heb m geen geld gegeven, maar ik had nog een broodje rosbief over van m'n lunch. Dat heb ik m aangeboden, waarop hij reageerde: ooohhhh, ik heb al járen geen rosbief op! Dank je wel!
Hij is op een bankje gaan zitten en heeft zitten genieten van mijn broodje rosbief
LadyMadonna schreef:Ik werd ooit op het station van Dordrecht benadert door een zwerver of ik wat kleingeld over had. Heb m geen geld gegeven, maar ik had nog een broodje rosbief over van m'n lunch. Dat heb ik m aangeboden, waarop hij reageerde: ooohhhh, ik heb al járen geen rosbief op! Dank je wel!
Hij is op een bankje gaan zitten en heeft zitten genieten van mijn broodje rosbief
Iejoorr schreef:xTammyy schreef:Toen ik in Sevilla woonde waren zakdoek verkopers de normaalste zaak van de wereld. Bij drukke kruispunten, op terrasjes, noem maar op. Maar verwacht niet dat je voor een paar cent een pakje hebt, nee ze vroegen er gerust €1 voor..
Ik denk zelf dat dit vluchtelingen zijn en op deze manier aan geld willen komen.
Tot nu toe ben ik alleen een kaartverkoopster tegengekomen
Ik weet niet of we het over dezelfde kaartverkoopster hadden, maar de mijne had duidelijk wel geld om dr haar te dip-dyen (heet dat zo?) Maar niet om eten te kopen