Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sonja89 schreef:Zouden de snuffelmannen bij ons thuis trouwens hinder ondervinden van de geurtjes?
Sonja schreef:Ik zeg: op je knieënMeesnuffelen is ware liefde
Sonja89 schreef:Haha nee ik snap je helemaal. Moet er zelf ook wel om lachen, mijn vriend is qua uiterlijk een beetje een patser... Maar binnenshuis is hij iemand die van kaarsjes houdt en nu blijkbaar ook van wax melts en ze dan ook meteen voor zichzelf én zijn moeder wil hebben. Ik klaag maar niet, hihi.
Sonja da's ook een erg goede oplossing
Lisitano schreef:Wij delen de honden als echte hobby, niet normaal hoeveel uren we in die beesten stoppen en er over praten. Het is fijn samen iets heel erg leuk te vinden
waxmeltsenzo schreef:kiwiwitje schreef:Een die niet van jou kwam.. Van zo'n tablet
pure soap?
Maar dan is het nog wel leuk dat hij er een op zetdoet mijn vriend nooit.
waxmeltsenzo schreef:Bij mij zijn dat soort geuren ook te vinden babypoeder, wedding day, Lovely, Pink musk, Baby splash, pink sugar, Angel enz enz. Maar die van smellies zijn vast ook lekker. En daar hoef je je toch niet voor te verontschuldigen je besteld gewoon waar je denkt de lekkerste geuren te vinden
Raja schreef:Mijn vriend moet echt helemaal niks hebben van geurkaarsen en wax melts
Hij laat ze me branden, maar liever niet.
Gelukkig ban ik vaak overdag thuis en kan ik branden wat ik wil
Kan hij s'avonds (als ik aan het werk ben) op de bank zonder...
Hij noemt het stinkkaarsen