Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

LSnuitje schreef:Confession: ik kan er echt niet tegen als mensen 'het' en 'een' omwisselen, en dan er doodleuk overheen praten als ik zeg dat het niet klopt.![]()
Of spelfouten die ik in bijvoorbeeld boeken tegen kom. Gisteren maakte onze leraar telkens de fout om heterozygoot als hetrosygoot te schrijven op het bord en niemand had het door. Had toch wel wat meer verwacht van 2e klas mbo niveau 4
ijssnuiver schreef:LSnuitje schreef:Confession: ik kan er echt niet tegen als mensen 'het' en 'een' omwisselen, en dan er doodleuk overheen praten als ik zeg dat het niet klopt.![]()
Of spelfouten die ik in bijvoorbeeld boeken tegen kom. Gisteren maakte onze leraar telkens de fout om heterozygoot als hetrosygoot te schrijven op het bord en niemand had het door. Had toch wel wat meer verwacht van 2e klas mbo niveau 4
Zo had mijn nederlandse docent het gister steeds over uitprinten...
Uuhm mevrouw we zitten bij nederlands? Dan hoort dat echt niet te gebeuren.
Het overkomt mij ook wel eens, maar dat heb ik in de gaten en verbeter mijzelf dan, maar mevrouw bleef maar doorgaan..
ijssnuiver schreef:Uitprinten is een contaminatie. Het is printen of uitdraaien.

Selina schreef:ijssnuiver schreef:Uitprinten is een contaminatie. Het is printen of uitdraaien.
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/uitprinten
.
ijssnuiver schreef:Dan geen contaminatie, maar correct is het ook niet.
Het is puur opgenomen omdat half Nederland dit zo benoemt. En dat is verder prima, ik vond het mijn (ouderwetse) nederlandse docent gewoon niet correct.
ierusju schreef:Ik ben niet bang in het donker als ik buiten ben, maar soms (best vaak) als ik in het donker de trap op loop, krijg ik het gevoel dat er iemand achter me aan loopt en ren ik als een debiel de trap op en ben dan bijna buiten adem omdat ik zo achterlijk hard rende
Holbewoners instinct. Heb ik ook af en toe, of dat iemand je aankijkt in het donker onder aan de trap. Brrr!! haha
Stond er filmpje van op Facebook..
Gelukkig weet mijn baas dit en begrijpt hij het ook. Ik werk er wel echt aan om over die angst heen te komen en vind ook dat ik mezelf dan aanstel, maar het zweet loopt me na afloop serieus over de rug 
)
Ik ben veel te veel gehecht aan onze heerlijke vrijheid en rust
Ik moet er niet aan denken!Twilight schreef:Confession 1: Vriendin van mij was gister jarig en door zelf een nogal ruige jeugd qua geld etc te hebben gehad vind ik snel veel dingen erg extravagant. zo heeft vriendin dus een playstation 4 met arkham knight gekregen.., dan denk ik echt jeetje en voel ik mij stiekem een beetje jaloers (ookal ben ik echt happy met mijn fotoalbum en funko van mijn moeder en het vloerkleed van mijn vader)
Confession 2: iedereen om mij heen krijgt relaties en kinderen.., en ik wil ook en maakt mij vaaknogal verdrietig
Kipje39 schreef:Twilight schreef:Confession 1: Vriendin van mij was gister jarig en door zelf een nogal ruige jeugd qua geld etc te hebben gehad vind ik snel veel dingen erg extravagant. zo heeft vriendin dus een playstation 4 met arkham knight gekregen.., dan denk ik echt jeetje en voel ik mij stiekem een beetje jaloers (ookal ben ik echt happy met mijn fotoalbum en funko van mijn moeder en het vloerkleed van mijn vader)
Confession 2: iedereen om mij heen krijgt relaties en kinderen.., en ik wil ook en maakt mij vaaknogal verdrietig
Mijn confession, mijn zoon had gespaard voor een ps4, echter had hij niet genoeg.. Heb ik zonder het weten van mijn partner het verschil bijgelegd..
Voordat iedereen uit z'n plaat gaat, wij hebben alle twee onze eigen bankrekening waarmee we dus zelf weten wat we doen.
maar vriendin werkt 40 uur, woont bij ouders thuis en kreeg dit gewoon even cadeau
stond echt ff te kijken.
En dan ga ik 'stotteren' en komen de woorden verkeerd uit m'n mond..
Op plaatsen waar ik voor het eerst kom kijk ik altijd eerst of ik de deur weer makkelijk open krijg.
Kipje39 schreef:Twilight schreef:Voordat iedereen uit z'n plaat gaat, wij hebben alle twee onze eigen bankrekening waarmee we dus zelf weten wat we doen.
Dat is al heel andersmaar vriendin werkt 40 uur, woont bij ouders thuis en kreeg dit gewoon even cadeau
stond echt ff te kijken.