Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amkeVH schreef:Kwam net in me op toen moeder zei: "op elke potje past een dekseltje.''
Toen dacht ik: Sommige mensen noemen lesbische vrouwen ''potten'' toch? (niet de aller respect volste term..) Maar waarom noemen die mensen mannen die homo zijn dan geen ''deksels''?
_sharonnn schreef:amkeVH schreef:Kwam net in me op toen moeder zei: "op elke potje past een dekseltje.''
Toen dacht ik: Sommige mensen noemen lesbische vrouwen ''potten'' toch? (niet de aller respect volste term..) Maar waarom noemen die mensen mannen die homo zijn dan geen ''deksels''?
Omdat je ook tegen mannen kunt zeggen:"op ieder potje past een dekseltje." Als je dit tegen beide geslachten zegt, zou zowel de man of vrouw danwel de pot danwel de deksel kunnen zijn
amkeVH schreef:_sharonnn schreef:
Omdat je ook tegen mannen kunt zeggen:"op ieder potje past een dekseltje." Als je dit tegen beide geslachten zegt, zou zowel de man of vrouw danwel de pot danwel de deksel kunnen zijn
Maar waarom worden lesbische vrouwen dan WEL potten genoemd?
gerpiegorp schreef:Hoe weten ze dat 32 graden 32 is? Het is ooit zo bedacht, maar is de 32 graden die de termometer aangeeft wel echt 32 graden?
Pluizebolpum schreef:Wat ik me ook al jaren afvraag en nu wel erg toepasselijk is, is waarom sommige mensen hitte fijn vinden en anderen bij dit weer plannen maken om naar Groenland te emigreren.
En waarom is het normaal om warm weer lekker te vinden maar wordt je raar aangekeken als je zegt dat je winter fijn vindt?
(dat mensen zich afvragen hoe het met je geestesgesteldheid is als je als een hysterisch blij ei door die drie sneeuwvlokken huppelt terwijl je daar al lang de leeftijd niet meer voor hebt snap ik dan weer wel, dat moet ook gewoon een zot gezicht zijn)
O ja, die teken, als ze volgezogen zijn worden ze wel meer oranjerig. Als ze er net op zitten en nog maatje 34 hebben zijn ze hier ook bruinzwartig. Zou ook nog kunnen wezen dat het een beetje dat jurkje effect is. Jeweetwel, dat befaamde witgoud/blauwzwarte jurkje. Dat het er aan ligt onder wat voor een licht je de teek ziet en hoe je kleurbeleving is. Als ik ze buiten of op een dier zie zijn ze bruinzwart, op de googleplaatjes ogen ze inderdaad oranje.
eilleen333 schreef:Free2 schreef:Als ik op een koude tegel sta, trekt de kou dan mijn voet in of de warmte de tegel in?
Beide.
Free2 schreef:Nog iets wat ik me afvraag:
Heeft echt geen een van deze personen op het podium ooit gedacht "Jongens what the f.ck zijn we eigenlijk aan het doen?"
https://www.youtube.com/watch?v=hfjHJneVonE
LisannePruts schreef:Waarom steken muggen altijd bepaalde mensen altijd heel veel en andere mensen nooit?
Vb. Ik word heel snel heel vaak gestoken (vannacht 7 keer) en ons pap wordt nooit gestoken...
Selina schreef:LisannePruts schreef:Waarom steken muggen altijd bepaalde mensen altijd heel veel en andere mensen nooit?
Vb. Ik word heel snel heel vaak gestoken (vannacht 7 keer) en ons pap wordt nooit gestoken...
Waarschijnlijk zijn het je lichaamsgeuren.
http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuse ... rt_id=7556
http://www.nu.nl/gezondheid/4036316/mug ... sgeur.html
Heb er ook altijd lastig van, als je m'n vriend en ik in 1 kamer zou zetten met 100 muggen, gaan er 99 op mij en 1 verdwaalde naar m'n vriend.