tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 23:25

Sterkte Nancy! Bij mij heeft het geholpen om hem overal te verwijderen en te blokkeren. Misschien zie je dit niet als optie op dit moment, omdat je nog hoop hebt dat het goed komt. Maar misschien helpt het wel voor nu, om je er van af te zetten en je zelf te beschermen voor de pijn. Als hij echt contact met je wil zoeken, kan hij altijd je nog opzoeken. Hij weet vast wel waar je verblijft :j

Misschien denk je wel: 'Nooo way!' Maar zo kom je ook niet in de verleiding hem berichtjes te sturen, checken of 'ie online is geweest etc. Je maakt je daar alleen maar kapot mee en op een gegeven moment zal je zien, doordat je jezelf er van afsluit, je je veel sterker voelt. Desnoods geef je dat aan hem door. Heel veel sterkte :(!

_Nancy

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 23:36

Yunaa, dat klopt, maar we hebben nog een huis samen, dus dat kan nu nog niet.
En inderdaad, ergens zit nog dat sprankje hoop, die eerst weg moet..

T is zo moeilijk, had alweer een appje gestuurd.. Stommerd dat ik ben..

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 23:37

_Nancy schreef:

Ik deed dat ook Nancy !!! Je bent niet de enige en ik doe het af en toe nog steeds

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 23:42

annikeee19 schreef:
_Nancy schreef:

Ik deed dat ook Nancy !!! Je bent niet de enige en ik doe het af en toe nog steeds

Krijg je ook reactie terug? En is dat dan wat je hoopt?
Bij mij niet echt denk ik..

Ik heb net gestuurd dat ik m zo mis, niet zo handig om te sturen, maar gedane zaken...

Overdag gaat t goed, maar savonds breekt de hel los.. ;(

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 00:14

[
annikeee19 schreef:
_Nancy schreef:

Krijg je ook reactie terug? En is dat dan wat je hoopt?
Bij mij niet echt denk ik..

Ik heb net gestuurd dat ik m zo mis, niet zo handig om te sturen, maar gedane zaken...

Overdag gaat t goed, maar savonds breekt de hel los.. ;([/quote]

Nee alleen de dag dat dat het uitging daarna nu al anderhalve week niks gehoord.... Wordt dood genegeerd....

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 09:03

Moet zeggen dat ik gewoon nog steeds met hem praat, omdat hij aan heeft gegeven dat hem dat kan helpen om te bedenken wat hij wil. Alleen dat is dus inderdaad, omdat het nog niet helemaal 'over' is. Als het echt definitief over zou zijn, zou ik ook het contact verbreken. In ieder geval tot dat het niet meer pijnlijk en gevoelig, maar wel verwerkt is. Of hij dan nog vriendschap wil, zie ik dan wel weer.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 20:12

Annikee, dat is ook zo hard! Dat zou ik zo erg vinden..
Ik hoop hem vanavond geen appje meer te sturen, vandaag vooral over praktische zaken gehad, zoals het huis enzo.

Het blijft echt met vlagen gaan, ene moment gaat het redelijk en het andere moment ga ik echt kapot.. Vandaag op m'n werk een rot moment gehad en ik had heel graag gehuild, maar heb mij in weten te houden.. In de auto naar huis echter... ;(

Kimberly, ik hoop dat het goed komt voor je!

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 20:32

Pfff kimberly dat lijkt mij helemaal lastig, dat hij aangeeft dat appen hem kan helpen een keus te maken.
Lijkt mij een Nog rotter gevoel geven omdat hij daarmee je de hoop geeft dat het goedkomt?

Nancy die ritjes naar huis en de avonden zijn altijd het lastigst, meer dan je op dat moment overgeven aan je verdriet kan je niet en vaak lucht het ook voor even op. :(:)

Hier vandaag een laatste app eruit gegooid na 4 weken geen contact en hem nu gezien en gesproken te hebben moest ik het voor en van mezelf afsluiten.
Zoals verwacht tijdens het zien was hij weer lekker aan het mindfucken en het maakte me zo boos dat die emotie momenteel het verdriet overheerst.
(en ik weet van mezelf als ik dat kan vasthouden kom ik er sterker uit)

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 20:37

NoGo, ja die zijn lastig.. Ik rij daar nu nog iedere dag naar toe, want mijn werk is daar.. Zal voorlopig nog wel zo blijven.

Een laatste app? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Als een afscheid?

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 20:39

Dat is balen dan omzeil je het ook niet zo gemakkelijk.
En ja het is idd definitief over.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 20:50

Belangrijk is gewoon dat je op een begeven moment jezelf sterk maakt om de afslag te nemen. Dat is niet leuk, en dat hoeft niet voorgoed te zijn .. maar je moet echt alleen verder.

En een heeeeel stuk terug hebben ik en andere mensen ook op iemand ingepraat. Je moet niet vast blijven houden. Dat werkt niet. Straks word hij (of zij) boos en dan? Dan heb je bonje. Is dat de manier hoe je verder zou willen? In gedachten dat hij pissnijdig op je is en blij dat ie van je af is?
Denk het niet :)

Ik ben heel blij dat ik toentertijd op een begeven moment sterk genoeg ben geweest om de afslag te durven nemen en verder ben gegaan. Ja ik heb ook dagen en nachten gehad dat ik lag te janken en hem zo graag wilde appen. Maar nooit gedaan ... en blij toe.
Nu heeft het een klein plekje en zien we het wel weer ...

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 20:54

Ik wil het ook heel graag stoppen, maar we zitten met een koophuis en er moet veel geregeld worden, dus ik wordt nog steeds met hem geconfronteerd.. Dagelijks appen..
Nu wel 2 dagen niet gezien.

:(

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 20:55

Dat is zeker lastig; maar dat moet je helaas gewoon zakelijk benaderen. Maar ik lees ook vaak zat dat je geappt hebt en dan 'ik weet dat ik het niet moet doen'

Probeer het dan ook niet te doen! Eerlijk waar.
En het is voor mij ook niet makkelijk praten want ik heb dit riedeltje ook op mijn eigen manier moeten doorstaan. Toen zat ik nog niet eens in dit topic :')

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 20:59

Sterk zijn. :j

Het niet appen lukt mij goed. Alhoewel het vaak door mijn hoofd gaat, ook om langs te rijden. Maar ik ben hem nog verder weg te duwen en dat is het laatste dat ik wil.

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 21:00

ik heb ook geappt enzo en nu helemaal niks meer gehoord, denk dat ik alles kapot heb gemaakt

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 21:01

xdenies, ik probeer het ook echt! Soms word ik ineens zo overweldigd door alles en dan ga ik hem zo missen en wil ik hem zo graag terug.. Maar dat is natuurlijk geen optie meer.

Ik heb m nu al een tijdje niet meer geappt en hoop dat vandaag ook niet meer te doen,,
Ik kan hem niet blokkeren of verwijderen, want in de app staat belangrijke info en ook bewijzen (mocht het uit de hand gaan lopen), dus die moet ik wel even bewaren.

Annikee :(:) -O-
Wat een poedersuiker he..

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 21:37

Ik ben ruim een jaar verder; ik wil mijn ex ook nog steeds terug. Maar helaas ... zit er niet in ben ik bang. Dus voor mezelf gekozen en verder gegaan :)

Kies altijd voor jezelf! :*

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 21:39

xDenies schreef:
Ik ben ruim een jaar verder; ik wil mijn ex ook nog steeds terug. Maar helaas ... zit er niet in ben ik bang. Dus voor mezelf gekozen en verder gegaan :)

heb je hem ooit nog gesproken?

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 21:42

annikeee19 schreef:
xDenies schreef:

heb je hem ooit nog gesproken?

Jup. Heb eind januari zelfs terug met hem afgesproken.
Maar daar waar ik heel veel sterker ben geworden is hij helaas nog op zo goed als hetzelfde punt toen hij onze relatie stopte.

Ik ben op 13/14december 2014 's nachts 'gedumpt' na een dagje efteling. Januari 2015 voor het laatst gesproken.
En toen eigenlijk pas in november omdat ik dacht hem te hebben gezien op een station en eigenlijk wel nieuwsgierig was hoe het nou eigenlijk met hem was. Maar ... ik kon dit pas als ik er echt 'overheen' was.
Alleen tijdens het kletsen er toch achter gekomen dat het voor ons allebei nog teveel gevoelens spelen ... maarja. Die zullen gewoon onbeantwoord blijven vrees ik.
In januari 2016 dan éénmalig afgesproken en nu heeeel af en toe krijg ik sporadisch een appje of stuur ik er één. Maarja ... het is niets zeg maar.

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 21:44

Dat appen is verdomd lastig heb het 4 weken niet gedaan en ook niets gehoord, helaas ligt bij ons de situatie iets gecompliceerder en zal ik tot aan mijn vertrek naar het buitenland nog vaak geconfronteerd worden irl maargoed deze laatste app was gewoon een echte afsluiting en gevoelsmatig ook nodig.
(Irl geen mogelijkheid het face 2 face te zeggen)

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 21:45

xDenies schreef:

heb je hem ooit nog gesproken?[/quote]

Jup. Heb eind januari zelfs terug met hem afgesproken.
Maar daar waar ik heel veel sterker ben geworden is hij helaas nog op zo goed als hetzelfde punt toen hij onze relatie stopte.

Ik ben op 13/14december 2014 's nachts 'gedumpt' na een dagje efteling. Januari 2015 voor het laatst gesproken.
En toen eigenlijk pas in november omdat ik dacht hem te hebben gezien op een station en eigenlijk wel nieuwsgierig was hoe het nou eigenlijk met hem was. Maar ... ik kon dit pas als ik er echt 'overheen' was.
Alleen tijdens het kletsen er toch achter gekomen dat het voor ons allebei nog teveel gevoelens spelen ... maarja. Die zullen gewoon onbeantwoord blijven vrees ik.
In januari 2016 dan éénmalig afgesproken en nu heeeel af en toe krijg ik sporadisch een appje of stuur ik er één. Maarja ... het is niets zeg maar.[/quote]

ben bang dat ik hem nooit meer spreek... maar het is nu 'nog maar' 2 weken

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 22:07

Je moet niet gaan hopen op zo'n dingen. Je doet je er uiteindelijk alleen maar meer pijn mee. Het beste is om totaal geen contact meer te hebben, hoe moeilijk dat ook lijkt.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 22:37

Neverland schreef:
Je moet niet gaan hopen op zo'n dingen. Je doet je er uiteindelijk alleen maar meer pijn mee. Het beste is om totaal geen contact meer te hebben, hoe moeilijk dat ook lijkt.

Dat dus.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 23:06

De eigenwijze kant in mij vraagt zich af of dat altijd zo is in elk geval. Ik denk dat het ook afhankelijk is van de situatie... Maar wat niet weg neemt dat even afstand voor beide partijen goed is.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 23:32

Voor mij betekent een ex ook echt exit. Ik steek geen energie meer in iemand die mij laat stikken.
Maar ik heb dan ook geen toffe relatie gehad. Wellicht dat het dan anders gaat met contact