Vind die halve voetjes drama, die schuiven altijd half uit en dan doe ik ze na een uur alsnog uit. Ik heb gelukkig geen zweetvoeten, maar gooi ze na een tijdje gewoon in de wasmachine, zijn ze weer lekker fris.
Ik meestal van die halve lage witte sokjes. Maar ik heb ook van die hele hele lage dingen, die echt alleen om de onderkant van je voet zitten.
Als ik er geen sokken in aan heb vind ik het niet lekker lopen.
Valanee
Geplaatst: 16-04-15 17:37
Jullie gaan zo ontzettend hard dat ik het niet altijd bijhoud om overal op te reageren. Wel lees ik alles trouw mee! Zelf draag ik eigenlijk altijd enkelsokjes in mijn gympen/allstars. Wel heb ik van die hele lage sokjes die je dus niet ziet.
Heb ook echt weer super leuke outfits voorbij zien komen. Ik was vooral benieuwd waar jou schoenen op deze foto vandaan komen Venthe. Klik
Gisteren ben ik Amersfoort nog even ingeweest om broeken bij de H&M te passen. Had nog nooit die broeken gepast, maar ik vind ze bij anderen altijd ontzettend leuk staan. Dus zodra er weer geld is ga ik broeken shoppen!
Hoe is jullie ervaring met H&M broeken? Slijten ze snel en lopen ze heel erg uit?
Ik heb in mn allstars (eigenlijk al mn sneakers) ook van die halve voetjes. Vind alleen de stof zo dun/zweterig haha.
Ik ben mn H&M broek nog aan het testen dus over uitlopen/verkleuren kan ik nog niets zeggen!
Macyy
Geplaatst: 16-04-15 17:45
Ik heb of van die hele kleine sokjes die halverwege je voet komen, of sneakersokjes, ligt maar net aan wat voor schoenen ik aan heb. Vind het zo lelijk als je sok er boven uit komt.
Ik ben al een tijdje opzoek naar shirts die wat losser vallen met korte mouw, en een V of lage hals.. Ik heb zon goedkope op de kop getikt bij de H&M, meer meiden in het topic hadden er toen 1 besteld. Maar dat is echt bagger kwaliteit, na een paar keer wassen zijn ze eigenlijk wel op. Prijs maakt niet zoveel uit, maar het moet wel redelijk blijven. (Geen 40 euro voor 1 t-shirt). Ik hoop dat jullie iets weten!
Toevallig heb ik een paar dagen geleden een shirt bij de esprit gekocht (aanbieding/uitverkoop) en die bevalt mij echt super! Goede kwaliteit en een heerlijke stof. Alleen is het lichtblauwe dan rood/oranje. Sowieso ben ik wel tevreden over de kwaliteit van esprit
Kelly
Geplaatst: 16-04-15 18:16
Nou mijn high waist superstretch broek had nog minder stretch dan de normale broeken die ik van de h&m heb
En die peplumrok heel naar stofje, kwam ook helemaal in kreukels aan en hij was ook ongelovelijk kort helaas
Laatst bijgewerkt door Kelly op 16-04-15 18:20, in het totaal 1 keer bewerkt
velvetblack
Geplaatst: 16-04-15 18:17
Ik kom toevallig net van mijn werk af (Esprit shop in de v&d). Dat shirtje hebben wij niet hangen, maar ziet er idd leuk uit Valanee!
Ik zal dadelijk even een outfit foto maken hoe ik er vandaag bij heb gelopen haha.
Leuke outfitjes voorbij zien komen weer. Simpel doet het altijd goed
Sem_
Geplaatst: 16-04-15 18:18
Ik draag altijd gewoon zwarte sokken in lage All Stars, om zweetvoeten te voorkomen. Je ziet er niks van want mijn broekspijken vallen er overheen.
velvetblack
Geplaatst: 16-04-15 19:05
Ik knip mijn eigen sokken (die geen moer kosten, primark etc) op de maat die ik wil hebben. Zo blijft ie om je voet zitten en precies onzichtbaar bij een lage allstar.
Mislukte outfit foto. Ik ben moe van het werk haha
Ik ben laatst uit twee broeken van de h&m gescheurd (uit vaalheid op de knie, paste verder nog prima) omdat ik ze helemaal afgedragen had. Prima, al is het even zoeken naar de juiste pasvorm
Macyy, bij Zara hebben ze nu op de TRF heel erg veel fijne basic shirtjes voor 7,95. Heb er op de gok een gestreept boyfriend model gekocht laatst en dat is echt de beste aankoop ooit, lekker lang, goede fit, verandert niet in de was, helemaal top
xRoosss
Geplaatst: 16-04-15 22:44
Mex, ik had persoonlijk je blouse aan de voorkant in je broek gedaan. Het doet nu niet zoveel voor je lichaam.
Elke, leuk! Vind de streepjes blazer echt leuk, zie je niet zo vaak
Dit heb ik allemaal in m'n winkelmandje van H&M zitten
Dat jurkje heb ik ook! Alleen die met bloemtjes. Vind hem geweldig!
Dirndl
Geplaatst: 17-04-15 08:32
Ohh Roos die kanten jurk is echt prachtig! Idd lekker nonchalant gecombineerd met armbanden en een mooie hoed, stoere schoenen Vind de rest ook leuk, behalve het bloemenjurkje
Drunksheep, super leuk!
Jamiefris, vind het wel leuk, maar blijf bij de schoenen in combi met een lichte broek echt gabber associaties houden, waardoor het in mijn hoofd heeel raar wordt met de bloemen bloes