Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Juliette61 schreef:Aan het feit dat ik nog op de middelbare zit, terwijl ik wel alvast voor opleidingen moet gaan kijken, en daar dus nu heeeeeeel erg veel zin in krijg!
Stomme middelbare school
En aan de volwassenen die koppig blijven volhouden dat schooltijd de leukste tijd van je leven is.
Ik vind er geen bal aan.
#gefrustreerde puber
Wacht maar tot je dadelijk 40 uur per week moet werken en maar 5 weken verlof hebt. Dan wil je echt wel weer terug naar school
Juliette61 schreef:Voor werk krijg je wel geld.
En dat kies je zelf, dus dan lijkt het me ook leuker
Mandyy schreef:Juliette61 schreef:Voor werk krijg je wel geld.
En dat kies je zelf, dus dan lijkt het me ook leuker
Het heeft allebei voor- en nadelen. Heb een hele leuke baan.
Werk nu bijna 5 jaar fulltime, maar doe mij de middelbare school maar. Heerlijk die vrije tijd, lekker in de middag naar stal.
Erger me nu aan het weer. Is het weekend en dan regent het.
vuurneon schreef:Mijn man had hetzelfde, ook echt een praktijk persoon dus al die theorie was vreselijk. Maar werk? Geweldig. 3 week vakantie maar na de tweede week zou hij alweer willen beginnenDe middelbare school was afzien. Werk haalt hij veel voldoening en plezier uit. Vanaf zijn 18 al voltijd aan het werk
![]()
Niet iedereen is gelijkIn jouw geval; wacht maar tot je werkt, dan begint het feest pas echt voor jou!
JCDJK schreef:Juliette61 schreef:Aan mijn vreselijk heftige hooikoorts, ik kan niet eens naar buiten!
Ik heb ergens gelezen dat je dan een levende pissebed op moet eten, dan zou het beter worden ofzo