Nachtbrakers meld u!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Nachtbrakers meld u!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 00:33

Ik ga morgen bij ouders een nacht logeren , geit mee :). Maandag met zijn allen wat doen

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 00:37

Yessyess eindelijk!

Ik ga morgen naar drenthe toe naar mijn broer en gourmetten en maandag lekker rustig dagje :D

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 00:39

Leuke plannen allemaal!

En de zon. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 00:41

Ben benieuwd wat neefjes van geit vinden , 3 (bijna 4) en anderhalf jaar . Leert geit ook weer wat

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 00:43

We hebben vandaag eindelijk onze gordijnen binnengekregen (ik woon sinds 2 maanden ongeveer samen) en onze poes is nu echt op een avontuur om de gordijnen te verkennen. Ze durft steeds iets dichterbij te komen en dan gaat ze weer :'). Echt hilarisch om te zien, mijn kleine watje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 00:44

Ik ga helemaal niks doen met Pasen.. Heb de afgelopen dagen actief met m'n ouders opgetrokken dus heb niet zo veel zin om nu weer naar huis te gaan om nog meer tijd met ze door te brengen. Even m'n hoofd op een rijtje.

Heb wel last van een intens jeukende tattoo op dit moment.. :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 00:44

Cinderella schreef:
We hebben vandaag eindelijk onze gordijnen binnengekregen (ik woon sinds 2 maanden ongeveer samen) en onze poes is nu echt op een avontuur om de gordijnen te verkennen. Ze durft steeds iets dichterbij te komen en dan gaat ze weer :'). Echt hilarisch om te zien, mijn kleine watje!

Haha lief! Totdat ze erin gaat klimmen _O- Mijn katten hangen regelmatig in mijn gordijnen, zitten overal scheurtjes en gaten in :P

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 00:46

ik doe niks met pasen, ook nooit gedaan

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 00:52

Intens jeukende tattoo? :oo

En sssssstttt.. in gordijnen klimmen, hebben wij nog nooooit van gehoord! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 00:56

Haha ja ik heb woensdag een nieuwe tattoo laten zetten en hij is echt heel vet geworden maar hij jeukt als de neten op dit moment _O- Dat vervellen is echt hell op aarde

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 00:57

argg een jeukende tattoo is er vervelend, maar over een paar dagen heb je geen jeuk meer en dat lucht ook weer op

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 00:57

Emmaa_ schreef:
Cinderella schreef:

Haha lief! Totdat ze erin gaat klimmen _O- Mijn katten hangen regelmatig in mijn gordijnen, zitten overal scheurtjes en gaten in :P

Hahahaha idd, Beste speel plaats voor die kat straks :J hopelijk geen vitrage??

Tattoo!??? vet!! Foto!!!!

Pasen is ook niet boeiend, raar dat je viert dat iemand aan een kruis genageld wordt, gelooft dat ti opstaat en daarom geschilderde eieren gaat zoeken die je eerst zelf hebt verstopt :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 00:58

Het is maar een kleintje hoor! Maar grote betekenis voor mij :D Is ook alweer m'n derde dus ja _O-
Afbeelding

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 00:58

Emmaa_ schreef:
Haha ja ik heb woensdag een nieuwe tattoo laten zetten en hij is echt heel vet geworden maar hij jeukt als de neten op dit moment _O- Dat vervellen is echt hell op aarde

Vroegah, echt vet lang geleden haha, moest je er vaseline op smeren of uierzalf... Werkte wel goed tegen de jeuk!! Is dat nog steeds zo?

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 00:59

Emmaa_ schreef:
Het is maar een kleintje hoor! Maar grote betekenis voor mij :D Is ook alweer m'n derde dus ja _O-
[ [url=m/2ultoO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ben je transgender? :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 00:59

Romyv schreef:
Emmaa_ schreef:

Vroegah, echt vet lang geleden haha, moest je er vaseline op smeren of uierzalf... Werkte wel goed tegen de jeuk!! Is dat nog steeds zo?

Ondertussen moet ik bephanten smeren, van die luierzalf! Helpt wel redelijk maar hij is nu op z'n hardst aan het vervellen (super dunne lijntjes dus vervelt wat sneller dan normaal) dus is echt niet tegenop te smeren haha

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 01:00

Ik hoorde inderdaad ook altijd over vaseline op een tattoo smeren. Hij is gaaf!
Tja pasen.. wij vinden het gewoon tof dat er vrije dagen zijn :') verder ben ik niet gelovig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 01:00

Romyv schreef:
Emmaa_ schreef:
[ [url=m/2ultoO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ben je transgender? :o

Haha nee, hij staat in het algemeen voor gender equality. Ik heb het een en ander meegemaakt waarin ik in een bepaalde rol geduwd ben omdat ik een vrouw ben. Sindsdien heb ik me erin verdiept en er veel over nagedacht en ik vind het een mooi teken :) Mannen en vrouwen zijn gelijk, en hoewel iedereen zegt dat emancipatie helemaal gelukt is hebben vrouwen in veel dingen nog wel echt een achterstand

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 01:04

Absoluut mee eens!!!! (werk bij defensie als blonde, jonge vrouw die slank is en altijd op hakken loop...)

Ik geloof in gelijke rechten, maar niet in gelijkheid tussen de sektes.. Vrouwen kunnen andere dingen beter dan mannen en visa versa. Ik geloof in samenwerking!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 01:05

Ik denk ook absoluut dat er dingen zijn waar vrouwen van nature beter in zijn, maar dat betekent absoluut niet dat ze ze zomaar moeten doen. Vrouwen zouden zogenaamd betere ouders zijn dan mannen door hun 'moederinstinct'. Betekent dat dat alle vrouwen moeten stoppen met werken op het moment dat ze kinderen uitpoepen en thuis moeten blijven? Nee hoor. Mannen kunnen dat ook helemaal prima.

Precies hetzelfde met bij Defensie werken inderdaad. Jij merkt er dus wel degelijk iets van?

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 01:06

maar je moet het nu toch nogsteeds met vaseline smeren? toen ik mijn tattoo liet zetten zeiden ze dat ik het met vaseline moest smeren

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 01:06

Hij is trouwens super vet!!!!!! Beeld bij Dat ti sneller verveld... Ik heb een soort abstracte, eigen creative versie van jingjang. Staat ook voor mijn leefovertuiging (contrasten kleuren het leven!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 01:07

ariannexrich schreef:
maar je moet het nu toch nogsteeds met vaseline smeren? toen ik mijn tattoo liet zetten zeiden ze dat ik het met vaseline moest smeren

Ik moet met bepanthen crème smeren :)

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 01:09

Emmaa_ schreef:
Ik denk ook absoluut dat er dingen zijn waar vrouwen van nature beter in zijn, maar dat betekent absoluut niet dat ze ze zomaar moeten doen. Vrouwen zouden zogenaamd betere ouders zijn dan mannen door hun 'moederinstinct'. Betekent dat dat alle vrouwen moeten stoppen met werken op het moment dat ze kinderen uitpoepen en thuis moeten blijven? Nee hoor. Mannen kunnen dat ook helemaal prima.

Precies hetzelfde met bij Defensie werken inderdaad. Jij merkt er dus wel degelijk iets van?

Ja, op een (veelal) voordelige manier.. Ik ga er slim mee om en draai het in mn voordeel. Zit in de informatie beveiliging (cyberwar, ict enz), ze denken altijd dat ik penny ben uit de bigbang theory.. Tot ik even met een analyse kom, waaruit blijkt dat ik prima mee kom met de inhoud. Geen mannen van, maar die kunnen niet zo goed mensen veranderen als vrouwen (iets met empatisch vermogen enz)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-15 01:10

Gave tattoo! :))
Ik krabde altijd gewoon. Heel slecht ja. :op
Krijg binnenkort een cover up van een bokker. Mijn eerste is zo lelijk dat er echt een andere overheen moet..