Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cinderella schreef:We hebben vandaag eindelijk onze gordijnen binnengekregen (ik woon sinds 2 maanden ongeveer samen) en onze poes is nu echt op een avontuur om de gordijnen te verkennen. Ze durft steeds iets dichterbij te komen en dan gaat ze weer. Echt hilarisch om te zien, mijn kleine watje!
Emmaa_ schreef:Cinderella schreef:We hebben vandaag eindelijk onze gordijnen binnengekregen (ik woon sinds 2 maanden ongeveer samen) en onze poes is nu echt op een avontuur om de gordijnen te verkennen. Ze durft steeds iets dichterbij te komen en dan gaat ze weer. Echt hilarisch om te zien, mijn kleine watje!
Haha lief! Totdat ze erin gaat klimmenMijn katten hangen regelmatig in mijn gordijnen, zitten overal scheurtjes en gaten in
Emmaa_ schreef:Haha ja ik heb woensdag een nieuwe tattoo laten zetten en hij is echt heel vet geworden maar hij jeukt als de neten op dit momentDat vervellen is echt hell op aarde
Romyv schreef:Emmaa_ schreef:Haha ja ik heb woensdag een nieuwe tattoo laten zetten en hij is echt heel vet geworden maar hij jeukt als de neten op dit momentDat vervellen is echt hell op aarde
Vroegah, echt vet lang geleden haha, moest je er vaseline op smeren of uierzalf... Werkte wel goed tegen de jeuk!! Is dat nog steeds zo?
Romyv schreef:Emmaa_ schreef:Het is maar een kleintje hoor! Maar grote betekenis voor mijIs ook alweer m'n derde dus ja
[ [url=m/2ultoO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben je transgender?
Emmaa_ schreef:Ik denk ook absoluut dat er dingen zijn waar vrouwen van nature beter in zijn, maar dat betekent absoluut niet dat ze ze zomaar moeten doen. Vrouwen zouden zogenaamd betere ouders zijn dan mannen door hun 'moederinstinct'. Betekent dat dat alle vrouwen moeten stoppen met werken op het moment dat ze kinderen uitpoepen en thuis moeten blijven? Nee hoor. Mannen kunnen dat ook helemaal prima.
Precies hetzelfde met bij Defensie werken inderdaad. Jij merkt er dus wel degelijk iets van?