Bij aliexpress zag ik er een met beschrijving Kleur: M S L
Jolien87
Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-16 13:21
Hopelijk ben je snel weer helemaal opgeknapt, Selina.
Ik heb de L bordenstandaard voor mijn snackschaal van 35 cm. Maat S is heel goed voor de petit fourtjes. Vanzelfsprekend zit M daar dus tussenin. Dan heb je dus een beetje een idee welke maten ze hebben.
Goed nieuws! De 3e pepernotenpot is helemaal in orde. Driemaal is dus nog steeds scheepsrecht. Door al het gedoe met de pot heb ik mijn andere nieuwe aanwinst nieteens op de foto gezet, maar hij is echt te gek! Even een foto van de schaal en de pot om jullie een idee te geven van de afmetingen.
Ik had de schaal eerlijk gezegd ietsjes kleiner verwacht. Past geen eens in een reguliere verhuisdoos. Heb hem uiteindelijk maar weer in de orginele doos opgeborgen, mag hij na kerst weer op tafel.
Dat ziet er supergezellig uit, Sunrise. Ik wacht er toch nog eventjes braaf mee, maar wil een paar zwarte (ja, zwarte :p ) Pietjes haken en die mogen dan de pepernotenpot bewaken. Ik heb nog een blauwe Sint mok dus die komt sowieso bij de gele pot en de roze Sintschaal te staan. En nu heb ik overwogen om ook de nieuwe Sintmok aan te schaffen maar die is ook roze en ik ben bang dat, dat niet mooi staat bij de schaal.
xFioon
Geplaatst: 21-10-16 23:25
Bij de bijenkorf hebben ze nu veel met 30% korting