Er komen echt hele leuke date fails langs... hihihihi
Ik heb niet echt een echte date fail gehad, maar het is best grappig vind ik zelf..
Eind november 2013 kwam ik een leuke jongen op Facebook tegen, ik kende hem helemaal niet maar hoe stoer ik wel niet was stuurde ik hem een vriendschapsverzoek..
De volgende morgen, op een zaterdag zag ik dat mijn verzoek was geaccepteerd... en ik had ook een melding in mijn inbox staan....
Die jongen had me dus een bericht gestuurd met het volgende bericht: Heey jij bent toch het chickie van Tex (Dat is mijn werk).... Hoe kan hij dat nou weer weten dacht ik nog...
Vervolgens vertelde hij dus dat hij mij wel kende van mijn werk dus, want zijn werk zat op nog geen 100 meter van mijn werk vandaan... Hij was zelfs klant op mijn werk...
Volgens hem had ik hem zo nu en dan wel eens geholpen maar mij schoot echt niks binnen... Ja je helpt dagelijks zo veel mensen dat ik het niet kan bij houden ahaha...
Nou we hebben de hele dag met elkaar gepraat, vervolgens nummers uitgewisseld en het was echt heel erg gezellig tijdens de gesprekken.
Hij had gezegd ik zal vanmiddag even langs komen op je werk, ik was bezig in het magazijn toen me baas naar me toe kwam... Denise er is bezoek voor je... Ik wist natuurlijk allang hoe en wat... en daar liep ik met een draaiend onderbuik gevoel richting de desbetreffende jonge man.
Ik schaamde me dood... Hij vroeg van alles en nog wat over artikelen of wij die verkochten... het enige wat ik wist was dat ik er de ballen verstand niet van had...ik was zo gespannen... haha
Vervolgens me andere collega er bij gekomen en alles was geregeld... ik was weer verder gegaan en hij was weer weg gegaan zonder doei te hebben gezegd... oke ik was ook wel heel sneaky weer naar het magazijn geglipt... Ik schaamde me kapot...
Blijkbaar vond hij het dus niet erg... want hij zocht nog steeds contact met me op...
Een week later na ons eerste gesprek met elkaar ben ik wezen stappen met wat vriendinnen... Ondertussen nog steeds contact met hem, maar hij had wel een vriendin...
Ik appte hem ik ben hier in de club... en ik zie je vriendinnetje ook...
Het boeide hem helemaal niks dat ze vriendin daar was hij had alleen maar aandacht voor mij.... Vervolgens vroeg die... heb je zin om na het stappen naar mij te komen....
Ik dacht echt serieus word dit aan me gevraagd.... ehhh ja dat kan op zich wel maar ik weet niet hoelaat de vriendin waar ik mee ben naar huis wil...
Nou besproken met vriendin, dat zij bleef met de andere vrienden dus ik kon gaan en staan waar ik heen wou gaan....
Heel stoer ben ik naar hem toe gegaan... ik was er denk ik rond half 3 midden in de nacht aangekomen... ik appte ik ben er... meneer deed de deur open en zag er zo leuk uit... nou begroet met 3 kussen op de wang en naar binnen gegaan...
Hij bood wat drinken aan dus ik besloot cola te nemen, ik durfde geen eens te drinken ik was zo gespannen...
Toen waren we op eens aan het zoenen... en we hebben het hartstikke leuk gehad en was super gezellig...
Rond een uur of 5 kreeg ik mijn bezorgde moeder aan de telefoon waar ik bleef... ja mam het was allemaal een beetje uitgelopen ik kom naar huis...
Nou ik was helemaal in de wolken... De volgende dag hebben we weer afgesproken.... ik heb toen gezegd dat die moet kiezen als die voor mij wilt gaan moet stoppen met ze toenmalige vriendin... nou hij wist zeker dat die voor mij koos... de dag er na was het ook al uit met die meid...
Nou we hadden het echt zo reuze gezellig elke dag weer... en midden december kregen we ook een relatie.
Nu bijna 1½ jaar later nog steeds super gelukkig en we lachen zo erg om hoe alles gelopen is in het begin.
Later vertelde die nog tegen me dat hij me voor het eerst op me werk zag die me al een leuke meid vond, hij hoorde toen mijn ''naam'' alleen hij verstond het niet goed heeft me ook nog opgezocht op Facebook... maar ja met een verkeerde naam kom je niet ver...
Al om al echt super hilarisch hoe alles toen is verlopen... maar we zijn nog steeds echt heel blij met elkaar...
Hier op de werkvloer vinden ze het ook super leuk dat ik met hem ga... Omdat ons bedrijf erg goed met zijn bedrijf zaken doet....
Zo nog al een verhaal geworden... Haha succes met lezen !!