Ergernissen aan de kassa

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 22:36

Als er van die mandjes met wieltjes waren in de tijd dat mijn zoon klein was, dan had ik hem ongetwijfeld ook een keer in zo'n mandje gezet. Lachen joh, lekker scheuren door de winkel! :):) Sorry, in mijn hoofd zal ik - net als wijlen mijn oma - nooit volwassen worden. :D Deed het overigens nog niet eens zo lang geleden met de dochter van een collega ook, maar dan bij één van mijn eigen werkgevers. Hop, in een transportbak op een palletkarretje en gaan met die banaan! *\%/*

Wat is hygiënisch... er zijn zoveel mensen die hun handen niet wassen na een toiletbezoek, hun handen niet wassen na het neus snuiten, hoesten in hun handen, et cetera. Die zitten ook allemaal aan dat mandje...

Neelm3r9

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 00:07

Een ding waar ik me enorm aan erger is als mensen hun boodschappen op stapelen zo hoog als de Eiffeltoren. :+
Of als mensen je bij je voornaam noemen doordat dat op je naamkaartje staat.

Sterre98

Re: Ergernissen aan de kassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 00:17

Iew ja. Dat mensen dan zeggen; hallo Sterre. Waar was jij gisteren? Ik heb je gemist met uitgaan.

( man van in de 60. Vet eng ventje)

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 00:22

Ja, of al het kleine grut op een doos verse pizza leggen. Ligt dus in de doos, waardoor je er eerst alles uit moet halen om te scannen. Je band loopt ondertussen niet door, dus de achterband ook niet. Gaan ze weer zuchten omdat ze er niet bij kunnen. Ja duh... :P

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 00:30

Of dat mensen alle producten PRECIES naast elkaar leggen, zodat altijd dingen geplet worden, en dat ze jou dan boos aankijken. Thanks bro...

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 11:24

Nou als ik eerlijk ben hoeven van mij gillende,rennende of huilende kinderen ook niet in de supermarkt.
Als ze dan toch mee gaan zet ze dan in het daarvoor bedoelde zitje en niet in mandjes of het deel van de wagen waar de boodschappen in moeten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 11:30

Tja ik wil m'n huilende kind ook graag thuislaten tijdens het boodschappen doen maar ja, d'r moet wel iemand thuis zijn om op te kunnen passen, dus soms loop ik met een huilende baby in de supermarkt, 't is niet anders, boodschappen moeten toch gedaan worden :+

Als we het over onhygienisch gaan hebben dan inderdaad allemaal handschoenen aan bij het pakken van een mandje/karretje en een flesje ontsmettingsmiddel mee.. :+

Gister iemand die het nodig vond om te zuchten omdat ik in de rij stond bij de kassa met een kinderwagen. Het is echter helaas een vrij lompe kinderwagen (lomp in de zin van breed), ik stond expre al in het brede kassapad maar kon gewoon echt niet opzij. Diegene had blijkbaar haast om langs me te lopen en bleef iedere keer ruimte zoeken en liep bijna op me in zowat. Ja jammer, als ik opzij had gekund had ik dat echt wel gedaan maar wat niet gaat gaat niet. Was de hele tijd aan het mompelen 'sjongejongejonge schiet eens op. Ga eens opzij. Pfffffffffffffffffffffffffff duurt lang dit. Rotwagens allemaal. Sjongejonge moven nou'.
Beetje rare vent, op z'n zachtst gezegd :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 12:58

Die had van mij een opmerking gekregen..
Kind in een mandje gebeurde hier van de week ook, ik moest er wel om lachen, liever dat dan dat ze door de paden rennen zonder uit te kijken of alles uit de schappen klauwen.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 15:12

Dat om je heen willen zonder wat te zeggen, had ik van de week in de supermarkt. Een man bleef me maar een beetje opzij duwen, omdat hij iets uit het schap wilde waar ik net wat uit wilde pakken. Zei niets en bleef maar zuchtend om me heen draaien. Het enige wat ik zei was: "Ik krijg sterk de indruk dat u er bij wilt", waarna de man verschrikt opkeek en wegliep. :D