Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pantykous schreef:je kan een kind veel theorie meegeven maar samen een beetje stuntelen is ook veel waard.
Cinderella schreef:Maar waarom een kind van 10?kom daar echt niet bij.. en ja een speeltje van mama aan je kind geven, ookal is het gereinigd, vind ik echt vies. Maargoed, ieder zo zijn ding
Huertecilla schreef:Pantykous schreef:je kan een kind veel theorie meegeven maar samen een beetje stuntelen is ook veel waard.
Helaas leidt dat stuntelen vaak wel tot frustratie, frigiditeit en andere ellende en niet zo vaak to vaardigheid.
Pantykous schreef:maar zo'n kind weet toch niet wat er met zo'n ding is gebeurd?
Danique_G schreef:Ik hoop voor die jongen dat dit allemaal anoniem blijft want anders gaat hij hier later zo genadeloos om gepest worden.
xApple schreef:Ik heb dit hele topic met verbazing doorgelezen.. En door het hele topic herken ik 2 type mensen; gelukkige mensen met zelfvertrouwen en een goede relatie en onzekere mensen met waarschijnlijk een relatie die doodbloedt door sleur of een relatie die uitmondt in een liefde/passieloze broer/zus verhouding.
Inmiddels zijn we aanbeland bij het onderdeel voorlichting.. Wat is er in godsnaam mis mee een kind duidelijk en levensecht voor te lichten?
Waarom is seksuele onzekerheid en taboe normaal? Hoezo zorgt een dildo voor een kind dat gepest wordt!? Dit is 2014 hoor, niet 1930![]()
Ik ga de frequentie van mijn slaapkamer activiteiten niet benoemen maar laten we zeggen dat ik absoluut niet in mijn laatst beschreven categorie val... Imo hoort veel (goede) seks bij een goede relatie. Shoot me
Pearlx schreef:Ik zou er als puber niet blij mee zijn om erachter te komen dat mijn ouders me hebben voorgelicht met hun persoonlijke speelgoed. En ik denk dat als dit uit zou komen hij er gruwelendig gepest zou worden. Je kunt wel zeggen dat dat hyprocriet van onze samenleving, ja tuurlijk is dat zo maar het feit blijft: Zo IS het nu. Daar is weinig aan te doen.
Ik heb als tienertje ook wel eens het speeldgoed van mijn moeder gevonden. Toen wist ik al lang dat dat hartstikke normaal is onder vrouwen om zo'n ding te hebben. Ik had er zelf nota bene ook al een. Maar dat betekend niet dat ik er nou blij mee was dat ding te vinden wat de binnenkant van mijn moeder heeft gezien. Ik ben zeer open over seks en altijd geweest, maar mijn ouders wil ik echt niet seksualiseren in mijn hoofd.
xApple schreef:Waarom is seksuele onzekerheid en taboe normaal? Hoezo zorgt een dildo voor een kind dat gepest wordt!? Dit is 2014 hoor, niet 1930
Huertecilla schreef:Zonde van 'moeite' van de evolutie om G-plek (e.a.) en clitoris te ontwikkelen.
Ayasha schreef:xApple schreef:Ik heb dit hele topic met verbazing doorgelezen.. En door het hele topic herken ik 2 type mensen; gelukkige mensen met zelfvertrouwen en een goede relatie en onzekere mensen met waarschijnlijk een relatie die doodbloedt door sleur of een relatie die uitmondt in een liefde/passieloze broer/zus verhouding.
Inmiddels zijn we aanbeland bij het onderdeel voorlichting.. Wat is er in godsnaam mis mee een kind duidelijk en levensecht voor te lichten?
Waarom is seksuele onzekerheid en taboe normaal? Hoezo zorgt een dildo voor een kind dat gepest wordt!? Dit is 2014 hoor, niet 1930![]()
Ik ga de frequentie van mijn slaapkamer activiteiten niet benoemen maar laten we zeggen dat ik absoluut niet in mijn laatst beschreven categorie val... Imo hoort veel (goede) seks bij een goede relatie. Shoot me
Wil je dan ook stellen dat weinig (goede) seks in houdt dat de relatie niet (zo) goed is? Of is dat niet de bedoeling?
xApple schreef:Ja dat is wel mijn mening inderdaad. Ik kan mij niet voorstellen dat in een liefdesrelatie geen sprake is van (veel) goede seks. Maar die dring ik verder niemand op hoor. Er zijn misschien stellen bij wie dat wel werkt?
Pantykous schreef:Ik weet er alles van, gruwelijk gepest als kind. Denk dat je misschien ook in moet zien dat HC's zoon natuurlijk met diens denkbeelden wordt opgevoed en er dus niet zo mee zit als een ander wellicht zou doen.
Pearlx schreef:xApple schreef:Waarom is seksuele onzekerheid en taboe normaal? Hoezo zorgt een dildo voor een kind dat gepest wordt!? Dit is 2014 hoor, niet 1930
Aangezien kinderen binnen de leeftijd middelbare school ieder klein ding zoeken om een ander te pesten? Pubertijd gaat gepaard met onzekerheid vooral rond het onderwerp seks. Wat ik allemaal al voorbij heb horen komen waardoor een doodnormaal kind gepest werd. Onder andere het uiterlijk of de baan van de ouders.Denk je nou echt dat er geen reacties opkomen als iemand zegt bij voorlichting/biologie "ohja dit heb ik al eens gedaan met mijn moeders speelgoed" ? Zoals de post hier boven mij "kinderen kunnen hard zijn onder elkaar". Voor velen is de pubertijd een sociale nachtmerrie.