Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

_Cowgirl schreef:Ik heb op dit moment 78 doelen en besloten dat ik sowieso per 1 januari 2015 ga beginnen. Ik vul mijn doelen dan gewoon nog aan, maar vind het zonde om gehaast doelen te gaan bedenken om maar 'op tijd' te kunnen beginnen.

Anoniem schreef:Dat van het niet durven vastpinnen van doelen herken ik wel. Zo nu en dan vind ik een doel toch niet meer zo leuk en bedenk ik er een ander, beter doel voor in de plaats. Maar het is in mijn geval sowieso ook een beetje voor de fun. Ik vind van mezelf dat ik wel wat meer de deur uit mag namelijk, in plaats van alleen maar te bokken/facebooken.![]()
Tessa: het thema van de dag was de perceptie van succes, en wie we dan zouden moeten zijn. Dit werd vanuit verschillende hoeken belicht. Van hoe je het beste uit jezelf kunt halen tot de vraag of we wel perfect kunnen en moeten zijn.

Vind ik soms nog altijd lastig
(Hoewel het nou niet is alsof er nooit iets te doen is in Groningen, of zo..)
Thasja schreef:_Cowgirl schreef:Ik heb op dit moment 78 doelen en besloten dat ik sowieso per 1 januari 2015 ga beginnen. Ik vul mijn doelen dan gewoon nog aan, maar vind het zonde om gehaast doelen te gaan bedenken om maar 'op tijd' te kunnen beginnen.
My feelings
Ik bedacht me gisteravond om drie uur nog dat ik morgen ga beginnen.. Raprap 79 (Wel echt goede hoor!!) doelen bedacht, kan sowieso wat doen
Ik ga wel gewoon beginnen en heb dan nog wat ruimte over voor doelen die me over een tijdje te binnen schieten.

_Cowgirl schreef:Vanavond moet ik er dan toch echt aan geloven en ga ik op de crosstrainer, ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken en hoeveel spierpijn het me op gaat leveren. Ik kan me haast niet herinneren wanneer ik voor het laatst serieus gesport heb en tijdens de gymlessen ben ik nou ook niet retefanatiek.
Ik kwam in sommige lijsten doelen tegen als 'Heb een date'. Ergens lijkt me dat een best leuk doel, maar stel je voor dat je helemaal geen leuke jongen tegenkomt die het waard is om te daten en dan heb je een doel niet gehaald.
Ach, in die 2,5 jaar gok ik dat er toch wel een leuk iemand tegen komt! Ik ga dan niet veel uit, maar heb wel veel contacten met een jongen van bokt etc...
Tja, 't is de gok. Natuurlijk ook geen ramp als een doel niet lukt.
eclair98 schreef:_Cowgirl schreef:Vanavond moet ik er dan toch echt aan geloven en ga ik op de crosstrainer, ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken en hoeveel spierpijn het me op gaat leveren. Ik kan me haast niet herinneren wanneer ik voor het laatst serieus gesport heb en tijdens de gymlessen ben ik nou ook niet retefanatiek.
Ik kwam in sommige lijsten doelen tegen als 'Heb een date'. Ergens lijkt me dat een best leuk doel, maar stel je voor dat je helemaal geen leuke jongen tegenkomt die het waard is om te daten en dan heb je een doel niet gehaald.
Meid is ook goed bij mijAch, in die 2,5 jaar gok ik dat er toch wel een leuk iemand tegen komt! Ik ga dan niet veel uit, maar heb wel veel contacten met een jongen van bokt etc...
Lekker veel keus dan