Day Zero project

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Day Zero project

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 11:53

Wat is dit lastig zeg! :')

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 12:35

Moeilijk doel joaltijd, succes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 12:56

Het is zonet mislukt :=

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 13:06

Aaah, balen :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 13:11

Ach ja!

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 17:19

Het was ook wel een moeilijk doel, game het nu nog eens proberen of is het goed zo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-14 20:06

Tuurlijk! Ik geef niet na 1x op :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 11:13

Dat van het niet durven vastpinnen van doelen herken ik wel. Zo nu en dan vind ik een doel toch niet meer zo leuk en bedenk ik er een ander, beter doel voor in de plaats. Maar het is in mijn geval sowieso ook een beetje voor de fun. Ik vind van mezelf dat ik wel wat meer de deur uit mag namelijk, in plaats van alleen maar te bokken/facebooken. :j

Tessa: het thema van de dag was de perceptie van succes, en wie we dan zouden moeten zijn. Dit werd vanuit verschillende hoeken belicht. Van hoe je het beste uit jezelf kunt halen tot de vraag of we wel perfect kunnen en moeten zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 11:15

En alvast de beste wensen voor 2015! *\o/*

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 11:30

Hier ook de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Volgend jaar ga ik weer lekker veder, misschien pas ik dan nog wel wat doelen aan die ik nu minder nuttig/ leuk vind.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 11:48

Iedereen de beste wensen. <3

Ik hoop vandaag alsnog m'n laatste doelen te bedenken zodat ik per 1 januari kan beginnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 12:03

Ook vanaf hier de beste wensen voor 2015!

Ik ga dan weer mooi door met mijn DZP :)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 13:24

Ik heb op dit moment 78 doelen en besloten dat ik sowieso per 1 januari 2015 ga beginnen. Ik vul mijn doelen dan gewoon nog aan, maar vind het zonde om gehaast doelen te gaan bedenken om maar 'op tijd' te kunnen beginnen. O:)

Thasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 18:57

_Cowgirl schreef:
Ik heb op dit moment 78 doelen en besloten dat ik sowieso per 1 januari 2015 ga beginnen. Ik vul mijn doelen dan gewoon nog aan, maar vind het zonde om gehaast doelen te gaan bedenken om maar 'op tijd' te kunnen beginnen. O:)

My feelings :')

Ik bedacht me gisteravond om drie uur nog dat ik morgen ga beginnen.. Raprap 79 (Wel echt goede hoor!!) doelen bedacht, kan sowieso wat doen :P

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 19:10

Anoniem schreef:
Dat van het niet durven vastpinnen van doelen herken ik wel. Zo nu en dan vind ik een doel toch niet meer zo leuk en bedenk ik er een ander, beter doel voor in de plaats. Maar het is in mijn geval sowieso ook een beetje voor de fun. Ik vind van mezelf dat ik wel wat meer de deur uit mag namelijk, in plaats van alleen maar te bokken/facebooken. :j

Tessa: het thema van de dag was de perceptie van succes, en wie we dan zouden moeten zijn. Dit werd vanuit verschillende hoeken belicht. Van hoe je het beste uit jezelf kunt halen tot de vraag of we wel perfect kunnen en moeten zijn.

Interessant onderwerp! :D

En dat er wat meer uit mogen, dat was voor mij ook een reden om het DZP te gaan doen :j Vind ik soms nog altijd lastig :+ (Hoewel het nou niet is alsof er nooit iets te doen is in Groningen, of zo..)

Fijne jaarwisseling iedereen! En succes voor degenen die morgen met hun lijst beginnen :))

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 19:18

Thasja schreef:
_Cowgirl schreef:

My feelings :')

Ik bedacht me gisteravond om drie uur nog dat ik morgen ga beginnen.. Raprap 79 (Wel echt goede hoor!!) doelen bedacht, kan sowieso wat doen :P

Ik bedacht me er net nog 2! :P Ik ga wel gewoon beginnen en heb dan nog wat ruimte over voor doelen die me over een tijdje te binnen schieten.

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 21:25

Ben benieuwd naar jullie lijsten!

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 21:36

Kunnen jullie mijn lijst met deze link zien? http://dayzeroproject.com/user/Gryy/list/98505

Op dit moment heb ik 86 doelen. Ik heb vandaag mijn eerste weekplanner gemaakt, dus ben ik officieel begonnen met mijn project. Het maken van weekplanners vanaf vandaag is namelijk doel #37. Ik ben soms nogal chaotisch en hoop dat het plannen me wat meer rust, voornamelijk in mijn hoofd, kan brengen.

Morgen komt de crosstrainer dus kan ik voor beginnen met doel #45. Zondag staat een rondje hardlopen gepland dus begin ik ook aan doel #44.

Thasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 02:41

Ik moet nog vier doelen.. Komop inspiratie, hieeeeeerr. :')

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 10:28

Die laatste doelen zijn het moeilijkst hè! Succes nog even met het vinden van vier toffe doelen.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 17:32

Vanavond moet ik er dan toch echt aan geloven en ga ik op de crosstrainer, ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken en hoeveel spierpijn het me op gaat leveren. Ik kan me haast niet herinneren wanneer ik voor het laatst serieus gesport heb en tijdens de gymlessen ben ik nou ook niet retefanatiek. O:)

Ik kwam in sommige lijsten doelen tegen als 'Heb een date'. Ergens lijkt me dat een best leuk doel, maar stel je voor dat je helemaal geen leuke jongen tegenkomt die het waard is om te daten en dan heb je een doel niet gehaald. :+

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 17:51

_Cowgirl schreef:
Vanavond moet ik er dan toch echt aan geloven en ga ik op de crosstrainer, ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken en hoeveel spierpijn het me op gaat leveren. Ik kan me haast niet herinneren wanneer ik voor het laatst serieus gesport heb en tijdens de gymlessen ben ik nou ook niet retefanatiek. O:)

Ik kwam in sommige lijsten doelen tegen als 'Heb een date'. Ergens lijkt me dat een best leuk doel, maar stel je voor dat je helemaal geen leuke jongen tegenkomt die het waard is om te daten en dan heb je een doel niet gehaald. :+

Meid is ook goed bij mij O:) Ach, in die 2,5 jaar gok ik dat er toch wel een leuk iemand tegen komt! Ik ga dan niet veel uit, maar heb wel veel contacten met een jongen van bokt etc...

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 18:01

Haha, een meid kan natuurlijk ook. :P Tja, 't is de gok. Natuurlijk ook geen ramp als een doel niet lukt.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 18:05

Nee, er zijn er nog 100 :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 19:13

eclair98 schreef:
_Cowgirl schreef:

Meid is ook goed bij mij O:) Ach, in die 2,5 jaar gok ik dat er toch wel een leuk iemand tegen komt! Ik ga dan niet veel uit, maar heb wel veel contacten met een jongen van bokt etc...

Ben je Bi? :) Lekker veel keus dan :D

@cowgirl, veel plezier met hometrainen zo :P
En dan kan lachen als je morgen spierpijn blijkt te hebben :')