De buienradar geeft nog niks aan omdat de instabiliteit groot is, dus het kan overal zomaar gebeuren. Vooral aan de kust heel veel wind. In het binnenland kans op zware onweer, er ontstaat boven Belgie al een heftige bui. Tornado's zijn ook niet uitgesloten, houd laaghangende bewolking in de gaten. Vooral in het oosten kan veel onweer een neerslag voorkomen. Houd de lucht in de gaten
Ik heb momenteel alle ramen tegen elkaar open en ik zit binnen met een lekkere sjaal om. Het kan nu eindelijk eens écht luchten binnenshuis, even lekkere frisse lucht er doorheen. Buiten is het aangenaam warm, wel plakkerig door de regen/warme temperatuur, en binnen dus heerlijk fris nu.
volgens buienradar zou het nu pas komen dus ik zou wel even rijden eerst nou niet dus... was er nog niet eens of het barste al los en nu is het natuurlijk droog... maar spekglad door een gigaplensbui
Ik meld mij hier graag altijd even als er flink slecht weer voorspelt is. Heerlijk om met jullie in spanning mee te lezen waar de buien nu weer belandt zijn. Vooral de visies van Jolien, altijd erg interessant om te lezen.
Ben benieuwd, zoals het er nu uit ziet krijgt het oosten niks. Maar je weet het niet. Hopelijk komt er toch nog een flinke bui over ons heen.
Anoniem
Geplaatst: 10-08-14 14:41
De buienlijn die voor ongein gaat zorgen is al goed te zien in Frankrijk. Wetende dat die lijn een paar 100 km lang is en nog meer gaat activeren, kun je wel zeggen dat we vuurwerk kunnen verwachten.
Natuurlijk niet in het noorden. Ik moet echt verhuizen.
N0a
Geplaatst: 10-08-14 14:46
Joolien schreef:
De buienlijn die voor ongein gaat zorgen is al goed te zien in Frankrijk. Wetende dat die lijn een paar 100 km lang is en nog meer gaat activeren, kun je wel zeggen dat we vuurwerk kunnen verwachten.
Edit, in het oosten ja
Ben benieuwd
Veulen84
Geplaatst: 10-08-14 14:47
Snel vanmorgen de paarden gedaan, en nu regent het.
Van mij mag het knallen
tine10
Geplaatst: 10-08-14 14:48
Als buienradar klopt (maar ja, die had het gisteren heel erg mis), dan krijgen we maar een klein buitje en hebben we er verder geen last van. Hier vanmorgen ook expres op tijd opgestaan vanwege de verwachtingen. Maar had dus beter kunnen proberen om wat uit te slapen. Nu totaal kapot.
gohya
Geplaatst: 10-08-14 14:48
Hier net ook even wat regen,nu weer droog. Als het vanavond maar droog blijft.