.Ik ga vanavond mijn eerste nacht alleen tegemoet
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
Ik hoop deze week ook te kunnen, ik wacht op mijn koelkast en tv aansluiting (die is donerdag, koelkast geen idee). Anders moet ik maar zonder koelkast ofzo
Alvast een paar kleine boodschappen gedaan; brood beleg, thee, suiker etc. Dingen die je altijd nodig hebt en niet in de koelkast hoeven

Ik heb via marktplaats een SMEG koelkast gescoord. Die ik dus heel graag een wilde, maar eigenlijk had ik me er al bij neer gelegd dat dat niet zou gaan lukken in het begin. Maar deze is voor een leuke prijs
Dus ik ben blij!
Maar wel een kledingkast gevonden eindelijk. Een kinder kledingkast
Maar dat was een van de weinige betaalbare voor mij waar je alleen maar planken in kan hebben ipv ook een hanggedeelte. Ik had marktplaats ook al rondgezocht, maar zag deze en toch maar voor nieuw gegaan. Verder nog een hoop andere dingen gekocht, van bestekla en bestek tot deurmat voor de achterdeur etc etc. Ik heb het overleefd!
Heb het nu toch niet nodig.
.
, van al dat geregel werd ik op een gegeven moment ook gek pfff..
Dan maar droog brood of langer bij mijn ouders. Maar met een baan die over een paar maanden stopt word ik wel super zenuwachtig
Tancreda4 schreef:In mijn hoofd is paard weg doen echt geen optie... Het zou een hoop kosten schelen, maar dan word ik diep ongelukkig. Ik kan echt niet zonder zeDan maar droog brood of langer bij mijn ouders. Maar met een baan die over een paar maanden stopt word ik wel super zenuwachtig
LizMD schreef:Ik begin nu te merken hoeveel geld ik over hou zo zonder paard. Jeetje, dat scheelt zo veel!

knetterhard schreef:Mijn eerste nacht was erg wennen haha.
Ik moet zeggen dat ik dat ook echt herken hoor, van al dat geregel werd ik op een gegeven moment ook gek pfff..
LizMD: ja erg is dat he, hoe duur een paard eigenlijk kost..
.Nanno_123 schreef:De verf is altijd wel ergens in de aanbieding, meestal ook gelijk met 50% dus dat is super chill!
@Tancreda4, ik denk als je 200 euro over kan houden in de maand je je geen zorgen hoeft te maken dan heb je inderdaad gewoon nog een buffertje voor als er dingen aan de hand zijn. En een spaarpotje voor je paard heb je ook dus ik zou me geen zorgen meer maken.. tuurlijk is meer geld altijd beter maarja je moet ook gewoon kunnen leven en lekker uit huis gaan toch? 100% zekerheid heb je nergens..
ik baalde ook onwijs dat m'n telefoon ineens stuk ging, heb ik een budget telefoon van 140,- euro gekocht terwijl ik een iphone had.. nou dat ding doet het echt prima!! nog een betere camera dan op m'n iphone ook..
Zo kan er helaas altijd wat gebeuren maar meestal is er wel een oplossing.
Ik wil nog altijd een vloerkleed en nu heb ik echt een hele mooie gezien bij de Ikea maar vindt em stiekem een beetje te duur.. en bij de ikea kan je geen VVV bonnen inleveren en we hebben nog meer dan 100,- euro aan VVV bonnen. Iemand tips waar je ongeveer een vloerkleed kan vinden als deze:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10222519/
Het mooie vind ik dat er twee kleuren in verwerkt zijn maar zonder patroon.. ik wil graag een licht kleed maar hier komt bijvoorbeeld de donkere kleur van mijn bank ook in terug..
wit en beige passen nét niet hier in huis dus moeilijk moeilijk.. misschien toch maar gewoon die van de ikea doen?