Hier ook hele dag regen gehad. Nu komt de zon door....al is ie wat waterig..... Het is ook gewoon meteen kil buiten bah!
gohya
Geplaatst: 04-11-13 17:33
Thnx djuulsie we hebben nu een hele blauwe lucht en de zon. Zo rond 3 uur klaarde het op en kwam de zon. Grote plas op de wei,mijn rivier zat verstopt,dus weer open gemaakt en daar stroomde het water weer de sloot in.
Mijn wei en bak zijn inmiddels een zwembad en de beek is een woeste rivier! Nu blauwe lucht, helaas voor korte duur!
Akecheta
Geplaatst: 04-11-13 19:06
blensink schreef:
Hier veel bewolking en 22´5 graad.
Grapjas Ruilen?
Vanmiddag zo maar ineens even de zon erbij. En het werd lekker warm. Zelfs bij mijn paarden is het nu blubberig en daar moet heel wat voor gebeuren. Gelukkig liggen de weides wat hoger dan de omgeving, dus water zal wel snel weer wegtrekken.
Dat geluk heb ik ook Gooya dat het weiland hoger ligt en daardoor snel droog is.
Akecheta
Geplaatst: 04-11-13 19:15
Echt een mazzeltje hè. Alleen de plek waar we voeren ligt wat lager, maar daar liggen betonplaten. Paarden moeten vanaf de betonplaten een meter of 20 door blubberige ondergrond en dan staan is ze in de droge wei. We geven ze nu ongeveer 2x 125x20 meter wei om in te lopen, dus ik hoor ze nog niet klagen Helaas gaat het voeren niet op de hoger gelegen plekken omdat de voeropslag aan de voorkant / lagere kant ligt.
Ik hoop trouwens op mooi weer voor a.s zaterdag...
Marcella
Geplaatst: 04-11-13 19:44
Ja hoor mocht de auto van mijn vader lenen en het is droog en het zonnetje ging schijnen.
Gisteren in de wind met hoos- en hagelbuien bijna 4 uur lang een trailercursus staan doen bij een vriendin, en ook nog even ALLE treinen die ik moest hebben vertraging. Man wat heb ik toch af en toe een hekel aan ons klimaat! Ik ben gek op herfstweer, maar dan wel dat ik niet teveel naar buiten hoef en daarna lekker binnen op kan warmen.