Mjah, Iris. Ik vind de foto's enorm weinig gevoel hebben en daardoor worden ze al vrij vlak. Vind 't thema leuk bedacht, maar het gevoel maakt de foto en dat ontbreekt gewoon. Ik zie haast het ongemak in de foto (geen chemie tussen de modellen) en qua kleuren doet de foto ook weinig voor het complete beeld.
Ik wil misschien 14 september meedoen aan de Elite Modellook, alleen dan moet ik eerst even deze zomer nog m'n zwembandjes eraf sporten, haha! Er is trouwens geen maximum lengte neem ik aan, toch?
En roombolletje, wat gaaf dat je bij Ragazza gaat! ik stel me nog steeds beschikbaar om wat testshots met je te maken.
als je 12 bent en je bent ong. 1.61/1.62 lang en je word vaak ouder geschat zou je shoots kunnen doen? soms word ik 14 geschat soms 16. en ik heb een aardig dikke huid, ik laat mezelf niet kennen. vooral niet wanneer andere mensen erbij zijn
Als je 12 bent ben je voor de meeste modellenbureau's te jong, ook ben je te klein om bij een modellenbureau te gaan. Wel zou je met fotografen kunnen werken in een TFP (=Time for Print) verhouding kunnen werken. Ik zou alleen zo 1, 2, 3 niet heel erg veel fotografen kennen die met meiden van 12 werken die ze niet kennen vanuit de familie ofzo, en ik zou het ook heel goed met je ouders doorspreken en deze zelfs meenemen.
Nieuwsgierig zijn kan altijd! Maar ik zou als ik jou was inderdaad een paar jaar wachten, kijken of je nog wat langer wordt en dan kan je altijd beginnen met TFP shoots. Snap dat het heel erg leuk is, dat vond ik ook heel erg op die leeftijd. Maar je bent denk ik gewoon nog wat te jong om er mee bezig te gaan
Leuk topic! Ik ben Dominique, 19 jaar oud en ik heb geen ervaring met modellen werk. Het lijkt me wel leuk om het voor de hobby te doen maar ik weet niet of ik er geschikt voor ben.