Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 13:18

Dan weet jij wel hoe ze er in het echt uit zagen...... :P

Vjestagirl

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 13:21

Aan de andere kant denkt die man jullie misschien wel een plezier te doen. Hij doet veel van de prijs af, en jij begint over foto's. Misschien had hij wel het idee dat je het gegeven paard in de bek aan het kijken was.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 13:23

Ik geloof er niets van dat hij voor hun plezier zoveel in prijs ging zakken.....

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 13:26

Kentaro schreef:
Ik geloof er niets van dat hij voor hun plezier zoveel in prijs ging zakken.....

Nou ja, misschien heeft hij idd gezien dat ze er minder goed uitzagen, besloten dat ze toch die €30,- niet waard waren, lagen ze in de weg en denkt hij "ach, ik strijk met m'n hand over m'n hart, leuk voor die mensen en ik ben ik vanaf".

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 13:26

Kentaro schreef:

Nou ja, misschien heeft hij idd gezien dat ze er minder goed uitzagen, besloten dat ze toch die €30,- niet waard waren, lagen ze in de weg en denkt hij "ach, ik strijk met m'n hand over m'n hart, leuk voor die mensen en ik ben ik vanaf".

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 13:39

Vjestagirl schreef:
Aan de andere kant denkt die man jullie misschien wel een plezier te doen. Hij doet veel van de prijs af, en jij begint over foto's. Misschien had hij wel het idee dat je het gegeven paard in de bek aan het kijken was.

Is toch niet gek dat wij over foto's beginnen :?
Je wilt toch zien hoe erg de schade aan de wieldoppen is,aangezien er niet zo'n duidelijke foto op MP stond.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 13:40

nientje78 schreef:
Vjestagirl schreef:

Is toch niet gek dat wij over foto's beginnen :?
Je wilt toch zien hoe erg de schade aan de wieldoppen is,aangezien er niet zo'n duidelijke foto op MP stond.

Opzich is dat niet raar nee, maar als ik het bekijk vanaf het oogpunt dat die man denkt snel van die doppen af te zijn en jullie daar een plezier mee kan doen, dan is over foto's beginnen in zijn ogen misschien wel ondankbaar.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 13:43

Maar ik zou het ook zonde van m'n geld vinden als ze er bij ontvangst zo slecht uit zouden zien en ik ze alsnog in de bak kon gooien....

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 13:48

Precies Kentaro,dat vinden wij dus ook.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 14:15

Kentaro schreef:
Dan weet jij wel hoe ze er in het echt uit zagen...... :P

Hoeft niet, heb een aantal keer partijen rijbroeken gratis aangeboden bij Bokt, mochten gewoon opgehaald worden. Waren dure rijbroeken in goede staat (Pikeur, Kentucky, Cavallo,..) maar was te dik geworden :o Ik had geen zin in gedoe van foto's, adverteren, verzenden, evt. problemen er weer mee, dus ik denk: wie weet iemand die ik er gewoon blij mee kan maken.
Nou joh, ik doe het nooit meer. Mensen die foto's willen, mensen die willen dat je het zelf langsbrengt, mensen die het verzonden willen hebben met pakketpost,...
Hallo zeg, we hebben het over gratis broeken :roll:

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 14:24

Kentaro schreef:
Het staat bij ons ook helemaal stil.... -O-

Dat is omdat ik niet durf te vragen wat je voor het schedelsetje (horloge etc) wilt hebben, want ik heb eigenlijk geen geld over... ;) :D :D

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 14:36

:D Voor jou kunnen we het wel over een speciaal prijsje hebben........ (en als we het eens kunnen worden is het misschien slimmer om het naar je ouders te versturen, anders wordt dat denk hartstikke duur?!)

urielle, maar dat is gratis, is toch weer anders als 10,00 :P

eline10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 16:06

Hoi!

Ik vanochtend een aantal dingen op marktplaats gezet, nu kreeg ik van iemand een mail met een vraag.
Toen stond er dit onder de mail;

BELANGRIJK BERICHT VAN MARKTPLAATS: TIPS VOOR VEILIG HANDELEN

Kopen en verkopen via internet is handig, voordelig en heel erg leuk. Het is echter wel belangrijk om veilig te handelen. Maak nooit grote bedragen over naar iemand die u niet kent. Bij grote bedragen is het ALTIJD de moeite om bij de verkoper langs te gaan en het product persoonlijk te inspecteren. Wees voorzichtig als een koper meer biedt dan de vraagprijs, wil betalen met een cheque of woonachtig is in het buitenland. Wij adviseren u geen gebruik te maken van Western Union, BidPay en MoneyGram als u zaken doet met een onbekende. Kijk voor nog meer tips op:
http://statisch.marktplaats.nl/help/veilighandelen.html

Is dit normaal, of is dit een oplichter?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 16:07

Normaal. :)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 16:07

Staat er inderdaad altijd :)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 17:38

Mijn mening over paardenvolk wordt weer bijgesteld ;)

Vanmorgen mn longeerzweep verkocht en nu al geld erbij, pakje van maandag met paardenspul staat er nog steeds. Een deken wordt vandaag gehaald maar daar doet ze al bijna twee weken over dus ben benieuwd :)

GC heb je al gelopen op je loopband?

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 18:02

Ik heb mijn zadel verkocht!! De bokker die interesse had, had haar zadel snel verkocht en mij supersnel het geld overgemaakt. Hij is dus nu bij de post en hopelijk morgen al bij haar. Vind het wel spannend, heb de doos ondergekalkt met FRAGILE enzo. Hoop echt dat ze er voorzichtig mee doen, uiteraard volgepropt met van die luchtzakken, maar ja, ik heb niet zo gek veel vertrouwen in de zorgvuldigheid van postbodes (na alles dat ik hier lees). In ieder geval super prettige transactie :D

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 18:04

Hee super zeg!

Nu maar duimen dat hij goed aankomt, de koper tevreden is, en je er lekker vanaf bent *\o/*

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 18:13

als je het maar goed verpakt gaat het eigenlijk altijd wel goed, bij verzenden van zadels doe ik er altijd een hoes omheen en probeer een sjabrak bij het zadel te verkopen, als er beugels,riemen,singel enzo bij verkoop dan doe ik die los in een plastic zak die dan tussen het zweetblad kan staan, en daarna alles opvullen met luchtzakken of flubbels zodat er niets meer kan verschuiven,

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 19:49

Alja schreef:
Vanmorgen mn longeerzweep verkocht en nu al geld erbij,

Hoe heb je deze verstuurd dan? O:) Ze zien je aankomen bij het postkantoor!

Ik krijg ook weer geen reactie.. Wou even een hoofdstel voor erbij hebben, stond er een in de buurt voor een leuke prijs. Eerst de vraagprijs geboden.. vervolgens een mailtje gestuurd met de vraag of ze het hoofdstel nog had en of ik hem mocht komen halen. Maar geen reactie :n

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 19:51

ik ga hem morgen versturen :)

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 19:52

Die is toch veel te lang :oo ?

juliaspeex
Woonplaats: Op aarde, naast mijn buren, een dak boven mijn hoofd uhhm in zuid holland ergens...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 19:58

Ik heb wel eens gehad, dat er dit stond:

Heyyy,

ik wil wel die jurk kopen voor 5 eur.
LETMEKNOW!

Xxx Nina Vind ik en beetje vreemd om te zeggen...

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 20:28

mijn deken is ook opgehaald :D

nikkie722

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 21:05

nou iemand zou komen voor zadelsteunen om 19 uur.... zie klok
word er zo moe van.... |o