Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blingh schreef:Skessa_ schreef:Geloof alleen niet dat ze bij Victorias Secret BH's hebben van 6 euro![]()
In de sale misschien![]()
hebben ze daar dan ook de body lijn? showergels/bodylotions e.d Ik heb toen in Amerika in de uitverkoop zo`n lekkere meegenomen met kokos/vanille maar die is bijna op..
Anthea schreef:Ik weet niet of het wel zo handig is om met een grote cup bh's bij de primark te kopen. Ik ga altijd naar Victoria's Secret en dat is een wereld van verschil.
Anthea schreef:VS op schiphol is duur en ze verkopen er vooral alleen beauty producten, accesoires en dat soort dingen. Kleine selectie aan hipsters en strings maar geen bh's.
Maar goed, ik vind shoppen bij Victoria's Secret geweldig, alleen al om hoe de winkel eruit ziet, hoe lekker het ruikt, hoe mooi alles eruit ziet.
nOukjee schreef:Ik kom hier even binnenvallen met een vraagje over de Primark in Essen. Klopt het dat je een of andere Umweltzone sticker nodig hebt op je auto, voordat je Essen in mag?
Wij gaan namelijk morgen, & hebben ons daar flink op verheugd, maar hebben niet zo'n sticker..
nOukjee schreef:Ik kom hier even binnenvallen met een vraagje over de Primark in Essen. Klopt het dat je een of andere Umweltzone sticker nodig hebt op je auto, voordat je Essen in mag?
Wij gaan namelijk morgen, & hebben ons daar flink op verheugd, maar hebben niet zo'n sticker..
Menino schreef:Ik vond die supersize dingen van de primark superchillchillste BH die ik gehad heb, ook fijner dan m'n duurdere enzo. Maar toen had ik er (Dacht ik) nog één gekocht, maar dat bleken bij thuiskomst echt net twee stootkussens te wezen
Echt belachelijk... Ben helemaaal niet anti-maximizer ed. maar dat zag er zo nep uit... Ging een tandje te ver, haha.
Maargoed, ik heb geen uitzonderlijk grote boobies