[HK] Primark deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Smee__

Re: Primark deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 12:31

Op Schiphol zit een Victoria's Secret :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 12:44

Smee__ schreef:
Op Schiphol zit een Victoria's Secret :))

Echt waar?

Nog nooit gezien? :oo

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 12:50

Geloof alleen niet dat ze bij Victorias Secret BH's hebben van 6 euro _O- _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 12:55

Skessa_ schreef:

In de sale misschien :=
hebben ze daar dan ook de body lijn? showergels/bodylotions e.d Ik heb toen in Amerika in de uitverkoop zo`n lekkere meegenomen met kokos/vanille maar die is bijna op..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 12:58

Nee maar je moet ook geen bh willen van 6 euro als je grotere boobies hebt, dan is kwaliteit gewoon belangrijk. Ik ben er altijd tussen de 60 en 80 dollar kwijt voor een bh maar ze hebben ook wel sales. En ik kies altijd de duurste :') Geloof dat de goedkoopste rond de 40 dollar zijn.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 15:01

Blingh schreef:
Skessa_ schreef:

In de sale misschien :=
hebben ze daar dan ook de body lijn? showergels/bodylotions e.d Ik heb toen in Amerika in de uitverkoop zo`n lekkere meegenomen met kokos/vanille maar die is bijna op..

:j Vriendinnen van mij gingen naar Schiphol, júist voor de bodylotion enzo :+

angelax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 15:31

Op schiphol is alleen bodylijn geen kleding, lingerie etc.

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 15:47

Wel lingerie toch? :)

Horse_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 15:49

Weet iemand of er op dit moment ergens bij de Primark leuke jurkjes zijn die leuk zijn voor gala, maar die ook leuk zijn voor in de zomer? Heb namelijk binnenkort gala maar wil niet zo'n heel duur jurkje en wel één die ik weer voor de zomer kan gebruiken. Het is namelijk niet mijn eigen gala en vind het altijd zo zonde als ik het maar één keer draag.

angelax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 15:51

Ik hoorde van niet, maar weet dan niet zeker.

Even ontopic, ik ga woensdag weer ben benieuwd :)

Manonn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 20:11

Ik ga morgen naar zaandam! Heb me er op ingesteld dat super druk wordt.

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 21:41

Anthea schreef:
Ik weet niet of het wel zo handig is om met een grote cup bh's bij de primark te kopen. Ik ga altijd naar Victoria's Secret en dat is een wereld van verschil.

Ik heb hele dure en van de primark, maar eerlijk gezegd heb ik ze liever van de primark! Kwa pasvorm vind ik ze prima zitten, mijn borsten blijven gewoon mooi stevig en voor het geld kan ik er tenminste wat extra kopen.
Je moet alleen zorgen dat je wel echt de goede maat hebt en dat de pasvorm goed is.

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 21:57

om ff in te haken op het bh verhaal. Maar inderdaad de pasvorm is heel belangrijk. De bh die bij de een heel mooi zit kan bij de ander niet goed zitten. Geen enkel paar borsten is het zelfde!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-13 22:03

Ik ga morgenmiddag naar de Primark in Almere, hopen dat het een beetje rustig is :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 02:36

Ik vond die supersize dingen van de primark superchill :') chillste BH die ik gehad heb, ook fijner dan m'n duurdere enzo. Maar toen had ik er (Dacht ik) nog één gekocht, maar dat bleken bij thuiskomst echt net twee stootkussens te wezen :)) Echt belachelijk... Ben helemaaal niet anti-maximizer ed. maar dat zag er zo nep uit... Ging een tandje te ver, haha.

Maargoed, ik heb geen uitzonderlijk grote boobies :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 02:44

VS op schiphol is duur en ze verkopen er vooral alleen beauty producten, accesoires en dat soort dingen. Kleine selectie aan hipsters en strings maar geen bh's.

Maar goed, ik vind shoppen bij Victoria's Secret geweldig, alleen al om hoe de winkel eruit ziet, hoe lekker het ruikt, hoe mooi alles eruit ziet. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 09:19

Anthea schreef:
VS op schiphol is duur en ze verkopen er vooral alleen beauty producten, accesoires en dat soort dingen. Kleine selectie aan hipsters en strings maar geen bh's.

Maar goed, ik vind shoppen bij Victoria's Secret geweldig, alleen al om hoe de winkel eruit ziet, hoe lekker het ruikt, hoe mooi alles eruit ziet. :=

En de mooie tas die je krijgt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 09:56

Hihi ja!! Ik gooi ze nooit weg, stop ze altijd netjes in de kast. :D

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 10:46

Morgen naar de Primark in London! :D

nOukjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 11:49

Ik kom hier even binnenvallen met een vraagje over de Primark in Essen. Klopt het dat je een of andere Umweltzone sticker nodig hebt op je auto, voordat je Essen in mag?
Wij gaan namelijk morgen, & hebben ons daar flink op verheugd :D, maar hebben niet zo'n sticker..

Mandydb

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 11:51

Ik ben maandag bij de primark in Essen geweest, was echt superdruk maar heb wel wat leuke dingen kunnen vinden :)

Een roze spijkerjasje, een hemdje, een trui, mascara (valt tegen, niet zo'n goede), wimperkruller, nepnagels, spiegeltje, zonnebril, ketting, armbanden.

Mandydb

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 11:52

nOukjee schreef:
Ik kom hier even binnenvallen met een vraagje over de Primark in Essen. Klopt het dat je een of andere Umweltzone sticker nodig hebt op je auto, voordat je Essen in mag?
Wij gaan namelijk morgen, & hebben ons daar flink op verheugd :D, maar hebben niet zo'n sticker..

Ik ben maandag geweest, maar wij hadden geen sticker.

DKayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 11:59

Ik wil graag binnenkort naar de primark in luik... Vorig jaar rond deze tijd ben ik er voor het eerst geweest, en vond ik het echt mega tegenvallen... Is er iemand deze maand( of vorige maanden haah) geweest? Hoe was de collectie ?

Heb nl weinig zin om vanuit limboland daar heen te reizen en dan met lege handen thuis te komen ahhaah, word tijd dat die in eindhoven open gaat!!

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 12:01

nOukjee schreef:

Klopt, deze moet je hebben! Je kunt het proberen zonder, maar als je gepakt wordt, word je niet blij van de bekeuring :=

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 12:02

Menino schreef:
Ik vond die supersize dingen van de primark superchill :') chillste BH die ik gehad heb, ook fijner dan m'n duurdere enzo. Maar toen had ik er (Dacht ik) nog één gekocht, maar dat bleken bij thuiskomst echt net twee stootkussens te wezen :)) Echt belachelijk... Ben helemaaal niet anti-maximizer ed. maar dat zag er zo nep uit... Ging een tandje te ver, haha.

Maargoed, ik heb geen uitzonderlijk grote boobies :P

Heb al een paar keer getwijfeld zo'n Maximizer mee te nemen maar heb 't idee dat iedereen dat meteen ziet ofzo :') 'Goh, vorige week had je nog geen tieten' :P