Verschilt heel erg, soms 1,5 week, soms 5 à 6 weken (en alles ertussenin

En er zitten soms zelfs weken verschil tussen pakketjes die op dezelfde dag besteld zijn...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SimoneDV schreef:ik vind het leuke dingetjes hoor![]()
Heb je linkje van die tweede? Zie daarbij ook niet helemaal hoe ik dat voor me moet zien?
yeye schreef:
Saskiaatje schreef:Ik heb net een lamp via eBay gekocht, van het Engelse merk Suck. Komt uit Frankrijk, zou er begin volgende week moeten zijn.Maar ik krijg een Track en Trace morgen, dus da's fijn!
[ Afbeelding ]
xConnie schreef:SimoneDV schreef:ik vind het leuke dingetjes hoor![]()
Heb je linkje van die tweede? Zie daarbij ook niet helemaal hoe ik dat voor me moet zien?
Tuurlijk:
http://www.ebay.com/itm/400324713579?ss ... 1423.l2648
Saskiaatje schreef:Suus___ schreef:Whooooowww wat een gave lamp!
Kost dat?
Veel teveel.Winkelprijs is €145,-, eBay prijs was €144,-, maar ik heb een beetje lief gemaild met de seller en heb 'm kunnen krijgen voor €115,- incl verzenden.
Saskiaatje schreef:Blingh schreef:
Die wilde mijn vriendin ook, maar die is maar 88 cm, geloof ik. En da's echt kort.
M'n lief is 1.61m en moet al minimaal 95 cm hebben. Ik 1.10m geloof ik.
little_birdy schreef:dinniej dankjewel
leukje jurkjes !
ben bang dat ze voor mij te kort zijn
vind die zwart witte leuk met kant
lieveli schreef:Saskiaatje schreef:
Veel teveel.Winkelprijs is €145,-, eBay prijs was €144,-, maar ik heb een beetje lief gemaild met de seller en heb 'm kunnen krijgen voor €115,- incl verzenden.
Ik heb 'm vorige week besteld bij Urban Outfitters voor 100 euro...
http://www.urbanoutfitters.co.uk/suck-u ... 0/&bklist=
Yinthee schreef:Hmm de seller van mijn schoenen die nog altijd niet binnen zijn (14 oktober verzonden) wil dat ik nog even wacht en als het dan nog niet komt dat ze nieuwe sturen... de 27e verloopt mijn paypal-bescherming..
Wat vinden jullie dat ik moet doen?? Wil ze op zich erg graag hebben, maar vind het risico wel wat groot voor ruim 11 euro om een nieuwe te laten sturen nádat mijn paypalbescherming is verlopen...
Zal ik een refund aanvragen of nog wachten? Of zijn er nog andere opties? Geschil openen en alsnog wachten ofzo? Iemand advies?