[Ik heb het zelf alleen niet gehoord, zette net te laat de radio aan!]
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
uber cool
warme chocomel erbij

rocymax schreef:TM hoe is het eigenlijk gegaan bij de tandarts? Hier al de hele avond regen en onweer!
, er zitten namelijk nog steeds 9 gaatjes in mijn mond *zucht*. Werdt ongelovelijk melig daar , of het door de verdoving kwam of omdat de tandarts een sterk gevoel voor humor heeft..... 
Nu moet het nog naar de stad komen hihi
Maar goed, na 3 maanden mis ik mijn broer, zus en vader met wie ik altijd zo close was toch echt wel.. En het is niet leuk om toe te geven maar voel me soms ook best eenzaam hier omdat ik zo weinig mensen ken.. Het is nu ff doorzetten. Rook net een steengril of gourmet, en wist gelijk wat we hier gaan doen met kerst.. Lekker gourmetten of steengrillen..
Ook zo gezellig altijd in de winter!
Maar het is hier wel geweldig wonen hoor, Echt een droom! Alleen tja.. Helaas heb ik nog een hele lieve broer, zus en vader in Nederland wonen die ik heel erg mis, dus dat is de andere kant van het verhaal. Het is hier 10 voor half 11 's avonds alweer. In Nederland 10 voor half 8 's ochtends.. Nogal groot verschil dus.. Daarom zie je mij hier meestal reageren als het in Nederland of heel vroeg ochtend is, of in de namiddag/avond 

)
Ladybird schreef:IS dat zo? ik heb ze nog nooit open gemaakt hoor, maar een oom van mij is ooit eens 2 uur bezig geweest met poetsen van de keuken
Dan kan ik toch schaatsen mama?