[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 19:20

Ik zit echt midden in het winterjassendrama...

Ik heb al meerdere mooie modellen gepasd. Telkens weer zitten mijn schouders in de weg. Ik heb gewoon brede schouders en kan er gewoon echt niet aan doen. In mijn normale kleding heb ik gewoon maat M (38/40) en dat gaat eigenlijk altijd prima. Nu met die winterjassen zou ik bvb maatje 42 of 44 moeten nemen, maar dat past gewoon niet verder bij mijn figuur.. Ik ben niet de dunste maar zeker ook niet heel dik ofzo. Kent iemand een winterjassen merk die bij mij zou passen? Ik word een beetje moedeloos en wil er nu toch wel eentje hebben...

Ik hou trouwens niet van die bomberjassen die je nu veel ziet bij bvb Only en Vero Moda (met die 'bollingen' met wol erin..) Heb er vorig jaar wel eentje gehad, maar vond het niets. Wil graag een niet te lange trendcoat idee. Liefst zwart,grijs of blauw. Moet wel een beetje getaileerd zijn... Zo moeilijk is dat toch niet? Oh en onder de 200,- zou fijn zijn haha :D

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 19:28

@marije, ik heb zelf dat probleem ook. Brede schouders verder niet dik maar ook niet dun.
Heb zelf deze gekocht:

http://www.roetgerink.nl/images/product ... s-jack.jpg

Afbeelding
Hier in het groen, zie je al beter dat het echt geen zak is! :oo
Valt wel lang zoals je wilt, niet met van dat gebolde erin en goede pasvorm. Op de foto lijkt het echt net een zak verschrikkelijk, in het echt is dat totaal niet zo. Wil anders wel en foto maken als ik hem aan heb!

Marijee

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 19:34

Zo'n model vind ik leuk, maar niet voor me zelf.. Ik zoek echt het trendcoat idee, maar dan niet zo lang omdat ik zelf ook niet heel groot ben. Dat snijdt echt de boel heel raar af... Houwtje touwtje jassen vind ik daarintegen wel heel leuk!

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 19:35

antitoilet schreef:
Zijn hier mensen die me willen helpen? :)
Ik heb namelijk begin november een bruiloft (daggast) en heb hiervoor een jurkje gekocht:
http://www.stepswebshop.nl/product/1515 ... dress.aspx
Maar... nu moet er nog iets op, ik dacht aan een bolero? Maar welke kleur?
Kan weinig vinden op internet, maar misschien ligt dat aan mijn zoek kunsten.. :o
En wat moet ik er voor schoenen onder dragen, laarzen of pumps? en welke kleur/model?
Ik ben al een tijd op internet aan het zoeken, maar weet het gewoon niet meer -O- dus vandaar dat ik jullie hulp vraag!
Het is trouwens ook voor het eerst dat ik een net jurkje draag haha.. :') is allemaal nog een beetje onwennig ;)

Wie o wie heeft goede tips en kan/wil mij helpen :) ??

Ik zou er gewoon een zwart colbertje op dragen en zwarte pumps. (simpel, met een elegante hak, zoiets als dit: http://nelly.com/nl/schoenen-zij/schoen ... 427914-14/, maar dan misschien met een lagere hak, weet niet of je vaker op hakken loopt)
Het jurkje is al aardig druk vind ik, door de stof en de details, dus ik zou het simpel houden, zoals iemand anders ook al zei.

Van bolero's hou ik zelf al helemaal niet en ik zou het zonde vinden van de jurk om er zoiets bij te dragen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 19:38

Dat eerste jasje van Caroline90 vind ik inderdaad erg leuk voor bij de rode jurk!!

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 19:41

Ik vind dat eerste jasje ook erg mooi voor op die jurk! Qua model dan, ik vind donkerblauw niet mooi er bij.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 19:43

Mereltje schreef:
Ik vind dat eerste jasje ook erg mooi voor op die jurk! Qua model dan, ik vind donkerblauw niet mooi er bij.

Ik ook niet inderdaad...

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 19:54

Janine1990 schreef:
LETS schreef:
Ik loop altijd tegen dingen aan.. Shirtjes koop ik sowieso als ik leuke zie, broeken ben ik wel wat selectiever in aangezien ik standaard broeken vaak niet goed pas. En mooie broeken zijn over het algemeen prijzig, alhoewel je soms mazzel kunt hebben. Ik wil nu sowieso graag een wijnrode broek en zwarte canvasschoentjes (van die simpele vans achtige dingen). En een leren jasje. Dat staan dan ook in bestelling bij H&M, en het jasje bij de hema. Verder niet echt wensen op het moment. Koop gewoon als ik wat leuks zie in principe.
Basics zijn inderdaad persoonlijk, alhoewel iedereen wel een mooie spijkerbroek heeft waarschijnlijk. Een zwart jurkje is ook altijd handig, maar ook dat is weer persoonlijk; netjes/stoer/sexy.. Ik heb in ieder geval altijd behoefte aan fijne broeken. Ik draag nu toevallig een jurkje, maar dat is 1x per week ofzo.

Hopelijk niet dezelfde wijnrode broek als ik gisteren heb gepast, daarvan waren de pijpen ongelijk. :+ (in de kuitomtrek)

De h&m site doet het niet bij mij (zouden ze me zat zijn? :') ) maar het is een skinny en er staat bij datie paars is. Maar ik zag er een keer 1 in de winkel en die was wel degelijk donker/wijnrood. Dat hoop ik althans, paars is niet mijn lievelingskleur. Hij is 29,95. Ik heb een keer een wijnrode van 20 euro gepast maar die zat raar, wijd en kort.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 19:57

Ze vinden mij ook niet aardig hoor :')

Ik zag wat dingen over basic garderobe.. Voor de mensen die hier in geinsteresseerd zijn, zou je eens kunnen googlen op '5 piece french wardrobe'. Het idee hierachter is dat je een basis collectie aanlegt, en ieder seizoen dus 5 apartere stukken toevoegt aan je garderobe.

Het jassenprobleem heb ik totaal geen last van, ik ben van boven vrij smal.
Laatst bijgewerkt door CCCCC op 19-09-12 20:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 19:59

Ik kan ook echt heel slecht slagen voor een goed zittende jeans. Bij mij zijn ze allemaal te wijd bij m'n knie en onderbenen :\

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 20:02

Welke LETS? Misschien had ik die gisteren in huis? Was ook een donkere, maar weet niet meer wat voor kleur er bij staat.

CCCCC: Bednakt voor de tip, ik ga meteen even googlen!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 20:05

Broeken en laarzen zijn wel een drama voor mij. Heb een goed onderstel zeg maar :')

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 20:11

Janine1990 schreef:
Welke LETS? Misschien had ik die gisteren in huis? Was ook een donkere, maar weet niet meer wat voor kleur er bij staat.

CCCCC: Bednakt voor de tip, ik ga meteen even googlen!

Ik kan de site niet openen op de een of andere manier.. Een jeans, in lengtematen. Hij was er alleen in dat zogenaamde paars..

Heb ik ook Davinia, zelfs superskinny is bij mij nog niet heel strak bij m'n kuiten.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 20:15

Hmm, die die ik had besteld was ook in lengtematen. Was er verder nog in jeanskleur en zwart. Uit m'n hoofd.

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 20:20

Was de jouwe iets glimmend/gewaxt? Want dat was hem niet.. Anders hoop ik dat jij een productiefout had :P

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 20:22

LETS schreef:
Was de jouwe iets glimmend/gewaxt? Want dat was hem niet.. Anders hoop ik dat jij een productiefout had :P

Op de foto wel, maar in het echt was die dus niet glimmend... :7

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 20:25

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 20:47

Die glimmende zat bij mij heeeel raar. De maat viel zo raar. Bij de benen zo wijd en boven weer heel strak.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 20:53

Ik vind trouwens die broeken van 19,95 wel heel fijn! Die je in alle kleurtjes kan kopen. Wil er binnenkort ook weer n paar bestellen :))

Iemand trouwens nog tips waar ik deze laarsjes mee kan combineren? Ik heb de zandkleurige.

Afbeelding

Draag er nu vooral zwarte broeken bij, tops is heel verschillend. Maar welke kleurtjes qua broeken kan hierbij? Ik heb nu sowieso een donkergroene in m'n mandje, maar verder.. Haha. Dus iemand tips? :D

Caroline90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 21:01

Janine1990 schreef:
Dat eerste jasje van Caroline90 vind ik inderdaad erg leuk voor bij de rode jurk!!

Is er ook in het zwart als dat beter is! zelfde site! en niet zo gigantisch duur, zeker niet voor een jasje

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 21:01

Helppp, ik ga morgen stappen maar ik weet gewoon echt niet wat ik aan moet doen! Wil iets leuks, maar wel casual. Wie heeft er ideeën? Of leuke foto's van jullie stap outfits? :D

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 21:13

Jodie_ schreef:
Helppp, ik ga morgen stappen maar ik weet gewoon echt niet wat ik aan moet doen! Wil iets leuks, maar wel casual. Wie heeft er ideeën? Of leuke foto's van jullie stap outfits? :D

Casual kan gewoon een T-shirtje , spijkerbroek en sneakers zijn ? :D
Anders misschien een blouse, broek en platte schoenen. Hakken is geen aanrader op stap, tenminste ik doe ze liever niet aan.

Pfoe, ik heb net mijn kast weer helemaal opgeruimd! Er kan weer een volle vuilniszak bij het vuil :D.
En dus ook ruimte om te shoppen!! Ik heb nog nodig:
- lichte skinny jeans
- mooie blouse
- een los vest
- zwarte enkellaarsjes
- een mooi shirtje, niet te casual maar ook niet te chique :+

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 21:16

Jodie_ schreef:

Ligt er een beetje aan waar je gaat stappen?

Als je alleen naar de kroeg gaat, zou ik niet al te uitbundig gaan, dan is een mooi zittende jeans en bijv een simpel wit shirtje al genoeg(wel accessoires). Ga je echt naar een club of zo, dan zou ik wel iets leukers uitzoeken. Ik heb meestal tijdens het stappen een leuk shirtje of bloesje aan met een leuk printje of met studds bijvoorbeeld. :j

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 21:19

Ja ik ga hier regelmatig stappen en eigenlijk vind ik altijd wel wat om aan te trekken. Maar ik wil nu wel een beetje wat speciaals/leuks maar het moet er niet te gestyled uit zien zeg maar, ugh echt zo'n typisch meisjes dilemma dit haha :D

Ik ga naar Groningen, geen idee waar we precies heen gaan verder. Hebben jullie voorbeelden van jullie stap outfits? Ik ben echt even inspiratieloos!