Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Faline schreef:Toch nog een vreemde ervaring hier afgelopen week.
Ik heb voor mijn vader 2 advertenties op mp met oude landbouwwerktuigen, dus afgelopen week belde er een of andere buitenlander die interesse had. (Erg moeilijk te begrijpen met zijn gebrekkige Nederlands.) Op een gegeven moment waren ze tot een deal gekomen, mijn vader en die man en hij wilde het diezelfde dag nog komen halen. Hij belde rond 1 uur in de middag en zei toen dat hij er met ongeveer 2 uurtjes wel zou zijn. Nou is er bij mijn ouders op de boerderij altijd wel iemand thuis, dus op hem wachten was niet zo'n probleem gelukkig, want 2 uur later nog geen spoor van hem te bekennen. Even later had hij weer gebeld met mijn moeder die begreep uit zijn verhaal dat er iets met de navigatie aan de hand was, maar uiteindelijk heeft ze hem maar het mobiele nummer van mn vader gegeven zodat hij daar weer verder mee kon afspreken en bellen als hij er bijna was. (Mn vader moest er wel bij zijn, aangezien die er verstand van heeft en wij nietmaar die was toevallig bij mijn huis aan het klussen, maar daarvandaan is hij in 10 min ook weer thuis, dus dat kon prima)
Dus hij mijn vader weer gebeld; 'ja nog 22 km volgens de tomtom'.
Uur later... nog niksMijn vader hem maar weer gebeld; 'met een half uurtje ongeveer ben ik er'
Je raad het al... weer niks. Zo ging het tot ongeveer 8 uur 's avonds. Toen belde hij dat hij de volgende dag wel zou komen.
Uiteindelijk helemaal niks meer van hem vernomen de dag daarna
justdiesel schreef:Het is op het moment wel heel erg hoor.......
Elke mail die ik krijg beantwoord ik netjes dezelde dag nog, maar een reactie terug krijg ik niet meer.....
Nu zelfs een schooier die mailt dat als ik er niet vanaf kom hij het wel voor niks komt halen.
Want ja hij heeft geen baan......
Ik maak er nog liever brandhout van als dat ik het gratis weg ga geven.....
nynke55 schreef:justdiesel schreef:Het is op het moment wel heel erg hoor.......
Elke mail die ik krijg beantwoord ik netjes dezelde dag nog, maar een reactie terug krijg ik niet meer.....
Nu zelfs een schooier die mailt dat als ik er niet vanaf kom hij het wel voor niks komt halen.
Want ja hij heeft geen baan......
Ik maak er nog liever brandhout van als dat ik het gratis weg ga geven.....
Te koop: brandhout...
DeniseES schreef:Ik heb een tv te koop staan, tot nu toe 3 mensen gehad met 'echt' interesse
De eerste had een tijd/datum afgesproken om hem op te halen (niet op komen dagen)
De tweede had interesse, tijd/datum afgesproken om hem te halen, mailde ze me vervolgens of ik hem voor 5,- meer kon komen brengen (ik rijd er praktisch langs naar mn paard, dus vooruit, zondag afgesproken) En daarbij de belofte dat ze te vertrouwen was, want er was toevallig die dag iemand anders geweest om een tv te brengen, maar die deed het niet, dus hij kwam hem weer ophalen, dus zij was te vertrouwen... oke... Al met al had ze dus een afspraak met mij staan en ondertussen kwam er dus iemand anders een tv brengen. Najah, nog steeds niet veel moeite. Vervolgens krijg ik een mailtje waarin ze me bedankt voor het vertrouwen, maar dat er die dag nog iemand kwam met een tv en als dat hem niet ging worden, of ik dan daarna meteen kon langskomen... Right
De derde heeft me afgelopen maandag gemaild dat ze hem zondag op wil komen halen (dan heeft ze een auto). Ik heb haar vandaag nog even een herinnering gestuurd, aangezien het alweer een tijd geleden is dat we het afgesproken hebben en ze heeft zojuist netjes gereageerd en gezegd dat de afspraak nog steeds staat.
Ik ben benieuwd, het heeft inmiddels al wat voeten in de aarde gehad, maar 1 iemand is genoeg toch
eline10 schreef:Hoi!
Wat een 'leuk' topic!
Maar ik erger me zelf altijd aan mensen die nooit reageren![]()
Of die extra foto's vragen, en dan vervolgens ook niet meer reageren.
manonfleur schreef:eline10 schreef:Hoi!
Wat een 'leuk' topic!
ja, dat is irritant.
ik vroeg zelf een keer om foto's omdat ik niet zeker wist of ik dat wilde hebben, het was uiteindelijk dus niet wat ik zocht en heb toen vriendelijk bedankt en laten weten dat ik geen intresse meer had, en succes gewenst met de verkoop.
eline10 schreef:manonfleur schreef:
Hoi!
Wat een 'leuk' topic!
ja, dat is irritant.
ik vroeg zelf een keer om foto's omdat ik niet zeker wist of ik dat wilde hebben, het was uiteindelijk dus niet wat ik zocht en heb toen vriendelijk bedankt en laten weten dat ik geen intresse meer had, en succes gewenst met de verkoop.
Ja, dan vindt ik het ook niet erg, maar er zijn mensen die dan weer niks van zich laten horen
Maar je hebt ook hele aardige mensen, die echt heel snel hun mail beantwoorden, dat vindt ik dan wel weer leuk aan de mensen